Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 87 van 87 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Ik wilde zojuist episode 5 gaan kijken, en kom er nu achter dat op onze NL release niet! de extended episodes staan, terwijl dit wel op de verpakking staat. Dit moet toch echt niet kunnen..
    Duur episode 5 NL release: 51:51
    Duur episode 5 US release: 55:21
    Bizar, dan hebben ze speciaal voor onze release allemaal andere bronnen gebruikt.

  2. #77

    Standaard

    Kan iemand bevestigen of de UK versie de extended episodes heeft?

  3. #78

    Standaard

    Kan iemand de titel van dit topic aanpassen? Volgens mij gaat het al heel lang niet meer over de slechte verpakking

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Ik wilde zojuist episode 5 gaan kijken, en kom er nu achter dat op onze NL release niet! de extended episodes staan, terwijl dit wel op de verpakking staat. Dit moet toch echt niet kunnen..
    Duur episode 5 NL release: 51:51
    Duur episode 5 US release: 55:21
    Nu vind ik TWD een absolute boutserie (smaken verschillen), dit is dus iets waar eOne absoluut niet mee zou mogen wegkomen. Ze beweren het één, leveren het ander. Dat hoort niet, dat kan niet, en dat mag absoluut niet.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Nu vind ik TWD een absolute boutserie (smaken verschillen), dit is dus iets waar eOne absoluut niet mee zou mogen wegkomen. Ze beweren het één, leveren het ander. Dat hoort niet, dat kan niet, en dat mag absoluut niet.
    Precies waarom ik gestopt ben met de NL releases van TWD. Het lijkt inmiddels al een eeuwigheid geleden, maar met de release van S2 was er tevens al gerommel, toen rondom het geluid. De BD-release van S2 bevatte volgens de verpakking dezelfde audiotrack als de internationale releases, maar dit bleek na aanschaf niet zo te zijn. Sterker nog bleek de Blu-ray exact dezelfde audiotrack als de DVD-release te bevatten.. Een veel lagere rate dus.

    Desondanks zijn de internationale releases ook niet alles meer, want sinds seizoen 7 zit er blijkbaar geen slipcover meer om de verpakking heen. Dit ziet er op de plank een beetje jammer uit.

    EDIT
    Dit topic erop nagelezen; wat een blamage daar bij eOne. Of het nu om beeld, geluid of verpakking gaat. Ongelooflijk.
    Laatst aangepast door Elessar : 30-10-2018 om 14:31

  6. #81

    Standaard

    Er gaat ook wel eens wat goed bij eOne. Seizoen 4 van Fear TWD in een nette elite case (net als seizoen 3).

  7. #82

    Standaard

    Ik wacht daar toch nog even mee af of de US of UK release niet meer gaat krijgen (extended episodes, geluidstrack, extra's, etc). Is tot nu toe bij FTWD nog niet het geval geweest, maar je weet maar nooit..

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Ik wacht daar toch nog even mee af of de US of UK release niet meer gaat krijgen (extended episodes, geluidstrack, extra's, etc). Is tot nu toe bij FTWD nog niet het geval geweest, maar je weet maar nooit..
    Volgens de hoes twee uur aan extras.

  9. #84

    Standaard

    Ja, maar de hoes van TWD S08 zei ook dat er extended episodes op zouden staan, wat onzin was xD
    Ik verwacht wel dat deze (FTWD S04) net zo compleet is als de US en Uk versies, gezien de vorige seizoenen, maar sinds TWD S08 ben ik toch wat voorzichtiger geworden met het direct aanschaffen van deze NL releases.

  10. #85

    Standaard

    Even een oud topic weer oppakken. Dit keer met een compliment voor WW Entertainment, vandaag zijn seizoen 10 van The Walking Dead en seizoen 6 van Fear the Walking Dead op blu-ray verschenen en beide in een elite case en geen spindle. Walking Dead 6 discs en slipcase met dezelfde extras als de US release (audiocommentaar en in memoriam). Fear 5 discs en net als vorig seizoen geen slipcase, dat is een disc meer dan de US release en de US release had alleen audiocommentaar, maar de NL release heeft veel meer extra’s.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Even een oud topic weer oppakken. Dit keer met een compliment voor WW Entertainment, vandaag zijn seizoen 10 van The Walking Dead en seizoen 6 van Fear the Walking Dead op blu-ray verschenen en beide in een elite case en geen spindle. Walking Dead 6 discs en slipcase met dezelfde extras als de US release (audiocommentaar en in memoriam). Fear 5 discs en net als vorig seizoen geen slipcase, dat is een disc meer dan de US release en de US release had alleen audiocommentaar, maar de NL release heeft veel meer extra’s.
    Goed nieuws! Dan ga ik van Fear in elk geval weer de NL release aanschaffen. Voor TWD hoop ik op een goede Black Friday aanbieding op de US of UK amazon.

  12. #87

    Standaard

    Mja maar ik weet niet wat ze met het audio volume hebben uitgestoken bij WW.
    Dat staat veel te zacht. Ik heb alles 50% moeten luider zetten hier. Voor beide TWD seizoen 10 and Fear TWD seizoen 6... Ik dacht bijna dat ik doof aan het worden was

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •