De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Conjuring 2: waar beschikbaar?

    Ik ben al twee dagen op zoek om nog een kopie voor 31 oktober te bemachtigen.

    Maar lijkt overal enkel beschikbaar op dvd, blu-ray levertijd varieert van 5 dagen tot 2 weken.

    Versies in het buitenland met NL ondertitels?

    In Duitsland was deel 1 met NL ondertitels.

    In Frankrijk is de steelbook beschikbaar vanaf 2 november ...

    Net na Halloween, toch onbegrijpelijk....

    Bij Fnac online bestellen gaat momenteel niet, want er is een error in hun betalingssysteem.

  2. #2

    Standaard

    Mediamarkt in nederland heeft m gewoon hoor!!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door videlleke Bekijk bericht
    Mediamarkt in nederland heeft m gewoon hoor!!
    In Belgie ligt deze ook met hopen bij Media Markt... maar het is inderdaad verdacht dat deze negens op voorraad is. Lijkt we of dit product teruggeroepen is.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #4

    Standaard

    In Media Markt Oostakker en Korenmarkt lag deze gewoon in de winkel. Roeselare had, toen ik ging, enkel de box met deel 1 en 2 in.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  5. #5

    Standaard

    Thanks. Ik heb gegokt en de Duitse blu-ray gekocht bij Amazon met levering maandag.

    Bij het eerste deel waren er nl subs, dus hopen dat dit nu ook het geval is.

    Ik heb het de komende dagen druk en bezoekje aan Fnac of MM zal er niet meer inzitten.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Thanks. Ik heb gegokt en de Duitse blu-ray gekocht bij Amazon met levering maandag.

    Bij het eerste deel waren er nl subs, dus hopen dat dit nu ook het geval is.

    Ik heb het de komende dagen druk en bezoekje aan Fnac of MM zal er niet meer inzitten.
    Ik zou hier niet vanuit gaan. De hoes vermeldt enkel Duits en Engels als ondertitels.
    The truth is out there

  7. #7

    Standaard

    Aangezien de Nederlandse uitgave (die ik gekocht heb bij Boekenvoordeel / Free Record Shop) geen Duitse audio en ondertitels heeft, zal de Duitse uitgave ook geen Nederlandse ondertitels hebben. Er staan maar twee audiosporen op de Nederlandse uitgave (Engels én Frans Dolby TrueHD 7.1 Atmos) en drie ondertitelsporen (Engels, Frans en Nederlands).

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Thanks. Ik heb gegokt en de Duitse blu-ray gekocht bij Amazon met levering maandag.

    Bij het eerste deel waren er nl subs, dus hopen dat dit nu ook het geval is.

    Ik heb het de komende dagen druk en bezoekje aan Fnac of MM zal er niet meer inzitten.
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...y-blu-ray-disc

  9. #9

    Standaard

    Thx, heb bestelling nog kunnen annuleren.

    Hopelijk dan maandag toch in Mediamarkt of Fnac gaan kijken.

  10. #10

    Standaard

    Op mediamarkt.be kan je zien welke winkel in je regio die in voorraad heeft. Of je kan die ook via de website bestellen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •