De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Denon AVR X6300H plus XTZ Cinema S2 Atmosphere

    Met veel plezier lees ik hier alle bijdragen over de verschillende opstellingen die mensen hier hebben. Sinds kort heb ik de beschikking over een kamer die ik als thuisbioscoop in kan gaan richten. Voorlopig staan hier jamo classic 707's in combinatie met mission centerspeaker en surrounds. (De mission subwoofer heeft t denk ik onlangs begeven, ik moet nog uit zien te vinden wat er precies mis is.)

    Nu wil ik graag stapsgewijs een mooie opstelling realiseren. Ik heb mijn zinnen gezet op de nieuwe denon x6300h. Denon voornamelijk omdat ik in ieder geval geen onkyo meer wil en sony (wat me in het verleden uitstekend beviel) geen 11 kanalen versterker heeft (voor zover ik weet). De denon gebruikers hier zijn voor zover ik gelezen heb heel tevreden met hun apparatuur. Dat was ook een belangrijke overweging om voor de denon te gaan.

    Ik heb al heel veel gezocht naar plafondspeakers maar ben niet echt heel veel wijzer geworden. Ik kwam vandaag wel de xtz s2 tegen en die lijkt te voldoen als atmos speaker. Redelijk geprijsd ook, € 865 voor 4. Maar ik heb er erg weinig verstand van.

    Kent iemand deze speakers? Of heeft iemand van jullie misschien andere suggesties voor geschikte speakers voor deze versterker, voor op het plafond. Inbouw is voor mij niet onmogelijk, maar liever niet.

  2. #2
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard


    Wel interessant....
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •