De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: The Flash

  1. #1

    Standaard The Flash

    Ik zag nog niet meteen een topic over deze serie dus moest er eentje zijn mag dit topic gerust weer verdwijnen.

    Nog mensen die deze serie volgen? Afgelopen weken seizoen 1 gezien en heb hier bijzonder van genoten(net zoals van zijn broertje Arrow).
    Ik vind deze show wel iets luchtiger als Arrow.

    Ik vind het een aanrader.

  2. #2

    Standaard

    Hoi Bart,

    Ik volg deze serie ook sinds oktober van vorig jaar. Het is echt een goede serie en ik zit met smart te wachten tot het derde seizoen door Fox in Belgie wordt uitgezonden. Vooral Tom Cavanagh (Harrison Wells) is een geweldige acteur. Aflevering 15 van het eerste seizoen is echt een aanrader.

  3. #3

    Standaard

    Arrow is ook een goede serie en het was leuk om Grant Gustin (Barry Allen) in een paar afleveringen van het tweede seizoen van Arrow te zien.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maurice1982 Bekijk bericht
    Arrow is ook een goede serie en het was leuk om Grant Gustin (Barry Allen) in een paar afleveringen van het tweede seizoen van Arrow te zien.
    In het derde seizoen van Arrow komt hij ook een paar keren als The Flash assistentie bieden.

  5. #5

    Standaard

    Okay, bedankt voor de informatie. Ik heb Arrow tot en met seizoen 2 gevolgd. Nu Arrow weer op de zender "Zes" is begonnen vanaf seizoen 1 hoop ik dat ze elke zondag 4 afleveringen blijven uitzenden zodat we snel bij seizoen 3 en 4 zijn. Heb je trouwens Supergirl gezien de afgelopen weken op "Zes" ?

  6. #6

    Standaard

    En binnenkort de mega 4 delige crossover episode met daarin "Supergirl", "The Flash", "Arrow" en het team van "Legends of Tomorrow"
    BD (1243) What i Watch

  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik volg ze allemaal, maar LoT vond ik we heel apart. Netflix-abonnee's kunnen overigens de eerste (7) afleveringen van Arrow - seizoen 5 al kijken. The Flash seizoen 3 kamt in de VS wel met erge lage kijkcijfers, maar het wordt ook wel een beetje O.D..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #8

    Standaard

    Ik volg the flash en arrow op Blu-ray. Meestal zodra ik een seizoen aan een leuke prijs vind koop ik het.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •