Pagina 20 van 22 EersteEerste ... 1016171819202122 LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 544 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    update gedaan, helaas werkt dolby vision niet meer...
    Teruggezet naar fabrieksinstellingen?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Teruggezet naar fabrieksinstellingen?
    factory reset gedaan; dacht eerst dat het een handshake issue was (kleuren waren helemaal verkeerd, zwarte balken waren rood, paarse gloed over filmbeeld); player uitgezet, nu bij afspelen disc wel gewoon beeld maar DV werkt niet; HDR (als ik forced kies in menu) werkt wel... ga morgen nog wel wat testjes doen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #478

    Standaard

    Hallo Peter,

    Heb je wel de Fabrieks reset uitgevoerd na de update?
    Je eventuele problemem met de Beta firmware via de onderstaande link melden aan OPPO zodat ze hier naar kunnen kijken.

    http://www.oppodigital.co.uk/supportform.html

    Maar reset de speler eerst nog even een keer.
    wil je ons laten weten of dit gewerkt heeft ?


    JVB Team

  4. #479

    Standaard

    heb wederom factory reset gedaan (gisteren erase accounts and settings, vandaag alleen settings), helaas niet geholpen; heb thuis 2 oppo's (203) staan en wijs als ik ben () de update niet op beide apparaten gedaan;

    op beide een disc getest (USA versie van Blackkklansman) en foto gemaakt van een scene:

    dolby vision oke.jpg dolby vision slecht.jpg

    zoek de 7 verschillen...

    heb nog niet de hdmi kabels ed veranderd, receiver is Denon AVR-X7200WA, TV LG OLED 55e6V
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  5. #480

    Standaard

    Hoi Peter,

    Net even met OPPO Europa gebeld, er zitten helaas nog bugs in de Beta firmware waaraan gewerkt word.
    de enige oplossing voor dit moment is de speler ( tijdelijk ) rechstreeks op de Oled aan te sluiten.

    Laat ons svp even weten of dit geholpen heeft dit.

    JVB Team
    Laatst aangepast door JVB : 16-01-2019 om 11:39

  6. #481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JVB Bekijk bericht
    Hoi Peter,

    Net even met OPPO Europa gebeld, er zitten helaas nog bugs in de Beta firmware waaraan gewerkt word.
    de enige oplossing voor dit moment is de speler ( tijdelijk ) rechstreeks op de Oled aan te sluiten.

    Laat ons svp even weten of dit geholpen heeft dit.

    JVB Team
    Oppo direct op TV en nu is beeld oke; alleen lip sync issue is nog steeds aanzienlijk maar dat was bij mij altijd al aanwezig in de dolby vision stand
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  7. #482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Oppo direct op TV en nu is beeld oke; alleen lip sync issue is nog steeds aanzienlijk maar dat was bij mij altijd al aanwezig in de dolby vision stand
    Jammer om te horen dat je zoveel problemen ondervindt met deze firmware-update. Alleen vraag ik me af: waarom installeer je überhaupt de betaversie van deze firmware-update? Dat is toch vragen om moeilijkheden, vooral als er gemeld wordt dat je bij problemen niet terug kunt naar een vorige versie? Ik installeer nooit betaversies, alleen de officieel uitgebrachte. Met nieuwe software (Windows, MacOS, etc.) is het advies om ook enkele maanden te wachten totdat alle hinderlijke bugs verwijderd zijn. Vanwaar die ongeduld, Peter?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #483

    Standaard

    heb hiervoor ook de beta versie updates gedaan en geen problemen maar zal voortaan inderdaad wachten op de officiële versie verder valt het mee wat de problemen betreft, alleen dus DV issues en dan ook nog alleen via de receiver, niet bij directe aansluiting op de TV
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #484

    Standaard

    Maar waarom meteen iedere nieuwe versie installeren? Lost deze een probleem op waar je tegenaan loopt? Ik werk zelf in de IT en wij zijn als bedrijf zeer terughoudend met het meteen installeren van nieuwe updates zolang deze niet door ons zelf uitvoerig getest zijn. Privé werk ik met MacOS, maar ik draai nog steeds op de vorige versie van het besturingssysteem omdat die voor mij nog steeds meer dan voldoende is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #485

    Standaard

    Na de laatste firmware update krijgt ik opeens dit beeld bij een 4K schijf... what happened...!? Alles is knalroze...
    is er iemand die meteen herkent wat er aan de hand is??

    FC14CCA5-82E1-44D9-B0DF-C51FA0250A54.jpg
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  11. #486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Na de laatste firmware update krijgt ik opeens dit beeld bij een 4K schijf... what happened...!? Alles is knalroze...
    is er iemand die meteen herkent wat er aan de hand is??

    FC14CCA5-82E1-44D9-B0DF-C51FA0250A54.jpg
    Wel een factory reset gedaan?

  12. #487

    Standaard

    Beta versie geïnstalleerd? Die had deze fout. Zie boven Peter van Santbrink.

    aanvulling: speler direct op tv aansluiten is tijdelijke oplossing volgens jvb, zie boven.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 09-03-2019 om 20:38
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Na de laatste firmware update krijgt ik opeens dit beeld bij een 4K schijf... what happened...!? Alles is knalroze...
    is er iemand die meteen herkent wat er aan de hand is??

    FC14CCA5-82E1-44D9-B0DF-C51FA0250A54.jpg
    Ik had hetzelfde. Dolby vision op player led gezet en het probleem was opgelost.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  14. #489

    Standaard

    Voor zo’n duur ding moet je er toch veel zelf aan tweaken getuige dit topic. Geen wonder dat ze gestopt zijn met spelers...

  15. #490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Voor zo’n duur ding moet je er toch veel zelf aan tweaken getuige dit topic. Geen wonder dat ze gestopt zijn met spelers...
    Valt best mee. Ik heb meeste instellingen op auto. Het voordeel is wel dat je zo nodig of gewenst veel zelf kunt instellen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Voor zo’n duur ding moet je er toch veel zelf aan tweaken getuige dit topic. Geen wonder dat ze gestopt zijn met spelers...

    OPPO spelers zijn altijd de spelers geweest met een hoop extra's, opties en instellingen.
    Deze zijn geheel naar wens instelbaar maar dit is zeker geen verplichting.

    Zie het als het bereiden van bijv. een pasta maaltijd, je kunt deze met enige zorg bereiden waarbij je een fantastishe maaltijd hebt,
    of je kookt deze niet en nuttigt de pasta lekker krokant met een tomaat ernaast.

    OPPO bied voor een ieder de oplossing en is hierom zeker niet gestopt!
    overigens zijn de spelers nog gewoon leverbaar.

  17. #492

    Standaard

    Ik heb op mijn Marantz versterker bij de 4K settings "4K Signaal Formaat" de optie 'verhoogd' naar 'normaal' gezet en toen had ik weer normaal beeld.... Vreemd hoor.
    Op zich overigens altijd méér dan tevreden over de speler. Hoop dat er snel een nieuwe update uitkomt die weer gewoon goed werkt.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  18. #493

    Standaard

    Is er nu een formele update of is het nog de beta? Ik kreeg gisteren namelijk de melding dat er een update was maar dat heb ik genegeerd. Ik ben even vergeten te noteren welke versie het zou zijn.

    Edit: Vandaag nagekeken en versie nu op de speler eindigt op 25.
    Laatst aangepast door martwout : 14-04-2019 om 14:36

  19. #494

    Standaard

    Als de oppo zelf met een melding komt is dat altijd een officiële update en geen beta
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Als de oppo zelf met een melding komt is dat altijd een officiële update en geen beta
    Bedankt. Ik zie nu dat het de versie is met het roze beeld van eerder in deze topic. De versie is van februari volgens https://www.oppodigital.com/blu-ray-...-Firmware.aspx . Wel apart dat ik nu pas een melding kreeg. Ik heb de Oppo al eerder sinds februari aangehad. Zal hem binnenkort even installeren.

  21. #496

    Standaard

    Hallo Martwout,

    Op onderstaande link zijn de enige en juiste (USB) updates voor jouw speler te vinden.
    http://oppodigital.co.uk/firmware-UDP-203-205.html

    Het heeft geen zin updates via de Amerikaanse website te installeren deze werken uitsluitend op US spelers.
    vergeet niet de speler speler na een update te resetten naar fabrieks-instellingen.
    schroom niet ons even te bellen als je hulp nodig hebt.



    JVB Team

  22. #497

    Standaard

    Hallo JVB, komt er nog een firmware update om het dolby vision probleem met het paarse beeld op te lossen? Ik heb de laatste officiële firmware geïnstalleerd en een factory reset gedaan maar heb bij een film met dolby vision nog steeds een paars beeld. Het is toch eigenlijk van de zotte dat ik in mijn speler dolby vision uit moet zetten of in mijn Marantz versterker de 4K setting op normaal moet zetten om de film normaal te kijken want zo krijg ik niet de meest optimale beeldkwaliteit. De laatste firmware is toch alweer van februari
    LG OLED65E6V - Oppo UDP203 - Marantz SR8012 - Marantz UD7007 - Marantz SA8005 - Tannoy Precision6.2 - Tannoy Revolution XT C - Tannoy TS2.12 - B&W CDM1

  23. #498

    Standaard Groen beeld

    Citaat Oorspronkelijk gepost door IgWo Bekijk bericht
    Hallo JVB, komt er nog een firmware update om het dolby vision probleem met het paarse beeld op te lossen? Ik heb de laatste officiële firmware geïnstalleerd en een factory reset gedaan maar heb bij een film met dolby vision nog steeds een paars beeld. Het is toch eigenlijk van de zotte dat ik in mijn speler dolby vision uit moet zetten of in mijn Marantz versterker de 4K setting op normaal moet zetten om de film normaal te kijken want zo krijg ik niet de meest optimale beeldkwaliteit. De laatste firmware is toch alweer van februari

    Hallo IgWp

    Voor zover ons bekend zijn deze problemen al een poosje opgelost.

    Heb je al eens geprobeerd :

    * De speler 1:1 op je scherm aan te sluiten ?
    * Een andere HDMI kabel te gebruiken ? bijvoorbeeld voldoet de Pearl series van Audioquest prima.
    Deze hebben wij ook een poos standaard meegeleverd met bij ons aangeschafte spelers.

    Hiermee gaat het vast lukken.

    Wij hebben helaas geen inzicht in de release van ( Beta ) firmware updates.

  24. #499
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Is het idee nog steeds dat firmware-updates in de planning staan (wat al uniek op zich is) of sterft het nu toch echt een langzame dood?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Is het idee nog steeds dat firmware-updates in de planning staan (wat al uniek op zich is) of sterft het nu toch echt een langzame dood?
    Hallo Claudio,

    Als er updates (nodig) zijn dan zal OPPO deze zeker releasen, dat hebben ze beloofd en zijn ze ook nagekomen !
    Maar spelers zijn een keer " uit geupdate"

    Neem als voorbeeld de "concurrentie" met 1, 2 mischien 3 updates en dan is het klaar.
    werkt het dan niet.. koop dan de opvolger want die kan het wel zie de de speler van S.... en de M2 versie IDENTIEK !
    behalve de fw . DV had ook op de gewone 800 gekunt !

    OPPO heeft klanten nog nooit in de kou laten staan.

Pagina 20 van 22 EersteEerste ... 1016171819202122 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •