Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 79 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Damn, zie net dat de echte Art of pas voor november staat gepland, weer die onzin net als bij Infinity War: https://www.amazon.com/Marvels-Aveng...dp/1302917986/
    Ja, ik begrijp dat ook niet. De film van Spider-man komt later uit, maar het boek verschijnt eerder. Waarom?

  2. #52

    Standaard

    Ik ging The Art of Alita Battle Angel bestellen, en zag dat op amazon.de Marvel's Avengers: Endgame - The Art of the Movie nu te bestellen was.
    Zoals altijd loont het om dit nu al te doen, zodat je eventuele prijsverlagingen meepikt....
    Op amazon UK kun je 'm nog niet bestellen (staat wel een placeholder).

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ging The Art of Alita Battle Angel bestellen, en zag dat op amazon.de Marvel's Avengers: Endgame - The Art of the Movie nu te bestellen was.
    Zoals altijd loont het om dit nu al te doen, zodat je eventuele prijsverlagingen meepikt....
    Op amazon UK kun je 'm nog niet bestellen (staat wel een placeholder).
    Kan je hem beter bij amazon.DE pre-orderen voor nu 37,85. Met invoer+admin kosten moet de US site onder de 20 euro duiken voor je onder die prijs zit. Gaat niet gebeuren.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  4. #54

    Standaard

    Endgame ook net als pre-order gekocht.
    Spider-man: Far from home blijft prijzig momenteel.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Kan je hem beter bij amazon.DE pre-orderen voor nu 37,85. Met invoer+admin kosten moet de US site onder de 20 euro duiken voor je onder die prijs zit. Gaat niet gebeuren.
    Volgens mij heb je mijn post niet goed gelezen . Ik heb 'm bij amazon.de besteld en ik had het over amazon UK waar hij nog niet te koop was. Ik koop zulke boeken nooit nieuw in de US.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Volgens mij heb je mijn post niet goed gelezen . Ik heb 'm bij amazon.de besteld en ik had het over amazon UK waar hij nog niet te koop was. Ik koop zulke boeken nooit nieuw in de US.
    Indeed, my bad!
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ja, ik begrijp dat ook niet. De film van Spider-man komt later uit, maar het boek verschijnt eerder. Waarom?
    Ik denk dat Marvel zoveel mogelijk winst wil maken en geef ze eens ongelijk.

    Want sinds enkele maanden komen er via Titan Books ook Marvel movie boeken uit en daar komt voorlopig Endgame wel uit rond de cinéma release datum namelijk 30 april..

    Het zjin eerder dunne hardcover boeken met papier dat iets steviger is dan tijdschriftenpapier.



    Deze heb ik ook en is best leuk om even vlug vast te nemen tijdens een Marvel tv marathon:


  8. #58

    Standaard

    Geen MCU boek, maar Spider-Man: Into the Spider-Verse - The Art of the Movie is een echte aanrader hoor. Echt een prachtig boek!


  9. #59

    Standaard

    Ik zag vanmiddag dat de releasedatum van the art of Spider-Man: Far from home nu 1 oktober is.

    Net zoals Endgame weer uitstel voor dit boek.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik zag vanmiddag dat de releasedatum van the art of Spider-Man: Far from home nu 1 oktober is.

    Net zoals Endgame weer uitstel voor dit boek.
    Ik krijg net een mail dat Far from home verzonden is, gelukkig geen verdere uitstel.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Net zoals Endgame weer uitstel voor dit boek.
    Het blijft echt belachelijk hoe lang The Art of Endgame er over doet. Ze hadden het boek maximaal tegelijk met de BR moeten uitbrengen. Nu heb ik meermalen gedacht om mijn reservering te cancellen.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  12. #62

    Standaard

    Net besteld bij amazon.nl voor €34,99: - Marvel's Black Widow: The Art of the Movie.

    Duurt nog een jaar, maar je kunt beter voorbestellen, dan profiteer je van eventuele dalende prijsschommelingen.

  13. #63

    Standaard

    Goed nieuw: voor deze series op Disney+ komt er ook een boek uit! Zeker Wandavision verwacht ik veel van. Ik hoop dat de prijzen nog zakken, maar voor de zekerheid ( ze geven de laagste prijs als deze zakt) is het verstandig om ze alvast te bestellen.

    Het gaat om:
    Marvel's Wandavision: The Art Of The Series (aangekondigd: 4 januari 2022)
    Marvel's The Falcon & The Winter Soldier: The Art of the Series (aangekondigd: 22 februari 2022)
    Marvel's Loki: The Art of the Series (aangekondigd: 3 mei 2022)

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Net besteld bij amazon.nl voor €34,99: - Marvel's Black Widow: The Art of the Movie.

    Duurt nog een jaar, maar je kunt beter voorbestellen, dan profiteer je van eventuele dalende prijsschommelingen.
    Weet je zeker dat amazon.nl nu de laagste prijsgarantie (zoals bij alle andere amazon's) hanteert? Ik heb bij een aantal eerdere bestellingen ervaren dat dat niet zo was.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Weet je zeker dat amazon.nl nu de laagste prijsgarantie (zoals bij alle andere amazon's) hanteert? Ik heb bij een aantal eerdere bestellingen ervaren dat dat niet zo was.
    Nee, dat dacht ik wel maar ik ga nu twijfelen....ik zie het nu niet op de website staan.

    Bij amazon.de wel, en gelukkig bestel ik voor de zekerheid deze boeken zowel bij amazon.nl als amazon.de en pak ik dan de laagste prijs .

  16. #66

    Standaard

    Ik ben benieuwd naar de toekomst van de MCU boeken. De datum voor Black Widow fluctueert op de diverse websites (van volgende maand tot volgend jaar) en voor Shang-Chi (toch al even uit) is er nog helemaal niets. Ik hoop niet dat ze hiermee gaan stoppen.

  17. #67

    Standaard

    Vorig jaar werd er een grote boekenset omtrent de ontwikkeling van de MCU aangekondigd. Release zou nu pas zijn en morgen lijkt het te gebeuren. De prijs is echter wel aan de hoge kant. Zijn hier mensen die de boeken gaan bestellen? Zo ja, dan ben ik benieuwd naar de bevindingen.

    https://www.bol.com/nl/nl/p/marvel-s...2.ProductImage
    The future is Blu

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd naar de toekomst van de MCU boeken. De datum voor Black Widow fluctueert op de diverse websites (van volgende maand tot volgend jaar) en voor Shang-Chi (toch al even uit) is er nog helemaal niets. Ik hoop niet dat ze hiermee gaan stoppen.
    Met de Marvel prelude comics lijken ze gestopt te zijn sinds Shang-Chi.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Vorig jaar werd er een grote boekenset omtrent de ontwikkeling van de MCU aangekondigd. Release zou nu pas zijn en morgen lijkt het te gebeuren. De prijs is echter wel aan de hoge kant. Zijn hier mensen die de boeken gaan bestellen? Zo ja, dan ben ik benieuwd naar de bevindingen.

    https://www.bol.com/nl/nl/p/marvel-s...2.ProductImage
    Die is wel goedkoper bij amazon.de te halen. Maar ik wacht wel af tot de inhoud bekend is en het geen herhaling van stappen is van voorgaande boeken....voor die prijs mag het wel iets bijzonders zijn.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Met de Marvel prelude comics lijken ze gestopt te zijn sinds Shang-Chi.
    Ook geen goed nieuws....gelukkig komen die van de tv-series nog, maar die van de films wil ik ook.

  21. #71

    Standaard

    Wandavision is binnengekomen! Ergens had ik 'm niet meer verwacht, na uitstel en gezien dat de films van Phase 4 geen boeken meer hebben, maar ik ben er blij mee!

  22. #72

    Standaard

    Tot mijn grote verbazing was er gisteren opeens een preorder van Marvel Studios' Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings: The Art Of The Movie op amazon.nl en amazon.de. En, er staat een nieuwe datum bij Art of Black Widow. Zouden ze dan toch doorgaan.......

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Net besteld bij amazon.nl voor €34,99: - Marvel's Black Widow: The Art of the Movie.

    Duurt nog een jaar, maar je kunt beter voorbestellen, dan profiteer je van eventuele dalende prijsschommelingen.
    Nu, meer dan twee jaar na dato waarbij deze ook 2 keer eenzijdig geannuleerd was door amazon, eindelijk binnen!

    Ik heb meteen de nieuwe boeken ook erbij gezet.

  24. #74

    Standaard

    Nog wel wat vreemde dingen: What if stond er (had ik ook besteld), maar die is nu overal verdwenen (tenminste, de datum) en niet meer te bestellen. Mijn preorder is ook geannuleerd. Ben benieuwd of die nog doorgaat.

  25. #75

    Standaard

    Het lijkt erop dat wat boeken een herdruk krijgen onder het kopje "Marvel Studios The Infinity Saga". Ik zie bijvoorbeeld al Iron Man, Iron Man 2 en Thor al staan. Goed nieuws voor degene die deze gemist hebben. Ze zijn ook een stuk goedkoper (rond de €33).

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •