Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 87 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Thanks!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Hoewel ik de spindle case waardeloos vind, hebben ze geen defect product geleverd. Lijkt me ook wel een kostbare aangelegenheid om allemaal cases na te moeten gaan zenden
    en dan komt natuurlijk ook x% beschadigd aan ...
    Een product hoeft niet defect te zijn maar kan toch niet voldoen aan de verwachtingen. Het lijkt me meer dan logisch om te verwachten dat alle seizoenen van een serie in de zelfde soort hoes / case worden geleverd.
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Sleper Bekijk bericht
    Een product hoeft niet defect te zijn maar kan toch niet voldoen aan de verwachtingen. Het lijkt me meer dan logisch om te verwachten dat alle seizoenen van een serie in de zelfde soort hoes / case worden geleverd.
    Dan kan ook hel en brand beginnen schreeuwen over het feit dat Fox plots geen blu-ray's meer uitbrengt van bepaalde series... Of wanneer een serie plots geen slipcover meer krijgt. Dan voldoet het product ook niet echt aan mijn verwachtingen...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #29

    Standaard

    Ook seizoen 7 is na seizoen 6 (en seizoen 2 Fear TWD) weer een lelijke spindle

  5. #30

    Standaard

    Ach... eOne/RCV... dat jullie er nog van opkijken vind ik vreemder. Ik koop geen enkele release meer van die club. Ontbreken van extras, geen engelse subs (en daarmee wel inferieure nl subs), vaak een lagere codering dan andere regios....

    Redenen genoeg om geen releases van eOne te kopen

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Ach... eOne/RCV... dat jullie er nog van opkijken vind ik vreemder. Ik koop geen enkele release meer van die club. Ontbreken van extras, geen engelse subs (en daarmee wel inferieure nl subs), vaak een lagere codering dan andere regios....

    Redenen genoeg om geen releases van eOne te kopen
    Over de extras en de audio en video van The Walking Dead releases heb ik weinig aan te merken, zijn ook deze keer weer prima. Ook dit seizoen weer DTS-HD MA 7.1 geluid in tegenstelling tot de 5.1 die op het hoesje staat.
    Laatst aangepast door tmvde : 12-10-2017 om 22:23

  7. #32

    Standaard

    Het probleem van de verpakking kan je zelf wel oplossen door een jumbo keepcase te zoeken van dezelfde dikte met aparte houders voor de schijfjes.
    Kost je wel wat opzoekingswerk natuurlijk.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Het probleem van de verpakking kan je zelf wel oplossen door een jumbo keepcase te zoeken van dezelfde dikte met aparte houders voor de schijfjes.
    Kost je wel wat opzoekingswerk natuurlijk.
    Ben ik al voor geweest door vorig jaar nav seizoen 6 een aantal 6 disc doosjes te kopen

  9. #34

    Standaard

    Dus hun excuses van vorige keer is gewoon eersteklas gezeik van amateurs. Tijd dat Negan en Lucille er even langs gaan...
    Bovendien, is het iemand opgevallen? Op de schijven staat 'Dolby Audio', maar de geluidstrack is DTS-HD MA 7.1. Die rukkers kennen dus zélf het verschil niet tussen de audioformaten op de schijven die ze verkopen. Prutsers!
    Laatst aangepast door Werner : 12-10-2017 om 23:47
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dus hun excuses van vorige keer is gewoon eersteklas gezeik van amateurs. Tijd dat Negan en Lucille er even langs gaan...
    Bovendien, is het iemand opgevallen? Op de schijven staat 'Dolby Audio', maar de geluidstrack is DTS-HD MA 7.1. Die rukkers kennen dus zélf het verschil niet tussen de audioformaten op de schijven die ze verkopen. Prutsers!
    En op de hoesjes zetten ze al jaren DTS-HD MA 5.1 ipv 7.1

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik heb net het volgende antwoord gekregen van eOne over de spindle case:

    Dank U voor Uw e-mail.

    Er is door eOne Benelux gekozen voor deze verpakking vanwege het volgende.
    De producent van The Walking Dead kwam te laat met een bevestiging/ akkoord van de door ons gewenste releasedatum, hierdoor waren wij aangewezen op de actuele voorraden bij de fabriek.
    De gebruikelijke verpakkingen waren hier niet op voorraad, waardoor wij voor een alternatief hebben moeten kiezen om alsnog de reeds breed gecommuniceerde releasedatum te kunnen waarmaken.
    Omdat eOne Benelux geen eigen fabrieken heeft zijn wij helaas niet in staat om deze verpakking aan te passen of om eventueel andersoortige verpakkingen na te leveren.
    Voor de komende seizoenen van The Walking Dead zullen wij streven naar eenzelfde verpakking zoals door ons gebruikt bij de eerdere seizoenen.

    Onze excuses voor het ongemak en veel kijkplezier gewenst.

    Seizoen 7 zou dus weer een Elite case moeten krijgen.
    Dan stel je gewoon de datum uit en zorg je voor een normale verpakking. Categorie onzin-antwoord. Ik koop deze serie niet maar eens met de klagers.

  12. #37

    Standaard

    Het antwoord van eOne mbt de verpakking van seizoen 7:

    Bij onze e-mail met betrekking tot The Walking Dead seizoen 6 hebben wij vorig jaar aangegeven om bij het volgende seizoen te streven naar eenzelfde verpakking zoals door ons gebruikt bij de eerdere seizoenen.
    Wij hebben binnen Entertainment One onze wens hierin kenbaar gemaakt, echter zijn er het afgelopen jaar veel veranderingen doorgevoerd wereldwijd binnen Entertainment One.
    Een van de wijzigingen houdt in dat wij soms meelopen in centrale productieprocessen en wij het niet meer als Benelux zelf kunnen of mogen bepalen welke verpakking wij gaan uitbrengen.
    Toch zullen wij blijven streven naar de juiste verpakking bij de juiste titels, maar soms moeten wij ons schikken in de keuze die er centraal gemaakt wordt.

    Wij wensen U veel kijkplezier bij seizoen 7.

  13. #38

    Standaard

    Dan kunnen ze dat toch hogerop aankaarten? Dit lijkt er echt op dat ze er elke cent willen aflopen, terwijl TWD toch redelijk prijzig is.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #39

    Standaard

    Als ze dan toch werelwijd veranderingen doorvoeren kunnen ze dan geen dezelfde blu-ray discs maken die ze wereldwijd kunnen verdelen
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  15. #40

    Standaard

    Wat ik nog erger vind, geen unrated afleveringen bij seizoen 7. Geen fucks van Negan dus, terwijl dit wel beloofd was.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ben ik al voor geweest door vorig jaar nav seizoen 6 een aantal 6 disc doosjes te kopen
    Welke heb je precies gekocht? Hebben die precies dezelfde dikte als de "originelen"?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Wat ik nog erger vind, geen unrated afleveringen bij seizoen 7. Geen fucks van Negan dus, terwijl dit wel beloofd was.
    Die staan ook niet op de US Blu Rays of op welke dan ook, en de producenten ontkennen nu ook dat die versies überhaupt gemaakt zijn.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Welke heb je precies gekocht? Hebben die precies dezelfde dikte als de "originelen"?
    Bij Nierle zijn ze te koop:

    https://www.nierle.com/nl/artikel/33..._10_stuks.html

    Die passen voor TWD perfect.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Wat ik nog erger vind, geen unrated afleveringen bij seizoen 7. Geen fucks van Negan dus, terwijl dit wel beloofd was.
    Is dat zo? Waar merk je dat bijvoorbeeld?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #44

    Standaard

    Thanks!
    Bij de seizoensfinale van seizoen 6 was er wel een verschil tussen de tv-versie en een Extended Version die op Blu Ray verschenen is, waarin Negan meer spreekt zoals in de comics wat dus neerkomt op heel wat meer "fucks" (23 om precies te zijn). Zie hier de verschillen: http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=596638
    Er was daarna sprake van dat er vanaf nu altijd twee versies van Negan scenes zouden worden opgenomen, een voor tv en een Unrated voor de Blu Ray releases. Helaas blijkt dit niet zo te zijn en ontkennen de producenten het nu ook; de Blu Ray releases zijn identiek aan de tv versies.
    Laatst aangepast door Raymon : 24-10-2017 om 19:17

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Thanks!
    Bij de seizoensfinale van seizoen 7 was er wel een verschil tussen de tv-versie en een Extended Version die op Blu Ray verschenen is, waarin Negan meer spreekt zoals in de comics wat dus neerkomt op heel wat meer "fucks" (23 om precies te zijn). Zie hier de verschillen: http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=596638
    Er was daarna sprake van dat er vanaf nu altijd twee versies van Negan scenes zouden worden opgenomen, een voor tv en een Unrated voor de Blu Ray releases. Helaas blijkt dit niet zo te zijn en ontkennen de producenten het nu ook; de Blu Ray releases zijn identiek aan de tv versies.
    Bedoel je niet de seizoensfinale van seizoen 6?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Welke heb je precies gekocht? Hebben die precies dezelfde dikte als de "originelen"?


    Die staan ook niet op de US Blu Rays of op welke dan ook, en de producenten ontkennen nu ook dat die versies überhaupt gemaakt zijn.
    Ik heb altijd besteld bij Iwonatec. Heeft exact dezelfde dikte.

    https://www.iwonatec.com/nl/product!...--1-stuk-blauw

  21. #46

    Standaard

    Seizoen 6, klopt, foutje!
    + thanks, ik denk dat ik die ook maar eens ga bestellen.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Seizoen 6, klopt, foutje!
    + thanks, ik denk dat ik die ook maar eens ga bestellen.
    Geen probleem.

  23. #48

    Standaard

    Om toe te voegen:

    The Mountain Between Us - 23/02
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  24. #49

    Standaard

    Vandaag seizoen 3 van Fear the Walking Dead ontvangen en wonder boven wonder de case is een mooie 5 disc amaray! Lijken ze toch te luisteren bij eOne

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Vandaag seizoen 3 van Fear the Walking Dead ontvangen en wonder boven wonder de case is een mooie 5 disc amaray! Lijken ze toch te luisteren bij eOne
    Het was me ook opgevallen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •