Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 87 worden weergegeven.
  1. #1

    Unhappy Verpakking The Walking Dead Seizoen 6

    Wat schetst mijn verbazing na ontvangst van de Blu Ray van The Walking Dead Seizoen 6? Een nieuw soort verpakking waarbij alle 6 disks op elkaar gestapeld in de case zitten! Als het nou om een goedkope uitgave met tig seizoenen ging, maar het betreft een full prize uitgave van een enkel seizoen.

    Het is niet consistent met de eerdere seizoenen.
    Je hebt geen mooi overzicht van de disks.
    Het is irritant om de disks uit de hoes te halen en als het lukt zitten er altijd vette vingerafdrukken op die er weer af geveegd moeten worden.
    De disks raken elkaar waardoor sneller slijtage.

    Kom op eOne? Je verdient toch genoeg aan deze serie om dan toch nog op zo'n goedkope manier op de verpakking te besparen?

    IMG_1039.jpgIMG_1040.jpgIMG_1041.jpg
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 25-11-2021 om 09:03
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  2. #2

    Standaard

    Dit soort verpakking bestaat op dvd al heel lang.
    Is inderdaad vervelend om de schijven er goed uit te krijgen.

  3. #3

    Standaard

    dat meen je niet , wat een flutverpakking weer. blij dat ik m nog niet had besteld!!

  4. #4

    Standaard

    Ik heb me hier ook al aan geërgerd. Ik had gelukkig nog een reserve-verpakking liggen...
    Maar dat geintje met die spindles van eOne begint me danig de keel uit te hangen! Voor iets waar je de volle mep voor mag betalen, mag je toch een deftig doosje verwachten en niet iets waar ze 80 cent op winnen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Voor diegene die de serie wil, maar niet deze versie, kan ook gaan voor de UK steelbook versie:



    http://www.zavvi.nl/blu-ray/the-walk...ductsuggestion

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Voor diegene die de serie wil, maar niet deze versie, kan ook gaan voor de UK steelbook versie:
    Geen optie wegens ontbreken Nederlandse ondertitels.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Geen optie wegens ontbreken Nederlandse ondertitels.
    Het was ook maar een idee Werner, of een tip. In ieder geval heb je daar wel een betere uitgave. En dat er geen Nederlandse ondertitels opzitten vind ik persoonlijk niet erg. Vaak zijn Engelse ondertitels beter dan die van onze taal. Maar voor diegene die geen Engels kan lezen of begrijpen, en perse Nederlandse wil, moet dan maar deze aan zich voorbij laten gaan.

    Maar kan je Engelse ondertitels wel lezen & begrijpen en wil je een goede uitgave/verpakking, dan is deze wel wat voor jou als klant.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb me hier ook al aan geërgerd. Ik had gelukkig nog een reserve-verpakking liggen...
    Maar dat geintje met die spindles van eOne begint me danig de keel uit te hangen! Voor iets waar je de volle mep voor mag betalen, mag je toch een deftig doosje verwachten en niet iets waar ze 80 cent op winnen...
    Als ze vermelden dat het een spindel is dan heb je geen klagen. Maar idd als ze dat niet doen.... Gewoon een klacht indienen en voorstellen dat het op hun kosten teruggestuurd kan worden (nee heb je en ja kun je krijgen).

  9. #9

    Standaard

    Hier zou ik me nu echt niet dik in maken eerlijk gezegd wees blij dat er nog een slipcase rond zit...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  10. #10

    Standaard

    Hier zou ik me nu echt niet dik in maken eerlijk gezegd wees blij dat er nog een slipcase rond zit..
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Hier zou ik me nu echt niet dik in maken eerlijk gezegd wees blij dat er nog een slipcase rond zit...
    Als jij een boek koopt en de pagina's blijken er na de koop los in te zitten dan knijp je in je vuistjes zo blij dat er toch nog een kaft om zit? Ideale consument!
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Als ze vermelden dat het een spindel is dan heb je geen klagen. Maar idd als ze dat niet doen.... Gewoon een klacht indienen en voorstellen dat het op hun kosten teruggestuurd kan worden (nee heb je en ja kun je krijgen).
    Er staat idd niet vermeld dat het een goedkope spindle verpakking betreft. De mail is al naar eOne...
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Sleper Bekijk bericht
    Als jij een boek koopt en de pagina's blijken er na de koop los in te zitten dan knijp je in je vuistjes zo blij dat er toch nog een kaft om zit? Ideale consument!
    Nu ja los zitten die disks nu ook weer niet neem aan ? Of klettert het doosje als je ermee schudt ?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  14. #14

    Standaard

    Bij Iwonatec kost een spindle in bulk € 0,79 per stuk en een 6-disc case € 1,69. Ik neem aan dat eOne ze rechtsstreeks bij Amaray of Elite inkoopt, dus die zal minder betalen. Wat een besparing!
    Laatst aangepast door tmvde : 30-09-2016 om 09:56

  15. #15

    Standaard

    eOne, of het vroegere RCV... Heb er geen goed woord voor over. Wat een verschrikkelijke ***distributeur is dat zeg!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  16. #16

    Standaard

    Vandaag ontvangen en de hoes is ook van mindere kwaliteit. Plus is dan weer dat het geluid 7.1 is in tegenstelling tot wat er op de cover vermeld wordt.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Hier zou ik me nu echt niet dik in maken eerlijk gezegd wees blij dat er nog een slipcase rond zit..
    Die slipcase kan me feitelijk gestolen worden; dat je de disks waarschijnlijk beschadigt als je ze van de spindle wil 'trekken' (heb er geen ander woord voor) vind ik véél erger!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #18

    Standaard

    Ik heb net het volgende antwoord gekregen van eOne over de spindle case:

    Dank U voor Uw e-mail.

    Er is door eOne Benelux gekozen voor deze verpakking vanwege het volgende.
    De producent van The Walking Dead kwam te laat met een bevestiging/ akkoord van de door ons gewenste releasedatum, hierdoor waren wij aangewezen op de actuele voorraden bij de fabriek.
    De gebruikelijke verpakkingen waren hier niet op voorraad, waardoor wij voor een alternatief hebben moeten kiezen om alsnog de reeds breed gecommuniceerde releasedatum te kunnen waarmaken.
    Omdat eOne Benelux geen eigen fabrieken heeft zijn wij helaas niet in staat om deze verpakking aan te passen of om eventueel andersoortige verpakkingen na te leveren.
    Voor de komende seizoenen van The Walking Dead zullen wij streven naar eenzelfde verpakking zoals door ons gebruikt bij de eerdere seizoenen.

    Onze excuses voor het ongemak en veel kijkplezier gewenst.

    Seizoen 7 zou dus weer een Elite case moeten krijgen.

  19. #19

    Standaard

    eOne heeft een officieel antwoord gestuurd:

    Er is door eOne Benelux gekozen voor deze verpakking vanwege het volgende.
    De producent van The Walking Dead kwam te laat met een bevestiging/ akkoord van de door ons gewenste releasedatum, hierdoor waren wij aangewezen op de actuele voorraden bij de fabriek.
    De gebruikelijke verpakkingen waren hier niet op voorraad, waardoor wij voor een alternatief hebben moeten kiezen om alsnog de reeds breed gecommuniceerde releasedatum te kunnen waarmaken.
    Omdat eOne Benelux geen eigen fabrieken heeft zijn wij helaas niet in staat om deze verpakking aan te passen of om eventueel andersoortige verpakkingen na te leveren.
    Voor de komende seizoenen van The Walking Dead zullen wij streven naar eenzelfde verpakking zoals door ons gebruikt bij de eerdere seizoenen.
    EDIT: we hebben die mail tegelijkertijd gekregen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    EDIT: we hebben die mail tegelijkertijd gekregen!
    Ik heb ook net als jij een eigen Elite case gebruikt ter vervanging

  21. #21

    Standaard

    Waar haal je die dingen? Ik heb ook geen zin om elke keer die schijfjes van de spindle te wrikken.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Waar haal je die dingen? Ik heb ook geen zin om elke keer die schijfjes van de spindle te wrikken.
    http://www.iwonatec.nl/NL/NL/Detail/...EFE9D9BB756A32

  23. #23

    Standaard

    Daar inderdaad. Ze leveren voor 17:00 besteld de volgende dag.

  24. #24

    Standaard

    Grappig. Ook ik heb dezelfde mail gehad.

    Toch ben ik eigenlijk van mening dat ze alsnog een 'Elite case' ter vervanging moeten nasturen naar consumenten die niet tevreden zijn.
    ze beloven beterschap voor de toekomst (eerst zien, dan geloven) maar ze ondernemen nu echter geen actie op klachten.
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Sleper Bekijk bericht
    Toch ben ik eigenlijk van mening dat ze alsnog een 'Elite case' ter vervanging moeten nasturen naar consumenten die niet tevreden zijn.
    ze beloven beterschap voor de toekomst (eerst zien, dan geloven) maar ze ondernemen nu echter geen actie op klachten.
    Hoewel ik de spindle case waardeloos vind, hebben ze geen defect product geleverd. Lijkt me ook wel een kostbare aangelegenheid om allemaal cases na te moeten gaan zenden
    en dan komt natuurlijk ook x% beschadigd aan ...

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •