De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard HBO Nederland stopt ermee

    De Nederlandse tak van HBO houdt ermee op, bevestigt kabelbedrijf Ziggo, dat mede-eigenaar is van HBO Nederland. Het gaat om een 'zakelijke beslissing', laat Ziggo weten.
    Op dit moment heeft HBO nog drie betaalzenders, een on-demandkanaal en een eigen internetdienst in Nederland, maar die verdwijnen allemaal. De zender stopt per 1 januari, meldt tv-dienst Sparql, dat de zender aanbood.

    Nieuwe dienst

    De rechten van HBO-series als Game of Thrones gaan naar een nieuwe dienst die Ziggo wil gaan aanbieden, maar die nog niet is aangekondigd. Wat die nieuwe dienst gaat kosten, is ook nog niet bekend.
    Een HBO-abonnement kost 15 euro per maand en is daarmee duurder dan Netflix, dat 10 euro per maand kost.

    Bron: nos.nl http://nos.nl/artikel/2134877-hbo-ne...opt-ermee.html

  2. #2

    Standaard

    Laat me raden. De nieuwe dienst gaat alleen via Horizon lopen.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Laat me raden. De nieuwe dienst gaat alleen via Horizon lopen.
    Of via apple...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #4

    Standaard

    Mooi balen. Ga het nu ook per direct opzeggen nu er net een aantal nieuwe series gaat beginnen. Keek wel erg uit naar Westworld en wou net beginnen aan Quarry. Vertik het om die belachelijke bedragen aan Ziggo te betalen om de series zo te blijven volgen.

  5. #5

    Standaard

    Blij dat ik Game of Thrones, The Leftovers en True Detective al vanaf het begin op blu-ray kijk.

  6. #6

    Standaard

    Net poging gedaan om HBO per direct op te zeggen. Je verwacht het niet... maar het lukt niet.... Telefonisch te druk, word je aangeraden om ander moment terug te bellen, en de website loopt vast als je op HBO pakket klikt in MijnZiggo. Gezien de andere streken van Ziggo de laatste tijd denk ik er ernstig over om maar helemaal over te stappen.

  7. #7

    Standaard

    Oeps. Verkeerd topic
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Zou mooi zijn als ze dan "HBO Now" in Nederland introduceren.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  9. #9

    Standaard

    Het is gewoon een marketingtechnisch iets om meer klanten te binden aan Ziggo en meer geld te verdienen.
    Want HBO Nederland was een Joint venture van Liberty Global. Het moeder bedrijf van Ziggo.
    Alle rechten voor HBO komen nu bij Ziggo te liggen en worden dan waarschijnlijk exclusief onderdeel van het Ziggo pakket.
    "A man's got to know his limitations", ...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •