Pagina 21 van 21 EersteEerste ... 111718192021
De resultaten 501 tot 503 van 503 worden weergegeven.

Standaard

Hallo JVB

ik heb een goede HDMI kabel in gebruik (die Audioquest Pearl heb ik destijds ook gekregen maar is helaas te kort) en bovendien vind ik dat de apparatuur ook normaal behoort te werken zoals het nu aangesloten is namelijk via mijn Marantz versterker.
    Ik heb nog even iets geprobeerd in de set up bij dolby vision verwerking en had deze in de "auto" stand staan waarbij een paars beeld. Geprobeerd in de stand "speler led" zoals een ander forum member eerder schreef en hierbij een blauw/groen beeld. Daarna in de stand "tv led" en toen was het beeld normaal. Ben blij dat het beeld nu goed is maar blijf het toch vreemd vinden
    LG OLED65E6V - Oppo UDP203 - Marantz SR8012 - Marantz UD7007 - Marantz SA8005 - Tannoy Precision6.2 - Tannoy Revolution XT C - Tannoy TS2.12 - B&W CDM1

Standaard

Zie dat de speler nu echt uitverkocht begint te raken.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

Wat ik gezien heb

Mijn collectie

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Zie dat de speler nu echt uitverkocht begint te raken.

Hallo Pieter,

Ze waren al uitverkocht maar konden nog vooraad van een collega distributeur uit Z Europa overnemen die is gestopt.
    dit zij de laatste spelers.

Stay Safe

JVB Team

Pagina 21 van 21 EersteEerste ... 111718192021

Instellingen bij het plaatsen van berichten