Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 58 van 58 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik ook, maar Disney zal dat zo lang mogelijk uitstellen om Disney+ aantrekkelijk te houden...
    Misschien dat ze het wel helemaal niet gaan doen. Netflix is met hun publiekstrekker Stranger Things ook heel stroperig met het internationaal uitbrengen van een fysieke release.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik ook, maar Disney zal dat zo lang mogelijk uitstellen om Disney+ aantrekkelijk te houden...
    Mulan is anders ook al te koop zonder deze überhaupt zonder VIP toegang beschikbaar is...

  3. #53
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Misschien dat ze het wel helemaal niet gaan doen. Netflix is met hun publiekstrekker Stranger Things ook heel stroperig met het internationaal uitbrengen van een fysieke release.
    De Marvel-series op Netflix zijn dan weer wel uitgebracht op BD en nog een paar andere geloof ik...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Mulan is anders ook al te koop zonder deze überhaupt zonder VIP toegang beschikbaar is...
    Dat is waar. Gelukkig maar, want ondanks dat ik een stuk minder koop, wil ik sommige dingen echt op fysieke media hebben. Blijf een collector.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik vind juist dat het nu gouden tijden zijn voor liefhebbers van fysieke media.

    Er zijn zoveel labels die schitterende uitgaves hebben; alleen al in de UK al bijvoorbeeld Arrow, Eureka, Criterion, BFI, Second Run, BFI, Artifical Eye, Third Windows, maar nog veel meer. Volgens blu-ray.com:

    Dat getal is vertekend omdat er studios bijzitten die maar een handjevol titels hebben uitgegeven, maar het is om aan te geven dat er misschien meer is dan je zou denken.

    Natuurlijk, op DVD is er meer uitgekomen en dat zal altijd wel zo blijven, maar dat wil niet zeggen dat er niet genoeg uitkomt op blu-ray, integendeel. Wat Melzz al aangaf, de meest obscure titels komen uit in mooie uitgaves met veel extra's en veel oudere films waarvan je zou denken "die komen nooit uit op blu-ray " verschijnen toch.

    Ben ik dan helemaal tevreden met het aanbod? Zeker niet, zoals sommige weten heb ik sterke belangstelling voor Koreaanse films, en daarvan verschijnt er maar een beperkt percentage op blu-ray, en het merendeel op DVD (die dan wel van goede kwaliteit zijn). En dan komt er nog maar een deel uit op blu-ray buiten Zuid-Korea, waardoor je aangewezen bent op de Koreanse uitgave (less: $$$). Maar dan nog, is er genoeg om mij mee te vermaken.


    Als ik dan lees dat Oakey bovenstaande zegt, dan geloof ik dat best, maar dan heb je blijkbaar wel een heel beperkte smaak qua films. Je moet ook wel een beetje zelf zoeken trouwens, Benny's Video is uitgekomen (met Engelse subs) in Frankrijk, Welcome to the Dollhouse [als je deze bedoelt] (met Engelse subs) in de VS, The Name of the Rose is wel uitgekomen maar nu OOP, Happiness (met Engelse subs) in Duitsland. En ja, soms moet je wat meer betalen, dat is de prijs die ervoor betaalt als liefhebber.

    Ik heb zelf hele andere ervaringen met Netflix qua kwaliteit trouwens, het ziet er toch vaak schitterend uit. En ik ben best kritisch . Wel mee eens dat het qua aanbod films matig tot slecht is, maar voor series goed. Toevallig gisteren wel een mooie film op Netflix gekeken die ik kan aanraden: La vita davanti a sé met Sophia Loren en een ongelooflijk goed acterende Ibrahima Gueye. Zo jong, maar al zo goed....
    Dollhouse en Name of the Rose al lang OOP en om nou €100 voor een bluray te gaan betalen. Benny’s video wist ik inderdaad niet, dank. Happiness is een andere film, ik bedoel die van Tod Solonz uit 1998.
    Laatst aangepast door Oakey : 20-11-2020 om 21:35

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Dollhouse en Name of the Rose al lang OOP en om nou €100 voor een bluray te gaan betalen. Benny’s video wist ik inderdaad niet, dank. Happiness is een andere film, ik bedoel die van Tod Solonz uit 1998.
    Dat is wat overdreven; een minuutje zoeken op ebay levert op dat Welcome to the Dollhouse voor rond €25 te kopen is en The Name of the Rose for €40, allebei inclusief verzenden.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is wat overdreven; een minuutje zoeken op ebay levert op dat Welcome to the Dollhouse voor rond €25 te kopen is en The Name of the Rose for €40, allebei inclusief verzenden.
    Ik zie hem (The Name of the Rose) niet staan (op EBAY.nl) voor dat bedrag rogue.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik zie hem (The Name of the Rose) niet staan (op EBAY.nl) voor dat bedrag rogue.
    ?? Je tikt 'the name of the rose blu-ray' in en dan krijg je toch bijvoorbeeld deze te zien? Is zelfs Nederlands ondertiteld .

  8. #58

    Standaard

    Duur en OOP maar je hebt gelijk, ze zijn er wel. De tijden dat ik meer dan €10 voor een blu-ray betaalde liggen echter al weer even achter me.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •