Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 103 worden weergegeven.

Discussie: Amazon Prime

  1. #1

    Standaard Amazon Prime

    Ik ben nieuwsgierig als we 3 maanden verder zijn hoe groot aanbod aan films zal zijn iv.m.Netflix .

    http://numrush.nl/2016/11/17/amazon-...deo-nederland/

    Start in December

    Belgie proefmaand link
    http://primeamazon.be/

    Reactie van iemand:
    Ik heb de proefmaand al genomen, en dit zijn mijn bevindingen: Ik heb de link genomen (voor belgië) Op Tv heb ik het via amazon instant video app ingelogd maar daar kom je terecht op amazon.co.uk. Je krijgt heel wat keuze van films en series. Doch moet je heel wat struikelblokken trotseren. Niet alle films én series kan je zien wegens geographical licensing restrictions bvb bij Grimm. Ook ontbreken er nederlandstalige ondertitels. Enkel (via amazon.co.uk) engelstalige ondertitels, of ik heb het ook geprobeerd via pc op amazon.de en daar kan je kiezen uit engelse of duitse ondertitels. Zelfs contact gehad via Live Chat van amazon.com, maar daar konden ze precies niet begrijpen dat Amazon Prime in België is, alsook dat het er komt in Nederland (maar ja da's een helpdesk he). De prijs? Hier staat er 49 euro, Op amazon.co.uk is het 99 pond (er was een actie van 79 pond) in België kost het 79 euro per jaar (na de proefmaand in één keer te betalen) en op amazon staat het 10,99 per maand. Mijn conclusie: met de beperkingen en het ontbreken van ondertitels zal het proefabonnement snel afgelopen zijn. Want wij hebben enkel de mogelijk in te loggen op amazon.co.uk en of amazon.de. En op amazon.fr kom je wel premium tegen, maar da's meer voor de verzendingen.

  2. #2

    Standaard

    Dit is wel een zeer bizar meer zeer interessante informatie want ik wil ook dat proefabonnement nemen en ben interessant wat het content zal zijn binnen 3 maanden. Let op ik heb nu al een tijdje Netlfix maar ik heb destijds als die in België uitkwamen gelezen dat ze alleen oude film hadden en dat is ondetussen wel serieus verandert. Ik ben ook mree gericht op series en de laatste weken hebben die een pak erbij gedaan dat duidelijk komt daar de komst van amazon!

    Maar mag ik vragen hoe u om al op 18 nov info had over de site www.primeamazon.be?
    .

  3. #3

    Standaard

    Dan moet ik even terugdenken in Nov waarschijnlijk gekomen via google nieuws u heeft aangegeven geinteresseerd te zijn in artikelen over amazon voorkeur en dan weer via een zijlinkje daarvan of zo.
    Dus niet speciaal op zoek kwam het toen tegen.

    Schijnt dus wel een lang abonnement te wezen maar voor zover ik begrijp bij zon prime abonnement gratis verzenden Amazon bestellingen dus als dat waar is dan zou het aantrekkelijk zijn om te nemen als je regelmatig wat koopt op Amazon of zou dat alleen gelden voor aankopen op amazon nl.
    https://tweakers.net/nieuws/118993/a...en-belgie.html
    [Amazon Prime is een dienst van de webwinkel waarbij klanten geen verzendkosten betalen en hun bestellingen snel geleverd krijgen. Prime is nog niet beschikbaar in Nederland, maar wel in België.]
    Liink onder dit artikel om aan te melden
    http://www.moviepulp.be/33476/amazon...nederland.html

  4. #4

    Standaard

    Ik begrijp het niet hoor? U bent dus rechtstreeks op de Engelse en Duitse Amazon PrimeVideo geraakt? Want normaal lijkt mij dat niet, u vermeld dat sommige films en series je niet kan zien wegens geographical licensing restrictions dat lijkt mij logisch als je in België woont maar mijn vraag is te groter hoe u via amazon.co.uk of amazon.de kan binnen geraken op hun PrimeVideo? Wel belangrijk om te weten of het aanbod dat je wel kan zien dan groter als je 'normaal' abonneert via amazon.com?
    Ik volg het al een tijdje ook omdat ik als Duitser al veel terecht kom op amazon.de het aanbod van films en series bij PrimeVideo is waanzinnig groot en het bericht dat de Grand Tour uitkomt was overal te vinden maar of Amazon haar volledig content zou uitrollen was nog altijd niet zeker. Geruchten waren dat Amazon volop rechten aan het opkopen was. Ik heb dan nog een oud bericht gevonden van enkele maanden geleden dat Netflix zelf met het nieuws kwam om de aandeelhouders mee te delen dat Amazon dit jaar nog op de markt zal komen. Dan heb ik nog een artikel gelezen dat Amazon in Nederland de serie Suits van Netflix heeft overgekocht of dat zal eerder overgekocht zijn van de maatschappij die die Suits produceerd. Maar dat was alleen voor Nederland en niet voor België dus weer bericht dan het onwaarschijnlijk is dat Amazon naar België komt. Pas op 14 December kwam de financiële Tijd met het officiële bericht dat Amazon naar België komt. Zelf heb ik op 16 December van Amazon een mail ontvangen dat je op PrimeVideo.com de Grand Tour kan volgen en met de link "start your free trail" kan je 30 dagen gratis starten. Dan staat er dan je na die gratis 30 dagen nog eens voor 6 maanden aan introductieprijs van 3€ per maand unlimited kan streamen dus dacht ik dat Amazon haar volledig content had uitgerold. Maar ik heb een Pioneer plasma en geen mogelijkheid via App Amazon te bekijken. Dan kreeg ik van mijn broer de site van elektrozine.be door die het content via internet beken hadden en het aanbod van films waren allemaal oude films en series alleen maar hun eigen producties. Er werd ook vermeld dat ze nog de nodige software moeten uitbrengen om PrimeVideo via de App te kunnen bekijken dus mijn verbazing was groot dat u het al via app op tv kan bekijken.
    Het is wel zo als je op die link "start your free trail" klikt kom je op een volledige franse site terecht en als je dan verder klikt krijg je nog eens volledig in het frans de site van amazon.com om u in te loggen met email en paswoord. Als je op de eerste Franse site komt en hulp zoekt kom je zelfs uiteindelijk op amazon.fr terecht voor vragen. Via de feedback van klanten op amazon.de heb ik gelezen dat je best de FireTV neemt die box is zelf van heel goede kwaliteit en software dat je de scherpste beeldkwaliteit van 1080p/60 ontvangt. Dus via amazon.fr gevraagd hoe het zit met die FireTV box waar op amazon.de nog staat natuurlijk dat die voor België niet leverbaar is en hoe het zit met de content naar de toekomst of wij ook het volledig content als amazon.de krijgen, antwoordden doen ze heel vlug want ik dacht dat zal nog eventjes duren had ik ondertussen via amazon.de gevraagd hoe het zit met het content voor België of ze konden vragen aan amazon of het de bedoeling is om binnenkort hetzelfde content te geven als op amazon.de. Dus ik had dan vlug antwoordt gekregen van amazon.fr dat ze zelf via mijn info hadden gekeken op amazon.de voor die FireTV maar nu staat niet leverbaar voor België en dat zal waarschijnlijk binnenkort veranderen en leverbaar voor België worden verder wisten ze ook niet veel, hetzelfde voor content dat gingen ze doorgeven aan hun technische dienst. Bij amazon.de kreeg ik i.v.m. de content die standaard antwoorden zoals bij Netflix ja alle content gaat via licenties land per land. Ik heb dan nog op amazon.de een contact gevonden waar ze aanraden dit per telefoon te doen daar je u kan laten gebeld worden en ja daar kon je al België ingeven voor land en komt er automatisch al 0032 op en dan moet je u telefoonnummer ingeven. Nog geen sec nadat ik mijn nummer had bevestigd ging mijn telefoon al en kreeg ik een vriendelijke Duitse dame en ik zei dat ik van België ben waar nu ook PrimeVideo mogelijk is maar hoe dat zit met die FireTV box maar kon ze maar aanraden met geduld elke dag de site te raadplegen totdat je ze kan bestellen. Dag later heb ik terug een mailtje op amazon.de gestuurd i.v.m. die FireTV dat ik familie heb in Duitsland als ik die box aankoop en naar mijn familie opstuur en afhaal of naar mij opstuur dat ik die kan aansluiten? Daar kwam vlug een positief antwoordt dat die manier absoluut mogelijk is want de box is alleen aan te sluiten met u naam en paswoord.
    Maar ik wacht nu natuurlijk ten eerste dat het aanbod vooral voor series groot genoeg is, wel liet amazon.fr of was het amazon.de weten dat feedback voor hun zeer belangrijk is net zoals bij Neflix dus er zouden best zoveel mensen het content moeten aankaarten dat ze dit vlug zeer groot maken!
    Ja ik heb ergens gelezen maar vind het nu niet meteen terug als je u als Prime lid maakt dat PrimeVideo gratis is en heb je het voordeel dat bestellingen op amazon.de dan alles gratis naar jou thuis wordt verzonden. Maar ik heb zo is een oud artikel terug gevonden want amazon in England en Duitsland bestaat al jaren maar er moet vroeger een periode zijn geweest met een actie dat ze bestellingen gratis naar België opstuurden maar dat moet dan een bepaalde periode geweest zijn nu is dat niet meer het geval. Ook raar op amazon.fr staat een artikel in mijn wagentje moet ik nog beslissen om effectief aan te kopen maar de verzending naar België is gratis?
    Daarom was ik absoluut niet verbaast dat u al op 18 november schreef dat u al doodleuk PrimeVideo kon starten en als u contact had via Life Chat van amazon.com dat die absoluut verbaasd waren want amazon is nu pas officieel in België.
    Maar ik juist via nog eens via primeamazon.be geprobeerd om via amazon.co.uk of amazon.de in te loggen maar je komt daar nooit tegen, je komt altijd rechtstreeks op amazon.com???

  5. #5

    Standaard

    Ik heb het 4 dagen bekeken, af en toe, maar het is werkelijk helemaal niks bijzonders, zeker niet voor de Nederlandse markt op dit moment.
    Volgen mij hebben ze een enorme inschattingsfout gemaakt, door dit aan te bieden, met misschien wel veel content, maar bijna geen Nederlandse ondertiteling.
    Ik heb alweer opgezegd, en ze zullen toch veel moeten verbeteren, wil dit aanslaan in Nederland.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #6

    Standaard

    Zit The Grand Tour wel in het aanbod? Want dat is wel de publiekstrekker op het moment.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Zit The Grand Tour wel in het aanbod? Want dat is wel de publiekstrekker op het moment.
    Ja, maar om daarvoor een abonnement te nemen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  8. #8

    Standaard

    Frimout69 Ik denk dat je in post 1 dacht dat ik dat Amazon prime zelf getest had maar dat verhaal was een lezersreactie dat onder betreffende artikellink stond in Nov. Die lezers reacties zijn inmiddels verdwenen op die site.

    Lijstje met wat er vorige week beschikbaar was op Amazonprime Ned
    https://docs.google.com/document/d/1..._EygtsOUc/edit
    niet echt de moeite waard voorlopig

    Misschien heb je hier nog wat aan:

    Je kunt echter wel Amazon Prime kijken op een onofficiële manier (op eigen risico): een bestaand Engels adres invoeren bij registratie (hier dus) en met bijvoorbeeld de HOLA-plugin net doet alsof je PC/tablet/smartphone in de UK staat/is. Het is wel nog even afwachten of deze oplossing op 18 november nog werkt, maar laat dat gerust weten in de reacties onder deze blogpost.
    Update 19 nov. 2016: vanaf december 2016 komt Amazon Prime naar 200 landen, waaronder Nederland en dan kun je afleveringen (terug)kijken. Momenteel lijkt het mogelijk om via een ander land The Grand Tour te kijken, omdat de regioblokkade er af is.
    http://www.carblogger.nl/top-gear-tr...rland-in-2016/
    Laatst aangepast door vista-vision : 23-12-2016 om 10:45

  9. #9

    Standaard

    Maar als je de standaard registratie wil doen via PrimeVideo.com heb je dan een verschil tss België en Nederland want ik heb dit juist even aangeklikt om zo naar de pagina te gaan om email en paswoord in te geven maar ik veronderstel dat iedereen van de 200 nieuwe landen dat moet doen via deze site dan moeten alle nieuwe landen toch hetzelfde content hebben?

    Als je u kan registreren via amazon.co.uk kan je toch met Engelse ondertitels het volledige aanbod streamen? Ik prefereer nu juist de Engelse ondertitels, doe ik met Blu-ray's ook.

    Maar we spreken hier in België toch van Amazon PrimeVideo dan moet Amazon toch met een eigen Belgische website uitkomen? Ach dat is juist via Netflix is dat ook met .com maar ik was mij de vraag aan het stellen of ze dan ook niet later voor België met een Prime abonnement komen dat je via de Engelse en/of Duitse Amazon alles kan bestellen en dat is verzending gratis als je een Prime abonnement hebt. Dit hebben ze in het verleden als eens gedaan dan moet er een promotieperiode geweest zijn dat verzending naar België gratis was.

    Maar als je het proef neemt kan je dan ergens ook feedback geven want als je nu zegt dat je er al mee gestopt bent zou je dat absoluut moeten doorgeven! Feedback is héél belangrijk bij Amazon. Dan zou je ergen feedback moeten sturen dat je al gestopt bent omdat content zeer pover is en er nog weinig Nederlandse ondertitels zijn dat je wacht totdat ze een mooi ruim aanbod hebben. Ik zou willen voorstellen dat IEDEREEN zo snel mogelijk die feedback doorgeeft zodat ze hun content snel verhogen, ze moeten natuurlijk al die licenties voor België kopen maar ik zou gewoon doorgeven dat je hetzelfde aanbod wil als bij amazon.co.uk! Zou het aanbod met amazone.de nu niet praktisch hetzelfde was daareven op de Engelse PrimeVideo en dat was precies dezelfde hoofdpagina als bij amazon.de met hetzelfde aanbod.

    Soms weten ze het zelf niet dus alles gewoon met feedback doorgeven dan is zoals Netflix ook heel belangrijk die feedback. Zo heb ik is op Netflix een serie getest en kwam ik heel toevallig op een aflevering van een bepaald seizoen en was de ondertiteling wel in dat standaard witte tekst maar in zo'n storend zwarte balk. Daar hebben ze mij bedankt voor de feedback en gingen ze dat meteen doorgeven aan de technische dienst!
    Amazon moet ook nog alles voorzien met ondertitels dat is veel werk, ze zullen daar volop mee bezig zijn maar je kan het best allemaal doorgeven.

    Ik had graag geweten hoe de beeldkwaliteit van het streamen bij Amazon is, heeft iemand dat kunnen vergelijken met Netflix? Ala het ook 1080p is, ben nu niet pc aangelegd maar ik veronderstel dat beeldkwaliteit hetzelfde moet zijn maar ook van bron tot bron af. Op Netflix heb je een bepaalde serie en alleen bij zo'n heldere groot achtergrond heb je wat geruis in beeld.

    Maar heeft er iemand al ergens feedback mogelijkheid gevonden in het Nederlands want als ik via PrimeVideo.com wil gaan komt je op een volledig franstalig site en daar bij hulp kom je op amazon.fr terecht dus er is blijkbaar nog geen echt hulp in het Nederlands. Ik zal dat anders eens via amazon.de doorgeven dat wij geen feedback mogelijkheid hebben in het Nederlands.

  10. #10

    Standaard

    vista-vision, kan u mij iets meer uitleg geven over die HOLA-plugin? De Amazon FireTV box wordt morgen bij mijn tante geleverd en zou ik maandag even gaan afhalen. Ik heb nog de technische dienst bij amazon.de laten weten dat wij in België geen Nederlandse ondersteuning hebben dat wij meteen in een Franstalige site terecht komen en ze gingen dat doorgeven. Ik heb gevraagd hoe je die box aansluit en je moet u aansluitingsnummer voor internet ingeven dus normaal kan je niet in Duitse of Engelse Amazon maar die technieker liet wel verstaan dat het op een niet-officiële manier wel mogelijk is......

  11. #11

    Standaard

    Volgens mij (mocht het nog werken op die manier zie post 8) door je te registreren op UK Amazon
    en dan een Engels adres invoeren en daarna via een VPN (die HOLA vpn is toevallig gratis zie ik maar het is geloof ik wel een heel dubieus iets die hola vpn (niets is gratis) Ik zou hola toch maar niet gebruiken als ik de utube filmpjes over HOLA VPN zie:
    https://www.youtube.com/watch?v=oW6JQITgAYE

    (voor de meeste andere vpn moet je maandelijks x betalen) dan met vpn aan het internet opgaan zodat het lijkt of je daadwerkelijk in Engeland zit.
    Maar zo te lezen heb je al geregistreerd op Amazon in een ander land dus ik denk dat die UK mogelijkheid er niet meer is.En loont het de moeite nog wel wel om dat UK aanbod binnen te halen?

    En die manier om het UK aanbod te zien was/is waarschijnlijk toch maar een tijdelijke mogelijkheid want op Netflix hadden ze die vpn mogelijkheid om het US aanbod te zien ook op een gegeven moment ongedaan gemaakt of in ieder geval heel moeilijk gemaakt.

    Nog utube filmpjes en meer over die amazon firetvvbox installeren:
    https://www.youtube.com/watch?v=iLmcUEebY5o

    Een pincode instellen (voor kinderen) lijkt me ook verstandig op de amazonprime Zodat je niet per ongeluk iets aanklikt waarvoor amazon geld vraagt.

  12. #12

    Standaard

    Nog steeds geen nieuws?

  13. #13

    Standaard

    Vanaf wanneer kunnen we in België nu terecht op Amazon Prime voor videostreaming? Men kan nog steeds geen Amazon TV of USB kopen?

  14. #14

    Standaard

    Ik heb die fireTV een tijdje geleden gekocht via amazon.de en laten leveren bij familie in Keulen, men zei dat dit zo mogelijk was!
    Dan heb ik die fireTV niet zo lang geleden gaan ophalen maar ik heb ze nog niet geïnstalleerd want ik had ondertussen de Duitse, Franse, Engelse en zelfs Amerikaanse Amazon via mail laten weten dat inschrijven via een Franstalige site spreek Franse Amazon is en ik kan geen Frans en die in Amerika ook laten weten dat meer dan de helft van België geen Frans spreekt. Gewoon hopeloos, ontvang je standaard mails hoe je u moet inschrijven voor Prime...

    Er stond niet zo lang geleden ook volgende commentaar in Humo: aan het filmaanbod, de ondertitels en de communciatie in het algemeen te zien, is deze regio duidelijk geen prioriteit in het hoofdkantoor van Amazon (waarom zou het ook?)

    Het laatste (waarom zou het ook?) had ik eens aan Humo willen vragen wat ze daar mee bedoelen want als ik zie naar het filmaanbod in England en in Duitsland is daar het aanbod wél mega-GIGANTISCH.

    Je zou toch denken dat Amazon serieus zou willen concurreren met Netflix?

    Ik hoor of zie in België ook zo goed als niets over meer informatie aangaande Amazon dat vind ik ook raar....

  15. #15

    Standaard

    Het is mij ook niet duidelijk op welke dienst wij moeten inschrijven? Ik vermoed de Duitstalige (omdat je daar Nederlandstalige interface hebt).

    Er zijn in België ook weinig betalende Spotify-abonnees in vergelijking met andere landen.

    Vlamingen kijken nog steeds veel naar 'gewone televisie' en radio is hier nog steeds de norm (ook bij veel jongeren).

    Dus, een kleine markt met daarin een verwaarloosbare doelgroep op dit ogenblik.

    Van uit Vlaanderen is er nooit initiatief gekomen om in te spelen op streaming (ook niet bv. op muziekgebied, labels worden hier nog steeds gerund door gepensioneerden uit het pre-internet tijdperk). En de Vlaming volgt trouw de VRT.

    Dat alles in het Frans is, ja Wallonië leunt qua kijkgewoonten dichter aan bij Frankrijk wat een grote markt is. Men is er ook meer bezig met nieuwe technologie. Wallonië heeft Google en enkele internetgiganten binnengehaald.

    Vlaanderen mag zich dan wel voor dan als 'superieur', maar ik zou eerder zeggen conservatief en niet meer van deze tijd.

    Al de fouten die Wallonië in het verleden gemaakt heeft, maken ze nu zelf en het zal hen duur komen te staan.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 15-07-2017 om 16:20

  16. #16

    Standaard

    https://www.primevideo.com/ biedt mogelijkheid van inschrijven met korting eerste 6 maanden. Inschrijving via Amazon.de biedt maar korting voor 1 maand. Ik zelf heb me eerst ingeschreven via Amazon.de en later via primevideo.copm.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  17. #17

    Standaard

    Pieter, kan jij wat zeggen over het content speciaal de series die men kan bekijken?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frimout69 Bekijk bericht
    Pieter, kan jij wat zeggen over het content speciaal de series die men kan bekijken?
    Kom hier vanavond op terug.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #19

    Standaard

    The Man in the High Castle lijkt me wel supergaaf.

  20. #20

    Standaard

    Dat is inderdaad een geweldige serie! Kan ik iedereen aanraden.

  21. #21

    Standaard

    Ik heb momenteel tot januari een maandabonnement voor zo'n 3 euro. Het aanbod vind ik zeer beperkt. Het aantal Nederlands ondertitelde series is zo'n 17 stuks. Ik verwacht eind december mijn abonnement op te zeggen. Zie voor overzicht aanbod:https://motherboard.vice.com/nl/arti...taat-nu-online. The Man in the High Castle is overigens leuke serie, maar niet voorzien van Nederlandse ot. In vergelijk met Netflix valt het in het niet.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #22

    Standaard

    Amazon UK koopt tv-rechten Premier League: https://www.bbc.com/sport/football/44396151

    De rest gaat naar BT.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Amazon UK koopt tv-rechten Premier League: https://www.bbc.com/sport/football/44396151

    De rest gaat naar BT.
    Er waren in totaal 7 pakketten met voetbalrechten te koop, waarvan Amazon en BT de laatste 2 gekocht hebben. Hierdoor mogen ze 3 jaar lang per seizoen 20 wedstrijden uitzenden. BT heeft ook nog een pakket van 32 wedstrijden op zaterdag om 12.30 uur Engelse tijd gekocht. De overige 4 pakketten zijn gekocht door Sky Sports.

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Zo te zien is het effectief nog steeds amazon.de die de producten levert. En Amazon Prime was al actief in Nederland, via de Duitse amazon tak. Maar mooi, dat er nu een Nederlandse ingang is.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •