De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Invoer rechten vanuit amerika

    De vrije drempel van 22 euro vervalt volgend jaar.
    zie hier onderaaan.

    http://www.nu.nl/ondernemen/4358956/...e-handel-.html
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  2. #2

    Standaard

    Zat ik jaren te wachten op een maatregel die die grens naar 500 euro zou trekken (of helemaal vrijgeven), komen ze met zoiets. Voor particulieren wordt het nu nauwelijks meer aantrekkelijk om in de VS te bestellen. De koers van de US dollar loopt zienderogen op en als daar dan ook nog eens minimaal 20% BTW over wordt geheven (incl. verzendkosten denk ik), dan houdt het voor mij op, temeer daar de prijzen in de US (Amazon) de laatste jaren helemaal niet meer zo scherp of concurrerend zijn. En fraude met zendingen van dubieuze Aziatische websites kun je hiermee toch niet voorkomen. Wie zegt dat de waarde op het pakket overeenkomt met de waarde van het product dat erin zit? Gaan ze dan alle pakketten openen? Een beetje vreemde maatregel.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Als het straks een harde Brexit wordt, zal de UK ook een stuk duurder worden.

  4. #4

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    De vrije drempel van 22 euro vervalt volgend jaar.
    zie hier onderaaan.

    http://www.nu.nl/ondernemen/4358956/...e-handel-.html
    Dit voorstel moet nog door veel schijven. Het zal nog wel of aangepast worden of vervallen. Kijk maar naar die roaming. Dat duurde ook even.

    Als het straks een harde Brexit wordt, zal de UK ook een stuk duurder worden.
    Ik denk dat als het te lastig wordt voor Engeland ze dan het verzoek intrekken. En ik heb mijn twijfels of er ooit een verzoek gaat komen. Ik denk dat ze het zodanig traineren dat ze het straks stil opzij kunnen schuiven. Zeker als ze weinig voordelen kunnen halen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •