Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 103 worden weergegeven.

Discussie: Amazon Prime

  1. #26

    Standaard

    Via de Nederlandse ingang zou het € 5,99 zijn (eerste tijd € 3,99) en via Duitsland € 7,99. Dat meldt tenminste het artikel.

  2. #27

    Standaard

    Hoe is Amazon Prime nu qua aanbod video's? Is het al verbeterd?

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Documentaire Borussia Dortmund naar Amazon: https://www.wa.de/sport/borussia-dor...-12302980.html

  5. #30

    Standaard

    Na Netflix en Youtube gaat Amazon ook meedoen: https://tweakers.net/nieuws/164876/o...eostreams.html

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Na Netflix en Youtube gaat Amazon ook meedoen: https://tweakers.net/nieuws/164876/o...eostreams.html
    Goede reden om de kijkachterstand op fysieke media terug te brengen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Goede reden om de kijkachterstand op fysieke media terug te brengen
    Idem! Maar ik snap het wel. Heb zelf het idee dat google home de laatste dagen wat minder goed werkt, door belasting internet.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #33

    Standaard

    Weet iemand of het mogelijk is om een serie als geheel op de kijklijst te zetten zoals bij Netflix? Ik zie alleen de mogelijkheid om per seizoen op de kijklijst toe te voegen. Dus heb ik nu b.v. 4x Mozart in The Jungle (per seizoen 1) ipv 1 voor de gehele serie.

  9. #34

    Standaard

    Er zou een nieuwe functie zijn toegevoegd. meerdere profielen (max 2 dacht ik). iemand dit al ervaren? Zou langzaam worden uitgerold.

  10. #35

    Standaard

    Bij mij nog niet. Heb prime bij amazon.de.

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    Kijktip op amazon: Upload.

    Het eerste seizoen was grappig en pakkend. Mooie serie, met, zoals ze dat zo mooi zeggen, een ziel.
    O.a. met Andy Allo, misschien bekend als je een Prince fan bent.


  13. #38

    Standaard

    Moet toch zeggen dat ik erg tevreden ben over Prime en dan met name over het aanbod in vergelijk met Netflix. Voor eigen producties doen ze zeker niet onder, maar vooral op het gebied van films heb je veel meer keuze bij Prime. En ook behoorlijk wat nieuwe titels, zo is recent 1917 ook al toegevoegd aan het aanbod.

  14. #39

    Standaard

    Heb zelfs al films bekeken bij Prime welke hier nog op Blu-ray moesten verschijnen, zoals bijvoorbeeld My Spy en 21 Bridges. Is bij Netflix nog nooit gebeurd. Aanbod van Prime is derhalve best goed ook qua series.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  15. #40

    Standaard

    Ik ben al jaren aan het wachten om Nashville ergens in redelijke kwaliteit te kunnen kijken, dat kan nu eindelijk via Prime

  16. #41

    Standaard

    Qua series vind ik netflix nog veel beter dan Prime, maar qua films is Prime misschien ietsjes beter.

  17. #42

    Standaard

    Qua prijs-kwaliteit verhouding is Prime denk ik echt wel beter. Kost 2.99 per maand tegenover 13.99 voor Netflix. En wat series betreft, tja smaken verschillen denk ik...originele series heeft Prime ook genoeg.
    Heb ze overigens allebei, maar begin me erop te betrappen dat ik toch vaker op Prime aan het kijken ben dan Netflix, maar da's persoonlijk uiteraard.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  18. #43

    Standaard

    Dacht toch echt dat Prime tot voor kort ook Dolby Digital Plus geluid had, maar sinds kort komt het niet verder dan een 2 kanaals signaal waar je apparatuur dan Dolby Surround uit mag vissen? Disney nog de enige met wat kwaliteit op gebied van beeld en geluid? (aanbod Disney nog steeds veel ouwe meuk, maar goed....)
    Netflix al bijna een jaar geleden opgezegd vanwege de steeds minder wordende kwaliteit.... Prime heb ik de Duitser nog steeds vanwege regelmatige aankopen uit Amazon,DE winkel, groter aanbod. Tis dan ook meer dat ik het zie als een soort van mooie gratis bonus, maar merk de laatste tijd dat het erop lijkt dat ook Prime de kant van Netflix uitgaat...minder minder minder. Geen reclame van ze om dan nog zo gek te zijn dat je er dan iets bij ze zou willen huren of kopen of extra zou gaan betalen voor een extra kanaaltje, nee dank je wel Prime.
    Sorry voor Prime.... maar wordt er niet meer zo vrolijk van als een tijdje terug..... waar is de Dolby Plus geluidservaring gebleven?
    Have fun and enjoy your collection

  19. #44
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Amazon Prime heeft sowieso maar een bescheiden aanbod 4K en Dolby (in Nederland vermoed ik, want ze zetten wel overal 4K HDR bij, terwijl ze het niet zijn). Meestal voorbehouden aan originals, zoals The Boys of Coming to America 2. Bij Netflix geldt, in mindere maten, eigenlijk hetzelfde met de uitzondering dat het meeste wel minimaal Dolby is. LG heeft natuurlijk een deal met Dolby en dat biedt voordelen. Disney+ is wat dat betreft het beste met vrijwel alle nieuwe (en wat oudere) films en series in Dolby Vision (HDR10 compatible) en Dolby Atmos (DD+) en dus meer dan prima beeld- en geluidskwaliteit, maar het vergt (als je je tv-apps gebruikt) wel een eARC-verbinding.

    PS: ik heb Nederlandse Prime, maar bestel alles in de UK. Geen voordelen, maar het kan prima naast elkaar. Ik heb ook overwogen Prime te cancellen, omdat er soms niks van mijn gading is, maar voor die 3 euro komt ik niet eens mijn bed uit of van de bank af. Kost meer dan dat het oplevert...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #45

    Standaard

    4K en Dolby Digital Plus/Atmos wordt alleen weergegeven op bepaalde devices, staat ergens op de site van Prime Video.
    Hier met de app op de Sony A89 TV heb ik wel 4K en Dolby Plus/Atmos.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hereistom Bekijk bericht
    4K en Dolby Digital Plus/Atmos wordt alleen weergegeven op bepaalde devices, staat ergens op de site van Prime Video.
    Hier met de app op de Sony A89 TV heb ik wel 4K en Dolby Plus/Atmos.
    Ook hier een Sony TV, deze heeft Dolby D + ook altijd weergegeven van Prime, alleen sinds korte tijd komt Prime niet verder dan Dolby Surround. Ligt mijn inziens dan ook niet aan de TV, die geeft normaal ATMOS etc etc gewoon door. Ook geen problemen met het Netwerk, krachtig genoeg om 10 gezinnen te kunnen bedienen. Vraag me af wat er aan de hand is met Prime. Overigens is Sony met Updates van zijn TV;'s niet erg scheutig met Info van wat zij dan denken te verbeteren, als ze het al aangeven, staat dat in een verwijzing ergens naar toe en...... die verwijzing werkt dan niet. Soms maken ze meer stuk dan goed met de updates....en dat kan wel in het algemeen gezegd worden. De Jappen zijn niet open en eerlijk met het toegeven van fouten,.een update is het herstellen van fouten.....
    Have fun and enjoy your collection

  22. #47

    Standaard

    Ok dan ligt het aan de app, dus klagen bij Prime Video.
    Updates zijn niet altijd voor het herstellen van fouten, deze zijn ook voor veiligheid en verbeteringen.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hereistom Bekijk bericht
    Ok dan ligt het aan de app, dus klagen bij Prime Video.
    Updates zijn niet altijd voor het herstellen van fouten, deze zijn ook voor veiligheid en verbeteringen.
    Correct, helaas worden updates ook misbruikt door fabrikanten, zo kunnen er ook zaken waar je wel plezier aan had worden verwijderd. Ook zijn er fabrikanten die je apparaat trager maken, of zodanig aanpassen dat eerder genoemde technische zaken niet meer gehaald kunnen worden, Je apparaat helemaal/deels uitlezen en zo privacy data verzamelen, fouten maken waarbij je hele apparaat vastloopt, verplichten om te updaten omdat je anders gewoon geen gebruik meer kunt maken van de service, stiekeme wijzigingen aanbrengen waarbij ze je gedrag kunnen volgen, updates op je PC plaatsen waar je helmaal niet op zit te wachten en die je niet uit kunt schakelen(bijvoorbeeld HP) Bij gebruik van je apparaat worden gegevens van je verkocht, aan bijvoorbeeld Statistieken verzamelaars door bijvoorbeeld T Mobile waarbij ze maling hebben aan je privacy. Updates onder het mom van veiligheid en verbeteringen zijn de meest gebruikte termen om in je apparaat te snuffelen en er gegevens uit te halen. Eerlijk vertellen wat ze precies wel en niet doen zit er in de meeste gevallen niet bij, de goeden te na gesproken, hoe groter het bedrijf hoe groter de boef. Waarom moet er bij sommige apparaten en software zo vaak worden geupdate...... fouten herstellen die er eerst niet inzaten en er bij een eerdere update ingebracht zijn die daarna weer verbeterd moeten worden. De hardware is vaak tot prima prestaties in staat, maar de software lijkt tegenwoordig steeds vaker roet in het eten te gooien. Apparaten kunnen tegenwoordig heel veel, kijk naar een TV, maar hij is allang niet simpel een TV meer, bij sommige apparaten kun je een blik werpen wat er zoal aan software inzit en van heel veel verschillende fabrikanten, dat het nog een beetje werkt is eigenlijk al verbazingwekkend.

    Updates..... ik heb er door schade en schande en de onvolledige info die de update verstrekker geeft, heel weinig vertrouwen in en probeer updates dan ook zoveel mogelijk te vermijden, waarom zou je bijvoorbeeld je printer een update geven als hij helemaal 100% naar je zin werkt en geen storingen geeft? Waarom probeert een bedrijf dat dan toch stiekem en ongevraagd te doen?
    Have fun and enjoy your collection

  24. #49

    Standaard

    Op de Shield gewoon DD+ Herman.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Op de Shield gewoon DD+ Herman.
    Peptalk en de anderen ook bedankt voor het meedenken en de info.

    Heb Prime ondertussen weer met Dolby Plus, beeld is helaas wel in kwaliteit achteruit gegaan en dat was al niet om echt blij van te worden, nu gewoon irritant veel grain, Ach een goedkoop paard moet je niet al te aandachtig in de mond bekijken..... om het zo maar eens uit te drukken.

    Hoorde van wederhelft dat er een update zou zijn..... had de TV gezegd... nou oke dan, effe vergeten te zeggen, Nou goed dan maar, bij Disney+ blokkeert dan de boel en moet je gewoon updaten, ook weer niet zoals het hoort, maar goed. Dus maar even de appelwinkel bezocht en de update er maar ingezet. Gelijk daarna weer Dolbu Plus, en haperen deed het beeld nog steeds. Beeld beroerder, haperen nog steeds en Dolby Plus weer terug...... Update was in mijn ogen dan helaas ook geen verbetering maar een achteruitgang.

    Updates.... zonder duidelijke uitleg van het waarom..... ik krijg er steeds meer wantrouwen in. Gelukkig zie ik Prime nog steeds als een gratis extra bij mijn Prime lidmaatschap Amazon.de voor de gratis verzendkosten.... voor de beeld en geluidskwaliteit zou ik het niet nemen. Ze hebben best wel een leuk aanbod, nu de kwaliteit nog...... en dan kan het best nog wat worden met streaming TV, maar nu......
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •