De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Samsung UE43KS7500

  1. #1

    Standaard Samsung UE43KS7500

    Samsung UE43KS7500

    Besteld bij plattetv.nl € 1.499,00


    Dat hij curved [alleen curved heeft deze maat] is zal me een worst wezen maar voor in mijn game hoekje is een 43 inc groot genoeg.
    Verder heeft deze een een inputlag 21 ms [ook in HDR mode] wat uniek is voor een 4k scherm..[Gebruik deze puur voor het gamen]

    Een snel scherm voor mijn PS4 Pro.

    Specs:

    10-bits
    Formaat in inch 43
    Formaat in cm 109
    Type scherm LED
    4K Ultra HD
    Resolutie 3840 x 2160

    Beeld
    3D
    Beeldkwaliteit 2000 PQI
    HDR 1000

    Audio
    Vermogen 40W
    Multiroom Link
    TV Sound Connect

    Smart TV
    Smart TV
    Apps
    Games Panel
    Webbrowser
    Skype on TV

    Connectiviteit
    LAN
    WiFi

    Aansluitingen
    USB 3
    HDMI 4
    CI+
    Digitale audio optisch 1
    Koptelefoon uitgang

    Overige
    Tuner DVB-C/S/T

    Afmetingen en gewicht
    Afmetingen met voet in mm 956.5 x 623.6 x 205.4
    Gewicht met voet in kg -
    Afmetingen zonder voet in mm 956.5 x 554.5 x 46.7
    Gewicht zonder voet in kg -
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-11-2016 om 13:20

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gefeliciteerd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Bedankt.

    Heb alle moeite gedaan voor een Sony maar die hebben voor dat bedrag een teleurstellende inputlag.Hun 1080p schermen zijn dan weer wel snel op dat gebied.
    Best jammer dat ze met een PS4 Pro komen maar voor de gamer geen leuk betaalbaar scherm hebben.
    Ik had laatst financieel een meevaller dus heb echt geen zin om nog een jaar te wachten tot Sony wel een leuk model heeft in die klasse.

    Ben benieuwd van de week met die Pro.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-11-2016 om 13:27

  4. #4

    Standaard

    Lees net via de chat dat ik nog mooi 50 Euro terug krijg voor een dag later levering.[plattetv.nl]

  5. #5

    Standaard

    Al een paar dagen enorm aan het genieten van dit scherm.

  6. #6

    Standaard

    Vind je die kromming in het beeld niet enorm irritant? Zorgt naar mijn mening voor een onnatuurlijke vertekening van het beeld. Is in mijn optiek net zo'n nutteloze toevoeging als de Edge-variant van sommige Samsung smartphones.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #7

    Standaard

    Ik vind het een kromming van niets dat eigenlijk geen naam mag hebben.
    Puur voor te gamen moest ik gewoon een 43 inc hebben dus kwam ik op dit Curved model.In deze maat/serie heeft Samsung geen recht model.

    Unscharted 4: Als ik deze game opstart dan gaat de HDR mode aan en weet je soms niet wat je ziet zo mooi.[PS4 Pro]
    Ik verwacht veel van de Sony games die in 2017 komen want die zijn vanaf de ontwikkeling al met HDR in het achterhoofd ontwikkeld.

    Klein minpuntje:Spiegelend beeld is denk iets wat de meeste Samsung schermen wel last van hebben.Vandaag bv moest ik voor echt mijn rolgordijnen dicht doen tijdens het gamen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •