Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 61 van 61 worden weergegeven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Damn, zie net dat de echte Art of pas voor november staat gepland, weer die onzin net als bij Infinity War: https://www.amazon.com/Marvels-Aveng...dp/1302917986/
    Ja, ik begrijp dat ook niet. De film van Spider-man komt later uit, maar het boek verschijnt eerder. Waarom?
    4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

Standaard

Ik ging The Art of Alita Battle Angel bestellen, en zag dat op amazon.de Marvel's Avengers: Endgame - The Art of the Movie nu te bestellen was.
    Zoals altijd loont het om dit nu al te doen, zodat je eventuele prijsverlagingen meepikt....
    Op amazon UK kun je 'm nog niet bestellen (staat wel een placeholder).

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ging The Art of Alita Battle Angel bestellen, en zag dat op amazon.de Marvel's Avengers: Endgame - The Art of the Movie nu te bestellen was.
    Zoals altijd loont het om dit nu al te doen, zodat je eventuele prijsverlagingen meepikt....
    Op amazon UK kun je 'm nog niet bestellen (staat wel een placeholder).
    Kan je hem beter bij amazon.DE pre-orderen voor nu 37,85. Met invoer+admin kosten moet de US site onder de 20 euro duiken voor je onder die prijs zit. Gaat niet gebeuren.
    Sony KDL40z5500 | Panasonic DMP-BD60 | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

Standaard

Endgame ook net als pre-order gekocht.
    Spider-man: Far from home blijft prijzig momenteel.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Kan je hem beter bij amazon.DE pre-orderen voor nu 37,85. Met invoer+admin kosten moet de US site onder de 20 euro duiken voor je onder die prijs zit. Gaat niet gebeuren.
    Volgens mij heb je mijn post niet goed gelezen . Ik heb 'm bij amazon.de besteld en ik had het over amazon UK waar hij nog niet te koop was. Ik koop zulke boeken nooit nieuw in de US.

Standaard

Volgens mij heb je mijn post niet goed gelezen . Ik heb 'm bij amazon.de besteld en ik had het over amazon UK waar hij nog niet te koop was. Ik koop zulke boeken nooit nieuw in de US.
    Indeed, my bad!

Standaard

Ja, ik begrijp dat ook niet. De film van Spider-man komt later uit, maar het boek verschijnt eerder. Waarom?
    Ik denk dat Marvel zoveel mogelijk winst wil maken en geef ze eens ongelijk.

Want sinds enkele maanden komen er via Titan Books ook Marvel movie boeken uit en daar komt voorlopig Endgame wel uit rond de cinéma release datum namelijk 30 april..

Het zjin eerder dunne hardcover boeken met papier dat iets steviger is dan tijdschriftenpapier.

Deze heb ik ook en is best leuk om even vlug vast te nemen tijdens een Marvel tv marathon:

Standaard

Geen MCU boek, maar Spider-Man: Into the Spider-Verse - The Art of the Movie is een echte aanrader hoor. Echt een prachtig boek!

Standaard

Ik zag vanmiddag dat de releasedatum van the art of Spider-Man: Far from home nu 1 oktober is.

Net zoals Endgame weer uitstel voor dit boek.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik zag vanmiddag dat de releasedatum van the art of Spider-Man: Far from home nu 1 oktober is.

Ik krijg net een mail dat Far from home verzonden is, gelukkig geen verdere uitstel.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Het blijft echt belachelijk hoe lang The Art of Endgame er over doet. Ze hadden het boek maximaal tegelijk met de BR moeten uitbrengen. Nu heb ik meermalen gedacht om mijn reservering te cancellen.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten