Pagina 3 van 22 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 544 worden weergegeven.
  1. #51
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    Waar staat dat van die 4 films?

  3. #53

    Standaard

    ja nu je het zegt , zie ik het niet te staan.
    ging ervan uit,dat die 4 erbij zaten.

    denk eerder dat ze bedoelen, dat hij uhd afspeelt
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  4. #54

    Standaard

    Haha, ik had graag dat ik het fout had. 4 films erbij zou geweldig zijn geweest

  5. #55

    Standaard

    Wanneer komt de UDP-205? Met sacd/dsd?

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Wanneer komt de UDP-205? Met sacd/dsd?
    Wij zouden het al fijn vinden als we kunnen aankondigen dat de OPPO UHD 203 leverbaar is.

  7. #57

    Standaard

    Ondanks de vele geruchten op de diverse fora is er helaas nog ( steeds ) geen datum bekend waarop de UHD 203 zijn intrede gaat doen.
    De inteken / notificatie lijst op onze website begint aardig uit zijn voegen te barsten.

    Nog even geduld....

    JVB Team

  8. #58
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dan is het vooral hopen dat de vraag straks het aanbod niet overstijgt. Gelukkig heb ik me al héél vroeg ingeschreven...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #59

    Standaard

    Hoi Claudio ,

    Maak je (geen )zorgen dat is al even het geval. Jij weet vast nog wel hoe het met de 93 en 103 is gegaan.

    1e batch word ingevlogen en zal beperkt maar wel iets duurder leverbaar zijn ivm de luchtvracht deze is voor zover mogelijk voor de mensen op de intekenlijst
    2e batch 2-4 weken later per zee containers , hieruit kunnen wij naar verwachting alle pre orders uitleveren.
    3e batch weer 4 weken later : Alles begint regulier uit vooraad leverbaar te worden.
    4e batch 4 weken later : Uit vooraad leverbaar

    Wees gerust het is de moeite van het wachten meer dan waard!
    Laatst aangepast door JVB : 01-12-2016 om 10:50 Reden: Correctie op leverdata

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JVB Bekijk bericht
    Hoi Claudio ,


    Wees gerust het is de moeite van het wachten meer dan waard!


    Nog een paar nachtjes slapen

  11. #61
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dan is het vooral hopen dat de vraag straks het aanbod niet overstijgt. Gelukkig heb ik me al héél vroeg ingeschreven...
    Ben wel benieuwd of wij als early adopters niet de volle mep gaan betalen en dat er na 14 daagjes allerlij aanbiedingen komen e.d. Zoals gratis regio/zone vrij maken.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  13. #63
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat risico loop je altijd. Zo kijk ik bijv. echt niet meer wat mijn OLED nu kost. Dat is altijd al zo geweest en simpelweg een keuze die je maakt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dat risico loop je altijd. Zo kijk ik bijv. echt niet meer wat mijn OLED nu kost. Dat is altijd al zo geweest en simpelweg een keuze die je maakt.
    €4599 bij plasmavisie Claudio . Maar dat weet je inderdaad als je 'm koopt....als de nieuwe modellen uitkomen gaan ze nog sterker dalen natuurlijk. Ondertussen ben je al een tijdje aan het genieten denk ik .

  15. #65
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Erg bedankt!

    Maar inderdaad. En ik lig er niet wakker van. Ik heb namelijk al heel lang moeten wachten op OLED. Tot op de dag van vandaag het perfecte scherm met straks de perfecte UHD BD-speler (hoop ik). Gelukkig hoef ik - tot mijn verbazing - dit keer niet net zo lang te wachten . Van beide aankopen heb ik (zal ik) geen moment spijt van hebben.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #66

    Standaard

    Kreeg net mail dat ik in aanmerking kom voor de OPPO UHD 203 nog voor de kerst

    nou dat is goed nieuws
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Erg bedankt!

    Maar inderdaad. En ik lig er niet wakker van. Ik heb namelijk al heel lang moeten wachten op OLED. Tot op de dag van vandaag het perfecte scherm met straks de perfecte UHD BD-speler (hoop ik). Gelukkig hoef ik - tot mijn verbazing - dit keer niet net zo lang te wachten . Van beide aankopen heb ik (zal ik) geen moment spijt van hebben.
    Ik leef helemaal met je mee hoor Claudio . En ik ga heus overstag, maar ik wacht nog eventjes.....

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Kreeg net mail dat ik in aanmerking kom voor de OPPO UHD 203 nog voor de kerst

    nou dat is goed nieuws
    Hier ook, net als andere hier waarschijnlijk.

    Voor de kerst heb ik toch niet zoveel tijd dus de eerste lichting zal ik waarschijnlijk wel aan me voorbij laten gaan.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Hier ook, net als andere hier waarschijnlijk.

    Voor de kerst heb ik toch niet zoveel tijd dus de eerste lichting zal ik waarschijnlijk wel aan me voorbij laten gaan.
    Ook hier de mail ontvangen. Heb een aantal discs liggen nu, dus die zullen eindelijk uit de hoes komen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  20. #70

    Standaard

    Besteld!!!!! Bij JVB Digital

    Ook de OPPO UHD website is onderhanden genomen.

    http://oppodigital.com/blu-ray-udp-203/

    Dolby Vision met firmware upgrade!!!..
    Laatst aangepast door Mark van L. : 12-12-2016 om 22:42
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  21. #71
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb hem daar ook net besteld! Euforisch momentje, ik heb de Panasonic al die tijd kunnen weerstaan. Zit straks niet met twee spelers opgescheept en hoef dus niet mijn OPPO weg te doen (figuurlijk dan).

    Vooral jippie dus, maar ik zit nog wel steeds met het dilemma dat ik 3D nog te goed vind (zeker op een OLED) en dan valt de keuze meestal toch op de 3D-versie. Maar het is aan de OPPO om mij straks van gedachten te doen veranderen, maar dan moet hij dus wel heel veel goed doen. Toch heb ik natuurlijk wel al een aantal UHD BD-titels liggen en het animo voor een impulsaankoop of regelrechte dubbeldip ligt wat hoger. Maar als ik hem dan ook daadwerkelijk heb, ga ik hem natuurlijk ook reviewen, hier op DVD.nl - Alles over Film!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #72

    Standaard

    Ookal heb ik geen 4K, is dit voor alle andere media gewoon een zeer goede speler.

    Ik weet niet hoelang mijn brake Denon BD-speler het nog uithoud, maar dit word zeker de opvolger.

    Tegen die tijd liggen de prijzen ook wat gunstiger (in NL of daarbuiten)
    "A man's got to know his limitations", ...

  23. #73

    Standaard

    Mooi ding, die van Oppo. Maar zo'n 1000 euro voor een regio vrij 4K speler. Wat een prijzen. Ik schrik hier helemaal van.
    Laatst aangepast door batmaster : 15-12-2016 om 12:59

  24. #74

    Standaard

    Op het ht forum staat er nu 1 te koop
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  25. #75

    Standaard

    Ik begrijp dit niet, waar kan je deze bestellen. Ik heb een mail ontvangen van Oppo, die 203 is alleen te bestellen voor Noord-Amerikaanse klanten. Deze is reeds out of stock vanaf 16 Dec is er terug re-opening pre-orders.

Pagina 3 van 22 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •