De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Lion King live action (2019)

    Het onvermijdelijke gaat gebeuren. Jon Favreau maakt na The Jungle Book nu een gelijksoortige film van The Lion King.

    http://www.empireonline.com/movies/l...e-jon-favreau/
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 04-08-2019 om 16:28
    The future is Blu

  2. #2

    Standaard

    Vraag me ook af waarom er een identieke kopie gemaakt wordt.Kunnen ze niet een klein beetje variatie op de Lion king 1994 verzinnen !?


    De tekenaars van de originele Lion king uit 1994 zijn niet te spreken over de nieuwe versie.
    Als je de kleine Simba ziet rondlopen, dat is gewoon te echt. En dan begint hij te praten en dat deed me denken aan die oude natuurfilms waarin stemmen waren ingesproken en je de lippen zag bewegen. Ik vond het er gewoon goedkoop uitzien. Ze hebben elke vorm van expressie er gewoon volledig uitgehaald. Dat heeft de film absoluut geen goed gedaan."



    https://www.filmtotaal.nl/nieuws/67007

  3. #3

    Standaard

    Heb deze inmiddels gezien en het is niet totaal een 1 op 1 kopie.

    Heel leuk om een keer gezien te hebben, technisch qua beeld fantastisch (wel raar om foto realistische dieren seks-loos te zien en de klauwen en tanden, tja dit is toch een andere natuur en zeker geen BBC-earth). Qua geluid valt deze teken, want he geluid klinkt scherp en iel en mist dynamiek, detail, diepte en spreiding. Heel ingehouden en braaf.

    Maar qua presentatie mist het, het geweldige majestueuze en emotionele gevoel. En ook de speelsheid (menselijke trekjes van de dieren) en de timing van de humor ontbreek.
    Misschien komt dat voor mij ook door de nieuwe stemmen cast en muziek. Zo worden de dialogen van Scar nauwelijks dubbelzinnig en gevaarlijk..
    "A man's got to know his limitations", ...

  4. #4

    Standaard

    Ik houd het liever bij de tekenfilms van Disney.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik houd het liever bij de tekenfilms van Disney.
    2
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Jungle Book vond ik erg mooi (ook door de bizar mooie 3d), maar Dumbo was echt moeilijk door heen te komen. Ik zal deze niet in de bios kijken, wacht wel op 3d af.

  7. #7

    Standaard

    Wellicht kan de topic titel aangepast worden naar ''The Lion King'' ?

  8. #8

    Standaard

    imho is Disney creatief bankroet.
    Dit jaar alleen al 4 live action remakes van succesvolle animatiefilms (Dumbo, Lion King, Lady & the Tramp, Aladdin) en er komen er nog meer aan (Mulan) en spinoffs als Malificent, Cruella.
    Er waren tijden dat men zelf creatief en innovatief was. Tegenwoordig lijkt het meer op lopende band werk.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    imho is Disney creatief bankroet.
    Dit jaar alleen al 4 live action remakes van succesvolle animatiefilms (Dumbo, Lion King, Lady & the Tramp, Aladdin) en er komen er nog meer aan (Mulan) en spinoffs als Malificent, Cruella.
    Er waren tijden dat men zelf creatief en innovatief was. Tegenwoordig lijkt het meer op lopende band werk.
    4 live action remakes in een jaar is idd overkill.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik houd het liever bij de tekenfilms van Disney.
    Ik ook alhoewel ik Aladdin wel goed vond met vooral Will Smith. Maar je moet het niet vergelijken. Dan wint de tekenfilm het weer.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    imho is Disney creatief bankroet.
    Dit jaar alleen al 4 live action remakes van succesvolle animatiefilms (Dumbo, Lion King, Lady & the Tramp, Aladdin) en er komen er nog meer aan (Mulan) en spinoffs als Malificent, Cruella.
    Er waren tijden dat men zelf creatief en innovatief was. Tegenwoordig lijkt het meer op lopende band werk.
    In ieder geval niet letterlijk bankroet....als films zoals The Lion King en Aladdin meer dan een miljard opleveren, dan blijven ze ermee doorgaan.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    In ieder geval niet letterlijk bankroet....als films zoals The Lion King en Aladdin meer dan een miljard opleveren, dan blijven ze ermee doorgaan.
    Bij Disney komt zoveel geld binnen dat ze makkelijk een old-school achtige tekenfilm kunnen maken voor de liefhebbers.
    Of had een Lion King film gemaakt in de Pixar animatie stijl.

    Deze shit trek ik niet.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •