Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 87 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Allen,

    Even voorstellen: "TheWatcher" (hoe toepasselijk! ).
    Ik had dit gedeelte al eens gelezen bij het uitkomen van seizoen 6, met name de discussie over de verpakking. 1 van de forumleden had zelfs, naar ik meen, contact gehad met de desbetreffende maatschappij die de serie uitgeeft en een dergelijke verpakking zou (volgens hun) eenmalig zijn.... dus niet: seizoen 7 is WEER van een dergelijke, rampzalige verpakking.
    Schandalig: WEL een BEHOORLIJKE PRIJS vragen, maar kosten besparen op een waardeloze bluray case

    Groet,

    TW
    "I'm ready for my close-up, Mr. Demille!!"

  2. #52

    Standaard

    Niet om flauw te doen, maar dat had ik vorig jaar al gemeld (zie vorige pagina #29). Seizoen 3 van Fear TWD had in december wel weer een normaal doosje.

  3. #53

    Standaard

    Iemand seizoen 8 al binnen?

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Iemand seizoen 8 al binnen?
    Ja, ik. Ik heb de UK Steelbook binnen van seizoen 8:


  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ja, ik. Ik heb de UK Steelbook binnen van seizoen 8:
    Ging om de NL uitgave

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ging om de NL uitgave
    Zoals jij het vroeg (En zo staat het er ook!!!), komt/kwam het over als ''Wie heeft seizoen 8 al in huis'', niet als wie heeft de nl versie binnen. Dan had je maar duidelijker moeten zijn . Maar even serieus: Als je weet dat de uitgaves hier zo slecht zijn, waarom laat je (de consument) de NL uitgaves dan niet lekker links liggen?

  7. #57

    Standaard

    Misschien omdat er mensen zijn die nou eenmaal graag Nederlandse ondertiteling willen hebben, om maar eens wat te roepen? Blijft jammer dat de UK versie geen Nederlandse ondertiteling heeft. Is naast het feit dat de serie daar beter wordt behandeld dan hier ook nog eens een stuk goedkoper. Seizoen 8 is weer aardig aan de prijs....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Misschien omdat er mensen zijn die nou eenmaal graag Nederlandse ondertiteling willen hebben, om maar eens wat te roepen? Blijft jammer dat de UK versie geen Nederlandse ondertiteling heeft. Is naast het feit dat de serie daar beter wordt behandeld dan hier ook nog eens een stuk goedkoper. Seizoen 8 is weer aardig aan de prijs....
    Bij Wehkamp 40,99.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bij Wehkamp 40,99.
    Yup dat klopt. Maar blijft duur in vergelijk met eerdere seizoenen. Overigens is dit seizoen ook weer geleverd op een spindle....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Yup dat klopt. Maar blijft duur in vergelijk met eerdere seizoenen. Overigens is dit seizoen ook weer geleverd op een spindle....
    Goed om te weten! Bedankt.

  11. #61

    Standaard

    Ik ben begonnen met de NL versies van deze serie te verzamelen, dat is de enige reden waarom ik de NL versies nu nog koop. Was ik maar aan de US of UK versies begonnen..

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bij Wehkamp 40,99.
    Waar dan? Kan 'm niet vinden als ik zoek op The Walking Dead..

    Bij dvdoutlet.nl 39,79.

  13. #63

    Standaard

    Als je op Wehkamp site zoekt op "the walking dead blu-ray" krijg je een hele riedel titels, en daar staat seizoen 8 van The Walking Dead gewoon netjes tussen hoor. Bij DVDOUTLET komt er overigens nog 99 cent aan verzendkosten bij, dus verschil is niet zo heel erg groot met Wehkamp.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Waar dan? Kan 'm niet vinden als ik zoek op The Walking Dead..

    Bij dvdoutlet.nl 39,79.
    https://www.wehkamp.nl/walking-dead-...-ray-16149736/

  15. #65

    Standaard

    Had 'm al gevonden, maar toch bedankt
    Vreemd dat je hem niet kunt vinden als je op "The Walking Dead" zoekt. Waarschijnlijk omdat ze "The" weggelaten hebben in de naam van het artikel.

  16. #66

    Standaard

    Heb 'm binnen, ben benieuwd naar de 6 extended episodes.
    (Tenzij eOne het wel op de verpakking heeft laten staan maar op de disc de broadcast-versies heeft gezet.. Iemand ze al gezien?)
    Laatst aangepast door Raymon : 24-10-2018 om 14:20

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Heb 'm binnen, en kom er nu pas achter dat we weer eens 6 extended episodes hebben. Dat is dan wel weer mooi!
    (Tenzij eOne het wel op de verpakking heeft laten staan maar op de disc de broadcast-versies heeft gezet.. Iemand ze al gezien?)
    Over welke 6 afleveringen zou het gaan?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Over welke 6 afleveringen zou het gaan?
    Onderstaandeuit het blu-ray.com forum:
    I can confirm that episodes 5,6,8,14,15,16 of season 8 are extended episodes and the additional footage is very visible compared to the original broadcast version. That’s why the episodes placement on the discs are very odd.
    The additional footage fleshed out the episodes and give it deeper meaning to later events that occur. There’s a lot of new Morgan footage in episode 14. Carl’s letter scene is extended and so is Simon’s scenes in episode 15. There’s additional Negan scenes in episodes 5,14, & 16. Carl/Siddiq has a few extended scenes in episode 6. Jadis/Anne has extended scenes that occur in episodes 14 & 16.

  19. #69

    Standaard

    Ik zie dat we op de NL uitgave nu daadwerkelijk 5.1 hebben (volgens het in-disc menu) ipv de originele 7.1 :/

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Ik zie dat we op de NL uitgave nu daadwerkelijk 5.1 hebben (volgens het in-disc menu) ipv de originele 7.1 :/
    It sucks, doesn't it?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Ik zie dat we op de NL uitgave nu daadwerkelijk 5.1 hebben (volgens het in-disc menu) ipv de originele 7.1 :/
    En wat zegt je apparatuur? Zou wel apart zijn, volgens blu-ray.com hebben alle andere Europese eOne releases 7.1 geluid.
    Laatst aangepast door tmvde : 15-10-2018 om 22:24

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    En wat zegt je apparatuur? Zou wel apart zijn, volgens blu-ray.com hebben alle andere Europese eOne releases 7.1 geluid.
    Dat zag ik ook al ja. Helaas heb ik nog steeds slechts een simpele 5.1 opstelling en kan ik in mijn apparatuur nergens zien of de bron 5.1 of 7.1 is.

  23. #73

    Standaard

    Vandaag gekocht en gecontroleerd, inderdaad 5.1 geluid.

  24. #74

    Standaard

    Pffff. Zou het zin hebben om weer te gaan klagen? Vast niet.

  25. #75

    Standaard

    Ik wilde zojuist episode 5 gaan kijken, en kom er nu achter dat op onze NL release niet! de extended episodes staan, terwijl dit wel op de verpakking staat. Dit moet toch echt niet kunnen..
    Duur episode 5 NL release: 51:51
    Duur episode 5 US release: 55:21

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •