Pagina 16 van 22 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 544 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BluRay4Life Bekijk bericht
    Weet er iemand raad met volgend probleem : ik heb de 4K versie met Blu Ray van Lego Batman gekocht van iemand via een 2ehands site. Ik vroeg voor ik hem kocht of deze zowel de 4K als de Blu Ray Nederlandse ondertiteling had omdat het op de foto een importversie betrof. Nu kreeg ik deze toe en zag direct op de achterkant dat de 4K geen Nederlands had. Ik testte deze dan ook uit op mijn Oppo 203 en noch in het menu noch tijdens het afspelen vond ik nergens Nederlandse ondertiteling. Nu contacteerde ik de verkoper en deze beweerde bij hoog en bij laag dat deze wel had kunnen afspelen met Nederlandse ondertiteling. Hij speelde deze af via een XBox One S en blijft beweren dat dit wel kan met Nederlandse ondertiteling, het zou gaan via internet functies. Weet iemand of ik dit probleem kan verhelpen met mijn Oppo of klopt het niet wat de verkoper beweert? Ik weet de oplossing niet wat ik moet doen met mijn Oppo. Kan iemand mij met dit probleem helpen?
    Volgens mij kon het met een USB stick waar de ondertitels op staan; het staat ergens in dit topic, moet je even zoeken.

  2. #377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Volgens mij kon het met een USB stick waar de ondertitels op staan; het staat ergens in dit topic, moet je even zoeken.
    Wat ik dan niet begrijp is dat bij de XBox One S deze er gewoon dan komen opstaan en ik moet zoeken via het net, ze op een USB-stick zetten en dat ik ze zo dan kan verkrijgen?

  3. #378

    Standaard

    Op een USB stick een mapje sub aanmaken en daarin een srt ondertitel zetten. Die moet ook sub.srt heten. Dan kun je deze kiezen middels de subtitle knop op je afstandsbediening.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Op een USB stick een mapje sub aanmaken en daarin een srt ondertitel zetten. Die moet ook sub.srt heten. Dan kun je deze kiezen middels de subtitle knop op je afstandsbediening.
    ben ook aan het uitkijken naar een oppo 203 speler voor de functie en ook voor die regio vrij te maken.
    maar werkt die functie goed voor een nederlands ondertitel (SRT-bestand?) toe te voegen ? en als je meerdere ondertitels op usb hebt staan voor verschillende films kan je die dan allemaal anders benoemen zodat hij weet welke bij de film behoort ?

    merk je het verschil in 4k kwaliteit als je het afspeelt op een opppo tegenover een xbox one ? of blijft dit allemaal het zelfde ?

  5. #380

    Standaard

    Hij herkent geen films. Als je dus meerdere blu-rays hebt bijvoorbeeld waar je Nederlandse subs bij wilt, dan moet je telkens even wisselen. Ik heb zelf op een USB stick een mapje SUB wat ik telkens een SRT bestand in zet en heb op dezelfde stick per film een mapje met de betreffende sub.srt. Dat werkt vrij snel op die manier.

    Regiovrij maken kan alleen hardwarematig...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #381

    Standaard

    Ik ben stilaan aan uitkijken voor de OPPO 203, zijn er nu algemeen nog problemen met het afspelen van 4K blu-ray's?

  7. #382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frimout69 Bekijk bericht
    Ik ben stilaan aan uitkijken voor de OPPO 203, zijn er nu algemeen nog problemen met het afspelen van 4K blu-ray's?
    Voor het ogenblik heb ik geen problemen meer met het afspelen van 4K-films...Er is wel een nieuwe update beschikbaar die ik nog niet geïnstalleerd heb...

  8. #383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb zelf op een USB stick een mapje SUB wat ik telkens een SRT bestand in zet en heb op dezelfde stick per film een mapje met de betreffende sub.srt. Dat werkt vrij snel op die manier.
    M.a.w. je kunt met de speler zelf navigeren naar t mapje met de juiste ondertitel zolang t srt bestand maar sub.srt heet?
    Of moet t altijd per se in de map sub staan??

  9. #384

    Standaard

    Moet ook in dat mapje staan
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #385

    Standaard

    Weer een nieuwe beta firmware.

    Releasenotes:

    This release is for the OPPO UDP-203 & UDP-205 4K UHD Blu-ray Disc Player.
    Comparing to the current Official release version UDP20XEU-51-0922, the major changes included in this version are:

    1. Added support for MQA audio files on the UDP-205.

    2. Improved compatibility for recently released and upcoming Dolby Vision UHD Blu-ray discs and TV firmware.

    3. Improved compatibility for non-standard 4:3 aspect ratio media files.

    General fixes and disc compatibility improvements based on recent and upcoming UHD Blu-ray releases as well as user-submitted samples.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #386
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De speler had soms moeite met Spider-man: homecoming, dus daar zullen ze wel wat aan gedaan hebben.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #387

    Standaard

    Het is een zgn kloon van de oppo maar mijn Cambridge cxuhd speelt alles perfect af ook Spider-Man homecoming.
    met de oppo had ik talloze problemen tot nu toe blij met de overstap.
    btw Spider-Man homecoming was wel mooi met dolby vision en atmos.
    Lg oled 65e6v-onkyo rz900 thx-onkyo bdp 809 thx-teufel system 5.2.2 thx.
    Cambridge audio cxuhd dolby vision-audioguest-dedicated ht.

  13. #388
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb de eerste keer gewoon kunnen kijken, maar de tweede keer niet meer.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb de eerste keer gewoon kunnen kijken, maar de tweede keer niet meer.
    Dat lag toch hopelijk niet aan de film? Dat je Oppo dat niet meer trok bijv.?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #390
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Beta lost in ieder geval mijn Spider-man-probleem op.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #391

    Standaard

    De beta is nu omgezet in een reguliere firmware update. Je speler zal dit ongetwijfeld zelf melden!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #392

    Standaard

    Wat is eigenlijk de ideale instelling qua “nits” in combinatie met mijn LG OLED tv...? Kan ik niet echt vinden... hoeveel nits kan mijn LG aan...?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  18. #393
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Max 650
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Max 650
    Thanx
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  20. #395

    Standaard

    vanavond nieuwe firmware installeren, hoop dat het mijn lipsync issues oplost (vooral bij 4k ultra hd films moet ik op m'n receiver,Denon AVR-X7200W, vertraging max zetten)

    Weet niet of dit aan de oppo ligt of aan de kabels/receiver/, combinatie van de drie
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  21. #396
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Had ik met de beta ook last van, vooral bij Spider-man. De nieuwe firmware is al geïnstalleerd, maar nog niet gecheckt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Had ik met de beta ook last van, vooral bij Spider-man. De nieuwe firmware is al geïnstalleerd, maar nog niet gecheckt.
    Helaas nog steeds problemen en lijkt zelfs erger....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  23. #398
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dan zal er vast snel een nieuwe komen. Denk dat de beta gewoon live is gezet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #399

    Standaard

    Gewoon ter info... hebben ze bij JVB nog exemplaren in stock van de UDP-205?

    Hoe lang duurt het om deze regiovrij te maken? (alhoewel ik waarschijnlijk voor standaard versie ga).

    Kan men blu-ray's/dvd's uit andere regio niet via pc rippen met makemkv? alhoewel ik me die functie niet zie gebruiken, heb zo al kijkachterstand genoeg met regio B en regiovrije titels?

    Ik had er graag eentje gehad voor kerst, maar de andere vinden de oude Marantz en de Chromecast Ultra goed genoeg
    Moet hen dus eerst nog overtuigen

  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Gewoon ter info... hebben ze bij JVB nog exemplaren in stock van de UDP-205?

    Hoe lang duurt het om deze regiovrij te maken? (alhoewel ik waarschijnlijk voor standaard versie ga).

    Kan men blu-ray's/dvd's uit andere regio niet via pc rippen met makemkv? alhoewel ik me die functie niet zie gebruiken, heb zo al kijkachterstand genoeg met regio B en regiovrije titels?

    Ik had er graag eentje gehad voor kerst, maar de andere vinden de oude Marantz en de Chromecast Ultra goed genoeg
    Moet hen dus eerst nog overtuigen

    ik heb de 203 gekocht en die zelf regiovrij gemaakt. kwestie van chip kopen voor 65 euro en deze prikken in je moederboard. Max 10 mins werk. Werkt perfect.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

Pagina 16 van 22 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •