Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 79 van 79 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Vandaag Marvel Studios' Doctor Strange In The Multiverse Of Madness: The Art Of The Movie ontvangen, maar helaas zonder slipcase. Zijn ze gestopt met slipcases?
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Vandaag Marvel Studios' Doctor Strange In The Multiverse Of Madness: The Art Of The Movie ontvangen, maar helaas zonder slipcase. Zijn ze gestopt met slipcases?
    Klopt. De boeken zijn nu kleiner, duurder en zonder slipcase. Maar ja, toch kopen he...inmiddels heb ik Thor ook binnen.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Klopt. De boeken zijn nu kleiner, duurder en zonder slipcase. Maar ja, toch kopen he...inmiddels heb ik Thor ook binnen.
    Dankjewel voor je antwoord rogue.
    Heel jammer. Met de slipcase maakte het toch wat chiquer. Iets wat je toch mag verwachten voor de huidige prijs. En het staat natuurlijk mooier naast het eerste deel. Maar ja, toch wil ik hem in mijn collectie.
    Boek zelf is wel even groot als het vorige deel, maar de slipcase maakte het een stuk groter.

    Mijn volgende aanschaf wordt denk ik Werewolf by Night. Hopelijk kan ik die voor een iets lagere prijs vinden.

  4. #79

    Standaard

    Werewolf by Night ontvangen!

    Ongelooflijk dat deze onbeschadigd binnen is gekomen; verpakking was een stuk open en zat in zo'n standaard kartonnen envelop.


Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •