De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: 3D

  1. #1

    Standaard 3D

    Heb onlangs een beamer angekocht die 3D kan afspelen nu staat er een functie op dat je 2D films kan upgraden naar 3D is het dan nodig om 3D films aan te kopen
    Mijn gewone blu rays van bv de Hobbit kan ik via deze functie upgraden naar 3 D toch verkopen ze de films in 3D die dan stukken duurder zijn...wat is eigenlijk het verschil ?
    hierishem hierishem hierishem

  2. #2

    Standaard

    Het verschil merk je wel als je een echte 3D film afspeelt dan wil je niet anders meer...

  3. #3

    Standaard

    Heb deze functie ook op mijn TV. Op basis van algoritmen wordt een 3D beeld gecreëerd. Echter heeft dit beeld t.o.v. een echte 3D film veel minder diepte.

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het creëert niet meer dan een pseudo 3D-effect. Dingen die normaal op de achtergrond horen kunnen nu onterecht naar voren komen en vice-versa. Er klopt dus meestal niks van en geeft een kijkdooseffect, maar eerlijk is eerlijk het simuleert iets van diepte, echter niemand zal dat gebruiken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het creëert niet meer dan een pseudo 3D-effect. Dingen die normaal op de achtergrond horen kunnen nu onterecht naar voren komen en vice-versa. Er klopt dus meestal niks van en geeft een kijkdooseffect, maar eerlijk is eerlijk het simuleert iets van diepte, echter niemand zal dat gebruiken.
    Ik gebruik het wel om te gamen voor zowel de PC als PS4. Ik speel Skyrim op deze manier en ik vind het heel erg mooi. Het voegt toch iets toe.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  6. #6

    Standaard

    Dit heeft me wederom goed geholpen alvast dank voor de reacties
    hierishem hierishem hierishem

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •