De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: ultra hd 4k films

  1. #1

    Standaard ultra hd 4k films

    Hallo,

    wat zijn goede en goedkope sites om ultra hds te bestellen.

    graag in euros als het kan
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  2. #2

    Standaard

    Zullen de sites waar je uhd's koopt niet gewoon de sites zijn waar je ook blu-rays kunt kopen?
    Net als bij blu-rays zul je afhankelijk van aanbiedingen zijn denk ik.

  3. #3

    Standaard

    okee, zal nog eens gaan zoeken dan
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  4. #4

    Standaard

    Je moet niet verwachten dat een formaat dat nog zo nieuw is, waarvoor de markt zeer klein is en waarvoor nog maar weinig titels beschikbaar zijn, je deze nu al 'goedkoop' kunt kopen. Voor gewone Blu-rays heeft het ook jaren geduurd voordat de prijs ging zakken. Die kostten in de beginjaren ook 30-35 euro per stuk.

    Maar misschien heb je hier wat aan? Is alleen niet in Euro's. Hou echter rekening met pittige verzendkosten en de grens van omgerekend 22 euro (excl. verzendkosten) om niet door de douane onderschept te worden.

    Zelf vind ik, maar dat is mijn mening: als je je het kunt veroorloven om een dure UHD-TV en UHD Blu-ray speler te kopen, dan moet je niet zeuren over de iets hogere prijzen die je voor UHD Blu-rays nu nog moet neertellen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5

    Standaard

    Okee


    dat ben ik met je eens
    maar omdat een dure uhd tv en ook speler momenteel voor goede kwaliteit staan
    dan hoeft het nog niet zo te zijn dat een film weg moet voor 35€..

    Dat iets nieuws in het begin meer geld kost dat weet ik, heb in het begin nog flink veel laserdiscs gekocht, tot aan de SE toe

    maar het is toch veel geld voor 1 film

    vindt eerder een prijs van 15€ -17.50 € beter overkomen voor de consument
    we zijn nu al zover met al dat dowloaden en rippen, dat het niet meer klopt in mijn ogen

    ach ja early adopters blijven veell betalen
    Laatst aangepast door raymen : 27-10-2016 om 13:31
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  6. #6

    Standaard

    Ja, dat van die laserdiscs herken ik ook. Vaak prachtige uitgaven, maar ook erg duur en geen apparaat die die dingen nog kan afspelen tegenwoordig.
    Wat Ultra HD Blu-rays betreft: die horen qua prijs in de klasse van de 3D Blu-rays thuis, dus zo tussen de 20 en 30 euro. Maar net zoals bij de 3D Blu-rays zullen minder recente titels ooit ook wel in prijs zakken, naar rond de 15 euro. Maar of je zolang kunt wachten?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Je moet niet verwachten dat een formaat dat nog zo nieuw is, waarvoor de markt zeer klein is en waarvoor nog maar weinig titels beschikbaar zijn, je deze nu al 'goedkoop' kunt kopen. Voor gewone Blu-rays heeft het ook jaren geduurd voordat de prijs ging zakken. Die kostten in de beginjaren ook 30-35 euro per stuk.

    Maar misschien heb je hier wat aan? Is alleen niet in Euro's. Hou echter rekening met pittige verzendkosten en de grens van omgerekend 22 euro (excl. verzendkosten) om niet door de douane onderschept te worden.

    Zelf vind ik, maar dat is mijn mening: als je je het kunt veroorloven om een dure UHD-TV en UHD Blu-ray speler te kopen, dan moet je niet zeuren over de iets hogere prijzen die je voor UHD Blu-rays nu nog moet neertellen.
    Verschillende 4K boxsets staan momenteel in de aanbieding bij Amazon.fr.

    Boxset met daarin San Andreas en Mad Max Fury Road voor 22,99€
    Boxset met daarin Batman v Superman Ultimate Edition en Man of Steel voor 22,99€
    Boxset met daarin Pan en The Lego Movie voor 22,99€ )
    Boxset met daarin Batman v Superman, Mad Max Fury Road, Creed, San Andres en The Lego Movie voor 44,99€

    Omgerekend dus 11,5 à 9€ per film

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •