Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 103 worden weergegeven.

Discussie: Amazon Prime

  1. #76

    Standaard

    Ik ben net overgestapt. Ik heb even gekeken hoeveel ik nog bestelde bij de Duitse, en dat bleek echt niet genoeg te zijn om 6 euro prijsverschil te rechtvaardigen. Ik bestel eigenlijk bijna alleen maar boeken daar en die zijn meestal al duur genoeg om gratis verzending te hebben.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ben net overgestapt. Ik heb even gekeken hoeveel ik nog bestelde bij de Duitse, en dat bleek echt niet genoeg te zijn om 6 euro prijsverschil te rechtvaardigen. Ik bestel eigenlijk bijna alleen maar boeken daar en die zijn meestal al duur genoeg om gratis verzending te hebben.
    DVD Watcher

    Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Dacht dat ze slimmer waren bij Tweakers, maar ze kunnen daar blijkbaar niet rekenen, van 5,99 naar 8,99 is niet bijna 30% verhoging maar een bijna 50% verhoging, en ja dat is een vies vette prijsstijging

    Misschien dan toch maar overstappen van de Duitser naar de Hollander.....



    Zou je??? Aanbod van de duitse Amazon is kwa prijs & aanbod toch vele malen beter wat mij betreft. Maar het belachelijkste vind ik ''Wanneer je eenmaal bent overgestapt van de duitse naar de nl site, kan je nooit meer terug naar de duitse site. Dat is toch schandalig?
    Dat nooit meer terug is het enige dat mij idd nog een beetje tegenhoud, ik bestel de laatste tijd ook veel minder op de Duitse versie van Amazon, maar soms is het het aanbod van zaken die ik hier niet kan bestellen dat wat mij nog tegenhoud.

    Maar wat Rogue zegt, ja 12x 6 euro is toch ook een leuk cadeautje, nog maar eens even in gedachte houden en een paar nachtjes over

    Ook zonder de Duitse Prime kan je immers op Amazon.de bestellen.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #78

    Standaard

    Denk iedereen dat de prijsverhoging net voor de premiere van LotR rings of power toeval is en Amazon zelf voor de productiekosten opdraait en dat iedereen de serie voor slechts € 2,99 mag kijken. Nee, dus! Althans NL vooralsnog wel. Amazon wil zoveel mogelijk verdienen aan LotR. Disney Plus heeft vorig jaar de prijzen verhoogt om het salaris van The Kardashians te betalen. Ik kan alleen maar adviseren om massaal net voor de première van LorT het abonnement op te zeggen. Misschien dat ze dan wat leren, maar ik denk het niet, want Netflix heeft inmiddels miljoenen abonnee's verloren en denkt nog steeds dat ze de beste zijn. Ik vind de prijzen van Netflix 4K niet normaal.

  4. #79

    Standaard

    @mrjohn Een boer en een zog hebt nooit genog. Netflix wil zijn omzet nog wat herstellen door prijsverhogingen door te voeren als je zogenaamd deelt.... , dat delen doe ik en daarom betaal ik ook door op momenten dat ik/we zelf amper gebruik maken van Netflix ivm met nog andere abbo's. Zusterlief, waar ik ook wel eens logeer, en familie is en waar ik dan ook wel eens kijk, zou binnen de "regels" vallen. Gaan ze zuigen bij Netflix, dan doe ik dat ook, jammer voor zusterlief maar dan gaat ie eruit en er alleen af en toe nog eens in als de andere abbo's effe niets zouden hebben. Netflix heeft veel keus en nog veel meer bagger, met vrouwen, door vrouwen, vrouwen in de hoofdrol en nog meer van dat gezeur en daar vol voor betalen? Wie het onderste uit de kan wil, krijgt het deksel op zijn neus.

    Disney eruit gedonderd omdat ik het gezeur elke om elke keer een wachtwoord in te vullen als ik op de tv de app inschakelde werd ik meer dan zat, klantje treiteren met trut apps, dacht het niet, ga zelf maar genieten van je grappen en grollen opzouten Disney met je getreiter.

    App van Prime werkt goed, aanbod redelijk, maar ook veel koop aanbiedingen en zaken die niet in het abbo zitten en alleen tegen (extra) betaling te zien zijn, ja zal allemaal en dan nog een keer de prijs met 50% verhogen, wat heb je dan al die tijd fout gedaan vraag ik me af? Misschien naar nl of helemaal weg en wat beter zoeken op het web als ik wat nodig heb, ook dat gezeur om elke die cookies te accepteren wordt ik wel eens zat, dan bij Bol, kun je gewoon op weigeren klikken en verder geen gezeur. Oppassen Amazon klanten kunnen je wel eens zat worden met je gezeur.

    Ja, dan heb je ook nog HBOMax, heb ik nog met die korting, aanbod veel meuk die ik al had gekocht en zelf heb, maar toch nog wel zaken die ik niet heb gezien en nog wel wil kijken, die mag nog even blijven ondanks niet alles met nl subs en een app die op mijn tv de weg nog wel eens kwijtraakt en vreselijk vast wil gaan staan, gelukkig weet ik de reset van de TV makkelijk te bedienen omdat de TV daar zelf ook vaak genoeg aanleiding toe heeft gegeven. Het gezeur, even afkloppen, om een wachtwoord op de TV in te vullen is gelukkig ook gestopt, waarschijnlijk bij een update van de app verholpen net als het vastlopen dat hij nog wel steeds doet maar wel minder vaak.

    Ja, het is maar net hoeveel ongein ik van ze kan verdragen...... aanbieders en rommel genoeg om uit te kiezen en ik wil nog wel steeds zelf bepalen aan wie ik dat ga betalen

    Heb er nu 3 en kan er gerust 2 missen en eens wat meer gaan afwisselen, al is het alleen maar om hun eens te pissen
    Have fun and enjoy your collection

  5. #80

    Standaard

    Ik zal dus nooit Amazon Prime nemen zolang dit geen ééngemaakt abonnement wordt,t.t.z. dat ik zowel van amazon.com, amazon.co.uk, amazon.de, amazon.fr en amazon.nl tegelijkertijd kan gebruik maken wat o.a. verzending betreft. Daar staat tegenover dat ik tegenover zo'n service wel een deftig bedrag wil betalen, want met wat ik allemaal over de diverse Amazons verspreid koop, kom ik daar met gemak aan uit. Het is alleen zo dat film X nu weer de beste specificaties heeft bij com, film Y de gunstigste prijs bij nl en film Z dan weer de beste versie bij de, dus als je me zou dwingen om er één amazon uit te pikken, ik zou niet weten welke kiezen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik zal dus nooit Amazon Prime nemen zolang dit geen ééngemaakt abonnement wordt,t.t.z. dat ik zowel van amazon.com, amazon.co.uk, amazon.de, amazon.fr en amazon.nl tegelijkertijd kan gebruik maken wat o.a. verzending betreft. Daar staat tegenover dat ik tegenover zo'n service wel een deftig bedrag wil betalen, want met wat ik allemaal over de diverse Amazons verspreid koop, kom ik daar met gemak aan uit. Het is alleen zo dat film X nu weer de beste specificaties heeft bij com, film Y de gunstigste prijs bij nl en film Z dan weer de beste versie bij de, dus als je me zou dwingen om er één amazon uit te pikken, ik zou niet weten welke kiezen.
    Dat gaat natuurlijk nooit en te nimmer gebeuren met de voordelen van gratis verzending. Ik bestel weleens iets bij amazon Japan en dan schrik je pas van de verzendkosten.
    Zo'n abonnement wat jij voorstelt is dan ook niet mogelijk als je het niet veel duurder maakt. En ik weet dat jij niet van streaming bent, maar dat zal voor redelijk wat mensen de hoofdreden om prime te nemen, en daarom willen ze het nooit te duur maken.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik zal dus nooit Amazon Prime nemen zolang dit geen ééngemaakt abonnement wordt,t.t.z. dat ik zowel van amazon.com, amazon.co.uk, amazon.de, amazon.fr en amazon.nl tegelijkertijd kan gebruik maken wat o.a. verzending betreft. Daar staat tegenover dat ik tegenover zo'n service wel een deftig bedrag wil betalen, want met wat ik allemaal over de diverse Amazons verspreid koop, kom ik daar met gemak aan uit. Het is alleen zo dat film X nu weer de beste specificaties heeft bij com, film Y de gunstigste prijs bij nl en film Z dan weer de beste versie bij de, dus als je me zou dwingen om er één amazon uit te pikken, ik zou niet weten welke kiezen.
    Dan zal je ook nooit de nieuwe Lord of The Rings serie kunnen zien.Of die ooit fysiek zal uikomen is sowieso een groot
    Puur persoonlijk ben ik niet zo van de stream diensten maar de harde waarheid is dat dat de toekomst is en niet onze geliefde fysieke media.

    Ach ik ben blij dat ik naast films kijken ook nog een game hobby heb.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zo'n abonnement wat jij voorstelt is dan ook niet mogelijk als je het niet veel duurder maakt.
    Ik zou voor zo'n abonnement toch al een euro of 20 per maand veil hebben.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik zou voor zo'n abonnement toch al een euro of 20 per maand veil hebben.
    Dat is dus ongeveer al gelijk aan de verzendkosten van 1 blu-ray vanuit Japan .

  10. #85

    Standaard

    De Belgische Amazon komt eraan, hij zal via amazon.com.be bereikbaar zijn

    https://m.gva.be/cnt/dmf20220728_92196715

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ben net overgestapt. Ik heb even gekeken hoeveel ik nog bestelde bij de Duitse, en dat bleek echt niet genoeg te zijn om 6 euro prijsverschil te rechtvaardigen. Ik bestel eigenlijk bijna alleen maar boeken daar en die zijn meestal al duur genoeg om gratis verzending te hebben.
    Gratis verzending bij DE naar Nederland bestaat niet meer (zonder Duitse Prime), je betaalt sinds NL er is altijd verzendkosten.

    https://www.amazon.de/-/en/gp/help/c...ZPWFG7D9RDSXVT

    De informatie op deze pagina klopt dus niet meer sinds Amazon NL is begonnen:

    https://www.amazon.de/-/en/gp/help/c...W7X6AKTHNUP6H&
    Laatst aangepast door tmvde : 28-07-2022 om 20:56

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    De Belgische Amazon komt eraan, hij zal via amazon.com.be bereikbaar zijn

    https://m.gva.be/cnt/dmf20220728_92196715
    Voor alle duidelijkheid: amazon.be bestaat ook maar die domeinnaam is in handen van de verzekeringsmaatschappij Baloise die ook een product met de naam amazon verkoopt. Vandaar de ietwat rare link.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #88

    Standaard

    Nog steeds een Abbo via Amazon.de , wel vreemd dat ik niet een abbo op bepaalde diensten hier kan nemen, krijg ik een foutmelding alsof ik een zakelijke klant zou zijn.... Denk ook niet dat ik hier het Duitse aanbod krijg, denk toch wel regio gebonden.

    Zag dat Avatar the Way of Water te koop was, maar eerlijk gezegd voel ik niets voor zo'n aankoop die je niet tastbaar in je bezit hebt, heb een poging gedaan om uit te zoeken wanneer de DVD/Blu ray/UHD Blu ray uitkomt, maar kan niet ergens iets vinden.

    Iemand die iets meer weet over een release op schijf?

    Iemand met een mening over zo'n aankoop zonder iets tastbaars te hebben? hoelang houd je er recht op? wat zijn er voor garanties? haat het om afhankelijk te zijn van anderen die je achteraf vreselijk kunnen naaien of regeltjes gaan aanpassen zodat je weer uitgemolken kunt worden....
    Have fun and enjoy your collection

  14. #89
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee, dat houden ze stil, zodat we eerst geld uitgeven aan de stream, om later gratis beschikbaar te stellen op DIsney+ en hopelijk op fysieke media, maar dat zou zomaar nog even kunnen duren, als hij al op schijf uitkomt. Nu kun je hem digitaal kopen op Amazon Prime en Ra***en in 4KHDR en bij Pathé Thuis in matig HD. Maar ik wacht wel af...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #90

    Standaard

    Prijs Prime abonnement voor Nederland gaat omhoog:

    Vanaf 2 november 2023 verandert de prijs van een Amazon Prime lidmaatschap van € 2,99 per maand naar € 4,99 per maand. Als huidig lid betaal je de oude prijs tot 12 december 2023, daarna betaal je de nieuwe prijs vanaf de eerstvolgende betaalperiode. Ook introduceren we een jaarabonnement, waarmee je 12 maanden Amazon Prime krijgt voor de prijs van 10 maanden. Je kunt je lidmaatschap vanaf nu omzetten in een jaarabonnement (€49,90 per jaar).

  16. #91

    Standaard

    Tja, ik hou het aan tot aan de prijsverhoging (misschien ivm bestellen Sint en kerst cadeaus alvast) maar dan sneuvelt deze wel bij mij. Deze wordt dan te duur in verhouding tot wat ik er bestel of bekijk via de app.

  17. #92

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    amazon.com.be heeft voorlopig nog geen prijsstijging (bron https://tweakers.net/nieuws/215190/a...per-maand.html )
    Zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat ze nog niet zolang actief zijn in België.

  19. #94

    Standaard

    €4,99 blijft natuurlijk een schijntje. Ik heb nog 2 series die wil afkijken daar (Ms Maisel en GenV) en dan ga ik wel beslissen.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    €4,99 blijft natuurlijk een schijntje. Ik heb nog 2 series die wil afkijken daar (Ms Maisel en GenV) en dan ga ik wel beslissen.
    Toch €60,- op jaarbasis. En als je niet of nauwelijks de diensten gebruikt is het zondegeld natuurlijk. Ik wil alleen nog The Continental kijken en daarna vind ik het wel even best. Daarna ga ik bekijken welke diensten ik echt mis en dan misschien een jaarabbo afsluiten, maar dan moet ik het er wel redelijk uit kunnen halen. Ik heb gemerkt dat we verder nauwelijks iets van Prime kijken (de 3 streaming recensies van laatst waren eigenlijk de bluray's ) dus dan is dit een mooie besparing.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Toch €60,- op jaarbasis. En als je niet of nauwelijks de diensten gebruikt is het zondegeld natuurlijk. Ik wil alleen nog The Continental kijken en daarna vind ik het wel even best. Daarna ga ik bekijken welke diensten ik echt mis en dan misschien een jaarabbo afsluiten, maar dan moet ik het er wel redelijk uit kunnen halen. Ik heb gemerkt dat we verder nauwelijks iets van Prime kijken (de 3 streaming recensies van laatst waren eigenlijk de bluray's ) dus dan is dit een mooie besparing.
    Ik bedenk me dat ik The Wheel of Time seizoen 2 ook nog moet kijken. En in december komt Reacher seizoen 2 uit...toch ook wel een aanrader. Zo houden die streamers je toch een beetje vast .

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Toch €60,- op jaarbasis. En als je niet of nauwelijks de diensten gebruikt is het zondegeld natuurlijk. Ik wil alleen nog The Continental kijken en daarna vind ik het wel even best. Daarna ga ik bekijken welke diensten ik echt mis en dan misschien een jaarabbo afsluiten, maar dan moet ik het er wel redelijk uit kunnen halen. Ik heb gemerkt dat we verder nauwelijks iets van Prime kijken (de 3 streaming recensies van laatst waren eigenlijk de bluray's ) dus dan is dit een mooie besparing.
    Dan kun je beter het jaarabonnement van € 49,90 afsluiten

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik bedenk me dat ik The Wheel of Time seizoen 2 ook nog moet kijken. En in december komt Reacher seizoen 2 uit...toch ook wel een aanrader. Zo houden die streamers je toch een beetje vast .
    Tja, anders dan Jack Ryan vind ik heel veel van die series van Prime een hoog net-niet gehalte hebben...een beetje van die series die bij RTL5 of SBS6 te zien zijn. Ze doen het allemaal vaak net niet voor me. Ook de hoofdrolspeler van Reacher vind ik echt 5x niks, ook in Fast X vind ik het echt een draak van een acteur. The Continental ben ik puur nieuwsgierig naar door Mel Gibson en het feit dat het uit de wereld van John Wick komt.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, anders dan Jack Ryan vind ik heel veel van die series van Prime een hoog net-niet gehalte hebben...een beetje van die series die bij RTL5 of SBS6 te zien zijn. Ze doen het allemaal vaak net niet voor me. Ook de hoofdrolspeler van Reacher vind ik echt 5x niks, ook in Fast X vind ik het echt een draak van een acteur. The Continental ben ik puur nieuwsgierig naar door Mel Gibson en het feit dat het uit de wereld van John Wick komt.
    Ik begrijp wat je zegt hoor, veel series zijn inderdaad zo en series als The Wheel Of Time en ook The Rings of Power maken zich daar wel schuldig aan (wel met een veel hoger budget). Maar die vind ik toch leuk genoeg om te kijken wegens de wereld waarin het zich afspeelt. Maar de net-niet series, dat is eigenlijk niet anders dan op de andere streamingsdiensten, die hebben dat net zo goed (misschien Apple in mindere mate). Zeker netflix heeft er heel veel van...

    Reacher zit veel dichter bij de boeken dan de films van Tom Cruise (die overigens ook redelijk zijn). Daarnaast hebben ze (imo) ook een paar absolute topseries zoals The Boys, Preacher, The Expanse, The Marvelous Mrs Maisel, Daisy Jones & the Six, Goliath etc.

    Ach ja, het is allemaal smaak natuurlijk.

    The Continental vond ik trouwens wel redelijk, maar haalde het niet bij de films. Wel een voortreffelijke Winston trouwens.....

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik begrijp wat je zegt hoor, veel series zijn inderdaad zo en series als The Wheel Of Time en ook The Rings of Power maken zich daar wel schuldig aan (wel met een veel hoger budget). Maar die vind ik toch leuk genoeg om te kijken wegens de wereld waarin het zich afspeelt. Maar de net-niet series, dat is eigenlijk niet anders dan op de andere streamingsdiensten, die hebben dat net zo goed (misschien Apple in mindere mate). Zeker netflix heeft er heel veel van...
    Welke dan? Ik moet zeggen dat ik op Netflix vaker iets van mijn/ons gading vind dan op Prime. Vooral met de Scandinavische krimi's hebben wij ons uitstekend vermaakt.
    The Rings of Power....dat vind ik echt een exemplarisch voorbeeld van een onnodige geldverspiller dat echt een afgrijselijk resultaat heeft opgeleverd. Hoe erg kan je de plank misslaan.....nee, ik hoop echt dat hier geen tweede seizoen meer van komt... Nee, bij Netflix kijk ik uit naar de serie van Ferry.

    Reacher zit veel dichter bij de boeken dan de films van Tom Cruise (die overigens ook redelijk zijn). Daarnaast hebben ze (imo) ook een paar absolute topseries zoals The Boys, Preacher, The Expanse, The Marvelous Mrs Maisel, Daisy Jones & the Six, Goliath etc.
    Weet ik hoor, maar ik vind de regie van de films (oke, de tweede ietwat minder, maar de eerste zeker) veel strakker dan de serie, wat ik even ervan heb gezien. De overige series doen het echt niet bij mij...sowieso ben ik wel van de sci-fi, maar sinds de Star Wars series ben ik er een beetje op uitgekeken. En de rest....mehhhh...
    Ach ja, het is allemaal smaak natuurlijk.
    Zo is het natuurlijk ook weer
    The Continental vond ik trouwens wel redelijk, maar haalde het niet bij de films. Wel een voortreffelijke Winston trouwens.....
    Ja, ik verwacht er ook niks van. Maar het is maar drie afleveringen en ik ben wel benieuwd naar Gibson.

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •