De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Panasonic DMP-UB700 UHD Blu-Ray Speler

    Op de IFA beurs in Duitsland is zojuist een nieuwe Ultra-HD Blu-Ray speler aangekondigd door Panasonic.
    Deze is de DMP-UB700 met een adviesprijs van € 549,00 , ze worden dus al wat goedkoper
    De speler verschijnt in Oktober in Duitsland maar wanneer en of hij in Nederland uitkomt is nog niet bekend.

    http://www.areadvd.de/tests/ifa-spec...yer-dmp-ub700/
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #2

    Standaard

    Moet volgens mij DMP-UB704 zijn!

    EDIT: Vreemd, zoeken op DMP-UB700 levert ook een nieuwe speler op. Wat is het verschil tussen deze 2?, of heeft de Duitse site het fout. DMP-UB700 lijkt mij logischer als (volgend) typenummer dan DMP-UB704.
    Laatst aangepast door Johan1967 : 31-08-2016 om 17:27

  3. #3

    Standaard

    De Duitse versie is DMP-UB704........ik denk dat de Nederlandse versie gewoon 700 zal zijn maar dat is afwachten.....

    Homecinema magazine artikel :

    https://www.homecinemamagazine.nl/20...lu-ray-speler/
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #4

    Standaard

    Heren,

    In de onderstaande link de verschillen tussen de 900 en de 704 en de specificaties.

    http://www.areadvd.de/tests/ifa-spec...yer-dmp-ub700/
    "A man's got to know his limitations", ...

  5. #5

    Standaard

    In ieder geval een prima speler. Mis alleen de hoofdstukken in beeld zoals bij mijn vorige Sony blu ray speler. Die liet alle hoofdstukken zien. 1/12 of zo. Voor de rest is deze speler zeker een meerwaarde. Alleen die 4K schijfjes blijven maar hangen op zo'n € 29.95 en zelfs 34.95!!
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    In ieder geval een prima speler. Mis alleen de hoofdstukken in beeld zoals bij mijn vorige Sony blu ray speler. Die liet alle hoofdstukken zien. 1/12 of zo. Voor de rest is deze speler zeker een meerwaarde. Alleen die 4K schijfjes blijven maar hangen op zo'n € 29.95 en zelfs 34.95!!
    Dam heb je zeker de Black Friday deals bij amazon US en UK gemist gisteren....

  7. #7

    Standaard

    Tip voor wat voordeligere Ultra HD Blu Rays: kijk eens bij Amazone.de (of Engelse) of Zavvi.de, hier zijn regelmatig al ( soms nog nieuw te verschijnen) films in de aanbieding.
    Zelf heb ik 14 dagen geleden voor slechts 75,55 besteld: The Shallows, Suicide Squad en Ice Age: Collision Course besteld, inclusief verzendkosten.

    Of via E bay: 3 delige set van Angry Birds: hiervoor al eerder genoemd in een andere forumpart, inhoudende de Blu Ray, de 3D Blu Ray en de 4K versie voor omgerekend een 26 Euro.

    Qwestie van rond kijken op het www.

    Succes.

    NB Hoop komende week via Amazone Star Trek beyond en Pets te mogen ontvangen....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •