Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 79 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheCollector Bekijk bericht
    Heb vorige week ook guardians 2 binnen gekregen. Mooi boek, maar was te verwachten met een visueel hoogstandje van een film. Spiderman homecoming ga ik ook binnenkort bestellen.
    Beetje off-topic maar sparen jullie ook de prelude comics?
    En toevallig mensen die ook de artboeken van agents of shield/ agent carter hebben?
    Ik heb geen van de artbooks, maar wel alle TPB's van de prelude comics, die met dit logo:

    naamloos.jpg

  2. #27

    Standaard

    Voor diegenen die nog voor de bundel Art of Marvel Studios wil gaan, ga opzoek naar de set met hardcovers er in waarvan de ISBN eindigt op 20 (adviesprijs op de slipcase is $150). De bindingen van softcover versies zijn namelijk zeer slecht, zelfs nieuw vallen sommige uit elkaar. Die set heeft een ISBN eindigend op 75 (adviesprijs op slipcase $99 of 100....weet ik niet meer zeker). Uiterlijk lijken ze als 2 druppels water.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheCollector Bekijk bericht
    Heb vorige week ook guardians 2 binnen gekregen. Mooi boek, maar was te verwachten met een visueel hoogstandje van een film. Spiderman homecoming ga ik ook binnenkort bestellen.
    Beetje off-topic maar sparen jullie ook de prelude comics?
    En toevallig mensen die ook de artboeken van agents of shield/ agent carter hebben?
    Ik spaar niet de prelude comics, maar heb wel de artboeken van de tv series. Die zijn zelfs nog iets mooier dan die van de films vind ik zelf.

  4. #29

    Standaard

    Ik heb mezelf ook maar overgegeven aan de tv-serie artbooken. Heb nu aos s1 declassified via mp gekocht. Laat de rest ook maar komen

  5. #30

    Standaard

    Ik heb Marvel's Black Panther: The Art of the Movie (aangekondigd, 14 februari 2018) toegevoegd. Deze is nu nog voor een redelijke prijs te bestellen (32 pond inclusief bij amazon.uk of € 39,99 bij amazon.de), dus het lijkt zinvol om deze alvast voor te bestellen voordat de prijs weer de hoogte in schiet.

  6. #31

    Standaard

    Na een kleine vertraging is Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.: Season Four Declassified inmiddels binnen .

  7. #32

    Standaard

    Thor Ragnorak is inmiddels uit en binnen.
    En Marvel's Avengers: Infinity War is te bestellen!

    Lijst is aangepast.

  8. #33

    Standaard

    Marvel's Ant-Man and the Wasp: The Art of the Movie is nu te bestellen Kan je beter meteen doen, dan pak je nog prijsdalingen bij amazon mee!

  9. #34

    Standaard

    Wat is dat nou voor vreemds? The Art of Avengers: Infinity War stond gepland voor 15 mei, maar is nu verplaatst naar 15 november, een half jaar later???. Erg vreemd hoor.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat is dat nou voor vreemds? The Art of Avengers: Infinity War stond gepland voor 15 mei, maar is nu verplaatst naar 15 november, een half jaar later???. Erg vreemd hoor.
    Dat is al een tijdje bekend. Wellicht hebben mensen door dat de The Road To... boeken eigenlijk een rehash zijn en deze de laatste tijd niet meer kopen. Nu proberen ze wellicht een dubbel dip te forceren. The Road To is dan wel komt eerder uit.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Dat is al een tijdje bekend. Wellicht hebben mensen door dat de The Road To... boeken eigenlijk een rehash zijn en deze de laatste tijd niet meer kopen. Nu proberen ze wellicht een dubbel dip te forceren. The Road To is dan wel komt eerder uit.
    Mmm, ik krijg gisteren pas een mailtje van amazon uk dat het later uit komt. The Road to ga ik zeker niet kopen aangezien ik alle voorgaande boeken al heb.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mmm, ik krijg gisteren pas een mailtje van amazon uk dat het later uit komt. The Road to ga ik zeker niet kopen aangezien ik alle voorgaande boeken al heb.
    Apart, heb de mijne op 12 mrt besteld bij amazon.de en toen stond november al vermeld. In mijn bevestigingsmail staat bezorging 21-22 nov.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Apart, heb de mijne op 12 mrt besteld bij amazon.de en toen stond november al vermeld. In mijn bevestigingsmail staat bezorging 21-22 nov.
    Klopt, bij amazon.de stond wel november. Ik dacht dat die datum onjuist was, omdat ik 'm bij andere sites voor mei zag staan, wat ook veel logischer was, aangezien de release steeds redelijk dicht bij de film zit.

    Ach ja, het is niet anders. Er is genoeg te lezen in de tussentijd.

  14. #39

    Standaard

    Even een update gedaan; zoals bekend is het Infinity War boek een half jaar uitgesteld.

  15. #40

    Standaard

    De afgelopen maanden veel Star Wars boeken gekocht dus ik had een kleine achterstand qua Marvel art boeken.
    Afgelopen week wou ik de volgende in mijn verzameling bestellen namelijk Thor ragnarok. Maar wat blijkt nu dit boek is overal uitverkocht of wordt aan belachelijke prijzen aangeboden.
    Vier dagen intensief op het net aan het zoeken geweest en met een beetje geluk toch nog een winkel gevonden waar het boek beschikbaar zou zijn. Morgen hopelijk in mijn brievenbus.
    Heb maar meteen via Amazon.de Ant-man & the wasp en Infinity war in voorbestelling geplaatst.
    Zeer bizar wat het Thor boek betreft, verscheen eind vorig jaar en is nu al uitverkocht.

  16. #41

    Standaard

    Er valt echt geen peil op te trekken welke populair zullen zijn. Hopelijk lukt het inderdaad nog om te krijgen, als ik zo rondkijk ben je er dan nog net op tijd bij.
    Als je bijvoorbeeld kijkt naar de prijzen voor Winter Soldier, dat is gewoon belachelijk.

    Ik bestel alles gewoon in de preorder, vaak nog bij amazon uk en amazon de tegelijk, en dan zie ik wel voordat ze uitkomen welke het goedkoopst is en de duurste cancel ik dan. Scheelt redelijk wat, zo krijg je (als de boeken tussentijds goedkoper worden) toch de goedkoopste prijs.

  17. #42

    Standaard

    Camelcamelcamel.com is ook een uitkomst voor als boeken moeilijk verkrijgbaar zijn. Soms krijgt een amazon-site een voorraad binnen en als die voor jouw prijs wordt aangeboden krijg je meteen een bericht. Als ik een boek zoek voor bedrag 2, dan maakt ik een alert voor al die sites. Plus je kan bij een laagste prijsgarantie kijken of je een lagere prijs krijgt dan waarvoor je het boek besteld had.

    Ik heb niet alle Marvel boeken gekocht. Van degenen die ik niet heb zoek ik nog Avengers en Winter Soldier. De prijzen van die zijn echter zeer hoog zoals van WS al was opgemerkt.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  18. #43

    Standaard

    Beginpost aangevuld; er zijn weer twee nieuwe boeken aangekondigd.
    - The Art of Iron Man (10th Anniversary Edition) (aangekondigd, 9 oktober 2018). In hoeverre dit daadwerkelijk een nieuw boek is of een samenraapsel van de eerdere Iron Man boeken, is even afwachten. In het eerste geval sla ik 'm over.
    - Marvel's Captain Marvel: The Art of the Movie (aangekondigd, 5 maart 2019). Het is nog onduidelijk bij welke fase deze hoort; voorlopig bij fase 3 gezet.

    Verder is Ant-Man en Wasp ondertussen uit. Prijzen van oudere boeken blijven stijgen lijkt het wel, nu zijn GotG en Ragnarok weer de klos. Als je ze nog niet hebt, dan zeker niet te lang meer wachten, afgaande op Winter Soldier en Avengers......

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    Vandaag Captain Marvel ontvangen. Ik bestel ze altijd via Amazon.de maar begin me zorgen te maken over hun manier van verpakken. Een grote doos met daarin het boek dat naar alle kanten kan schuiven. Gevolg doos was al lichtjes beschadigd. Gelukkig het boek niet.

    Daarom mijn vraag, waar bestellen jullie de art boeken van Marvel?

    Ik kan ze ook bestellen via een US comic shop hier in Antwerpen maar daar zijn ze steeds 20 Euro duurder.

    We gaan ook blijkbaar weer langer moeten wachten op het Endgame boek. In de maandelijkse Previews folder van Marvel maakt men melding van het 'road to' boek en 'the art of spider-man far from home' maar helaas nog geen 'art of endgame.'

    Momenteel ben ik het Marvel cinematic universe opnieuw aan het bekijken. Ik lees ook de preludes en daar is dit boek een handige hulp bij.


  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Vandaag Captain Marvel ontvangen. Ik bestel ze altijd via Amazon.de maar begin me zorgen te maken over hun manier van verpakken. Een grote doos met daarin het boek dat naar alle kanten kan schuiven. Gevolg doos was al lichtjes beschadigd. Gelukkig het boek niet.

    Daarom mijn vraag, waar bestellen jullie de art boeken van Marvel?

    Ik kan ze ook bestellen via een US comic shop hier in Antwerpen maar daar zijn ze steeds 20 Euro duurder.

    We gaan ook blijkbaar weer langer moeten wachten op het Endgame boek. In de maandelijkse Previews folder van Marvel maakt men melding van het 'road to' boek en 'the art of spider-man far from home' maar helaas nog geen 'art of endgame.'

    Momenteel ben ik het Marvel cinematic universe opnieuw aan het bekijken. Ik lees ook de preludes en daar is dit boek een handige hulp bij.

    Ik heb gisteren Captain Marvel ontvangen, ook van amazon.de en bij mij was niet alleen de doos beschadigd, maar helaas ook het boek (een hele hoek was ingedeukt. Geen probleem, meteen aangemeld bij amazon en er is al een nieuw onderweg (beschadigde stuur ik vandaag terug).
    Amazon blijft de goedkoopste met deze boeken zover ik weet, en dan moet je nog wel de verschillende amazons vergelijken.

    Dat het Endgame boek later is verbaast mij niet; het boek van Infinity War was ook veel later dan de film uit.

  22. #47

    Standaard

    Ook ik heb gemerkt dat de verpakking van boeken steeds slechter is geworden. De grote dozen vind ik op zich prima, maar vulling ho maar. Ik stuur alles even snel terug als een boek beschadigd is. Zij versturen het slecht, dus hun probleem. Gelukkig is de klantenservice van Amazon tot nu toe top gebleken.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Ook ik heb gemerkt dat de verpakking van boeken steeds slechter is geworden. De grote dozen vind ik op zich prima, maar vulling ho maar. Ik stuur alles even snel terug als een boek beschadigd is. Zij versturen het slecht, dus hun probleem. Gelukkig is de klantenservice van Amazon tot nu toe top gebleken.
    Goed verpakken is anders toch niet moeilijk. Vorig jaar had ik, na lang zoeken, een online winkel gevonden waar men nog een exemplaar had van het art boek van Thor Ragnarok. Winkel in kwestie is cheap-comics een online store uit Nederland. Ze verzenden de art books in hetzelfde formaat van doos als Amazon. Het enige verschil is dat ze de inhoud volledig opvullen met papier. Door deze manier van verpakken heeft het boek totaal geen mogelijkheid om te verschuiven. Heb daar al dikwijls Marvel en Star Wars comics gekocht en steeds perfecte verpakking. Het kan dus wel degelijk.

  24. #49

    Standaard

    Road to Marvel's Avengers: Endgame toegevoegd.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Road to Marvel's Avengers: Endgame toegevoegd.
    Damn, zie net dat de echte Art of pas voor november staat gepland, weer die onzin net als bij Infinity War: https://www.amazon.com/Marvels-Aveng...dp/1302917986/
    Laatst aangepast door lockedfor : 19-03-2019 om 21:13
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •