Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 79 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Marvel Cinematic Universe boeken

    Dit topic is voor de Marvel Cinematic Universe gerelateerde 'Art of' boeken.

    Er is inmiddels een aardig lijstje beschikbaar, dus in de eerste post zal ik steeds de lijst bijwerken van de boeken die uitkomen.


    Phase One
    - Iron Man: The Art of Iron Man the Movie
    - Iron Man: The Art of Iron Man 2
    - Thor: The Art of Thor the Movie
    - Captain America: The Art of Captain America - The First Avenger
    - Art of Marvel Studios (de eerste 4 boeken gebundeld in een slipcase, je mist dan alleen de aparte slipcases)
    - Avengers: The Art of Marvel's The Avengers

    Er is dus geen boek voor The Incredible Hulk.






    Phase Two
    - Marvel's Iron Man 3: The Art of the Movie
    - Marvel's Thor: The Dark World - The Art of the Movie
    - Marvel's Captain America: The Winter Soldier: The Art of the Movie
    - Marvel's Guardians of the Galaxy: The Art of the Movie
    - The Road to Marvel's Avengers: Age of Ultron: The Art of the Marvel Cinematic Universe (bevat pagina's van voorgaande boeken van Iron Man, Captain America, Thor en The Avengers)
    - Marvel's Avengers: Age of Ultron: The Art of the Movie
    - Marvel's Ant-Man: The Art of the Movie







    Phase Three
    - Marvel's Captain America: Civil War: The Art of the Movie
    - Marvel's Doctor Strange: The Art of the Movie
    - Marvel's Guardians of the Galaxy Vol. 2: The Art of the Movie
    - Spider-Man: Homecoming: The Art of the Movie
    - Marvel's Thor: Ragnarok: The Art of the Movie
    - Marvel's Black Panther: The Art of the Movie
    - Road to Marvel's Avengers: Infinity War - The Art of the Marvel Cinematic Universe (bevat pagina's van voorgaande boeken)
    - Marvel's Ant-Man and the Wasp: The Art of the Movie
    - The Art of Iron Man (10th Anniversary Edition)
    - Marvel's Avengers: Infinity War
    - Marvel's Captain Marvel: The Art of the Movie
    - Road to Marvel's Avengers: Endgame - The Art of the Marvel Cinematic Universe, The (bevat waarschijnlijk pagina's van voorgaande boeken?)
    - Marvel's Avengers: Endgame - The Art of the Movie)
    - Spider-man: Far from home











    Phase Four
    - Marvel's Black Widow: The Art of the Movie
    - Marvel Studios' Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings: The Art Of The Movie
    - Marvel Studios' Eternals: The Art Of The Movie
    - Spider-Man: No Way Home - The Art Of The Movie
    - Marvel Studio's Doctor Strange in the Multiverse of Madness: the Art of the Movie
    - Marvel Studio's Thor: Love & Thunder: the Art of the Movie
    - Marvel Studio's Black Panther: Wakanda Forever: the Art of the Movie (16-1-2024)







    Marvel TV shows (tie-in met MCU of onderdeel van Phase)

    - Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.: Season One Declassified
    - Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.: Season Two Declassified
    - Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.: Season Three Declassified
    - Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.: Season Four Declassified
    - Marvel's Agent Carter: Season One Declassified
    - Marvel's Agent Carter: Season Two Declassified
    - Phase 4: Marvel's Wandavision: The Art Of The Series
    - Phase 4: Marvel's The Falcon & The Winter Soldier: The Art of the Series
    - Phase 4: Marvel's Loki: The Art of the Series
    - Phase 4: Marvel Studio's What if: the Art of the Movie (aangekondigd: ?????)
    - Phase 4: Marvel's Hawkeye: The Art of the Series (aangekondigd: 16-11-2023)
    - Phase 4: Marvel's Moonknight: The Art of the Series (aangekondigd: 21-11-2023)
    - Phase 4: Marvel's Miss Marvel: The Art of the Series (aangekondigd: 20-2-2024)
    - Phase 4: Marvel's Werewolf by Night: The Art of the Series (aangekondigd: 24-11-2023)
    - Phase 4: Marvel's She-Hulk: Attorney At Law: The Art of the Series (aangekondigd: 18-6-2024)
















    Voor twee series die op netflix zijn te zien (Daredevil en Jessica Jones) was het mogelijk om een preorder te plaatsen, maar ze zijn allebei geannuleerd.
    Blijkbaar zijn er wel plannen geweest om deze uit te brengen, maar helaas zijn die niet doorgegaan.
    Laatst aangepast door rogue : 09-10-2023 om 21:15

  2. #2

    Standaard

    Mooi overzicht!

    Staan de boeken uit deze reeks voornamelijk vol met CGI-art? Ga daar zelf wel een beetje van uit en daarom trekken ze mij niet zo (ben van het handgetekende). The art of Tron Legacy, geen Marvel natuurlijk, heeft namelijk bijna alleen maar CGI-art en daar had ik al veel moeite mee toen ik hem kocht (maar voor Tron maakte ik een uitzondering).
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  3. #3

    Standaard

    Daarnaast zijn er ook een heleboel tie-in comics.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Mooi overzicht!

    Staan de boeken uit deze reeks voornamelijk vol met CGI-art? Ga daar zelf wel een beetje van uit en daarom trekken ze mij niet zo (ben van het handgetekende). The art of Tron Legacy, geen Marvel natuurlijk, heeft namelijk bijna alleen maar CGI-art en daar had ik al veel moeite mee toen ik hem kocht (maar voor Tron maakte ik een uitzondering).
    Er staat van alles in over de productie, ontwerpen, schetsen, bloopers enz. Op youtube is er van alles te vinden, hier een paar voorbeelden, dan kun je zelf bepalen of het wat is voor je.
    Ikzelf vind de boeken de beste special feature die bij de film zitten .






    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Daarnaast zijn er ook een heleboel tie-in comics.
    Dat weet ik, maar daar ga ik niet aan beginnen, daarom heb ik bewust voor 'the Art of' boeken gekozen .

  5. #5

    Standaard

    Leuke topic Rogue!!!

    Ik verzamel ook alle Marvel art books enkel die van de films niet de series.

    Jammer dat de prijzen altijd maar hoger en hoger worden. Dit is een dure hobby aan het worden.

  6. #6

    Standaard

    De prijzen van de nieuwe boeken stijgen inderdaad, al valt die van Doctor Strange wel mee (25 pond excl). Het is een spelletje van steeds de prijzen vergelijken op de diverse amazon sites; vaak gaat het tussen de Engelse en de Duitse.

    Maar dat valt in het niet bij sommige prijzen van sommige oudere boeken....moet je eens bij Captain America Winter Soldier, belachelijk.

    De boeken van de tv series vind ik zelf qua inhoud de beste trouwens.

  7. #7

    Standaard

    Je moet trouwens ook eens bol.com in de gaten houden. Die verkopen ook veel Engelstalige titels voor soms concurrerende prijzen die lager zijn dan (omgerekend) bij Amazon Duitsland of Amazon UK. Vaak scheelt het niet erg veel, maar toch. En Amazon Duitsland is met zijn Engelse titels regelmatig goedkoper dan - omgerekend - Amazon UK.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #8

    Standaard

    Bol hou ik ook wel in de gaten Marcel, maar met deze boeken zijn ze tot nu toe niet lager geweest dan de amazon sites. Amazon Duitsland is inderdaad geregeld goedkoper met zijn Engelse boeken, ook omdat er dan geen verzendkosten bijkomen. Met amazon UK bestel ik meestal wat films erbij om de verzendkosten wat te spreiden. Een kwestie van bijvoorbeeld blu-ray's die in een bepaalde maand uitkomen te bundelen in 1 bestelling met het boek .

  9. #9

    Standaard

    Bedankt voor de tip Rogue, net Doctor Strange gekocht bij Amazon.co.uk.

  10. #10

    Standaard

    Gebruik dan ook maar meteen camelcamelcamel.com om boeken (e.d.) te tracken per amazon-site. Dan krijg je direct bericht als een prijs onder een zelf gekozen prijs daalt.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  11. #11
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Of je lan ook het alternatief keepa.com gebruiken om Amazon spullen te tracken op prijs, deals, ...
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #12

    Standaard

    Dr Strange is ondertussen verschenen; lijst aangepast.

  13. #13

    Standaard

    Lijst aangepast; enkele data bekend en hoes van Guardians of the Galaxy vol 2 is bekend.

  14. #14

    Standaard

    Ik heb zelf tot nu toe alle film boeken, guardians vol 2 is onderweg. merk wel dat deze heel hard gaat.

  15. #15

    Standaard

    Ik heb de laatste maanden een haat / liefde verhouding met de boeken. Ik verzamel enkel de boeken van de films maar vind ze wel prijzig. Tot ik net ontdekte dat Guardians of the galaxy 2 onder de €40 gedoken is bij Amazon.de. Dus toch maar weer bestelling gedaan.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheCollector Bekijk bericht
    Ik heb zelf tot nu toe alle film boeken, guardians vol 2 is onderweg. merk wel dat deze heel hard gaat.
    Waar merk je dat aan?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik heb de laatste maanden een haat / liefde verhouding met de boeken. Ik verzamel enkel de boeken van de films maar vind ze wel prijzig. Tot ik net ontdekte dat Guardians of the galaxy 2 onder de €40 gedoken is bij Amazon.de. Dus toch maar weer bestelling gedaan.
    Zeker prijzig, ik heb in dit geval ook gewacht. Ik kreeg van de week eindelijk een alertmail dat de prijs gedaald was bij amazon onder de 32 pond.

    De prijzen zijn ook standaard hoger dan vergelijkbare boeken van bijvoorbeeld de DC films. Maar ja, het blijven zulke mooie boeken..... Ik heb nog gelezen dat deze ook een soort fold-out poster zou moeten hebben, ben benieuwd.

  17. #17

    Standaard

    Ik volg de voorraad en die gaat snel op uitverkocht en ik zie dat de prijs al licht begint te stijgen

  18. #18

    Standaard

    Ik snap het nog steeds niet; welke voorraad dan? Verkoop je deze zelf? Maar er zijn zoveel online winkels die deze verkopen....

    En bij amazon uk (je kunt zelf de andere amaozn checken via camelcamelcamel) is de prijs na een fikse daling juist stabiel, zie hier. Die kleine prijsschommeling van 0.64 heeft niets met de voorraad te maken, maar is normaal voor amazon (waar prijzen per dag kunnen veranderen).

    Ik wil niet perse mijn gelijk halen, maar ik begrijp het echt niet hoe je kunt zien dat deze 'hard gaat'.

  19. #19

    Standaard

    Ik sluit me aan bij jou Rogue, ik snap de opmerkingen van the collector ook niet. Ik ben nog speciaal gaan kijken bij Amazon of ze misschien nu een stockstatus hebben van hun producten, maar nee hoor.

  20. #20

    Standaard

    Plaatje van Spider-man Homecoming toegevoegd. Ik hoop niet dat dit de definitieve cover is, heel mooi vind ik 'm niet.....

  21. #21

    Standaard

    gewoon elke dag de voorraad checken, maar zag indd dat de prijs weer stabiel is. Deze boeken willen nog al eens op en neer gaan in prijs. En zodra het boek out of print gaat stijgt de prijs. Ik weet echter niet in welke oplage ze deze drukken (aangezien de film zeer populair is). maar weet wel dat ik de boeken maar snel aanschaf. met winter soldier heb ik geluk gehad en m in januarie nog gevonden voor 30 euro... maar de prijzen willen nog alles ver omhoog schieten

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheCollector Bekijk bericht
    gewoon elke dag de voorraad checken, maar zag indd dat de prijs weer stabiel is. Deze boeken willen nog al eens op en neer gaan in prijs. En zodra het boek out of print gaat stijgt de prijs. Ik weet echter niet in welke oplage ze deze drukken (aangezien de film zeer populair is). maar weet wel dat ik de boeken maar snel aanschaf. met winter soldier heb ik geluk gehad en m in januarie nog gevonden voor 30 euro... maar de prijzen willen nog alles ver omhoog schieten
    Wat een prijzen voor die winter soldier tegenwoordig.
    Ik heb destijds ook geluk gehad met het eerste avengers boek, was bijna overal uitverkocht en heb toen nog één exemplaar op de kop kunnen tikken.
    Morgen verwacht ik het Guardians 2 boek en heb me vandaag ook maar direct het Spider-man homecoming boek aangeschaft als pre-order.

  23. #23

    Standaard

    Ik heb wel de indruk dat de boeken zo langzamerhand meer de moeite waard zijn dan de films zelf...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Wat een prijzen voor die winter soldier tegenwoordig.
    Ik heb destijds ook geluk gehad met het eerste avengers boek, was bijna overal uitverkocht en heb toen nog één exemplaar op de kop kunnen tikken.
    Morgen verwacht ik het Guardians 2 boek en heb me vandaag ook maar direct het Spider-man homecoming boek aangeschaft als pre-order.
    De prijzen van Winter Soldier zijn inderdaad belachelijk geworden.....Guardians 2 boek is vandaag binnengekomen; ik zal het van het weekend even op mijn gemak bekijken .

  25. #25

    Standaard

    Heb vorige week ook guardians 2 binnen gekregen. Mooi boek, maar was te verwachten met een visueel hoogstandje van een film. Spiderman homecoming ga ik ook binnenkort bestellen.
    Beetje off-topic maar sparen jullie ook de prelude comics?
    En toevallig mensen die ook de artboeken van agents of shield/ agent carter hebben?

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •