De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blindspot Seizoen 1 (Blu-ray)

    Blindspot Seizoen 1 (Blu-ray)

    Stel: je wordt wakker op Times Square, naakt met je hele lichaam vol met tatoegaes en geheugenverlies. Wat doe je dan?

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Is dit een case of the week serie ?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Is dit een case of the week serie ?
    Beiden (staat ook in het commentaar).

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Beiden (staat ook in het commentaar).
    Dan laat ik em wel aan me voorbij gaan.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Is dit een case of the week serie ?
    Kun je even uitleggen wat je daarmee bedoelt? En waarom je dat een reden vindt om deze Blu-ray niet te bekijken?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #6

    Standaard

    Snap Waymann wel, ik probeer die case of the week series ook meer en meer te vermijden. Je hebt 22-23 episodes en misschien maar stuk of 12 hebben daadwerkelijk met het verhaal te maken. De rest wordt gerokken en zijn verhaaltjes op hun eigen.
    BD (1243) What i Watch

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kun je even uitleggen wat je daarmee bedoelt? En waarom je dat een reden vindt om deze Blu-ray niet te bekijken?
    Series met een opzet van rond de 20 afleveringen (teveel) waarin per iedere aflevering (van 42 min.) een afzonderlijk plot moet worden afgehandeld. Deze series duren te lang, zijn vaak cheap, zijn middelmatig geacteerd en hebben slechte scripts. Veel series waren vroeger zo maar nu werkt dat niet meer. Mensen willen kortere series met een doorlopend verhaal. Zoals met Blindspot als ik het verhaal goed lees draait iedere aflevering om 1 tattoo op het lijf van ons hoofdpersonage. Dan knap ik al af.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  8. #8

    Standaard

    Klopt niet helemaal wat je zegt. Want er zit een deel verhaal-van-de-week in maar elke tattoo is ook een aanwijzing naar het rode-draad verhaal wat gaat iver het verleden van Jane Doe. Dus wel degelijk een doorlopend verhaal. Vandaar dat ik je antwoordde met "beiden".
    Ben het trouwens ook niet helemaal eens met "mensen willen kortere series met een dooropend verhaal". In mijn optiek staat het één niet in verband met het ander. Van mij mogen de seizoenen best lang zijn, als heet verhaal maar blijft boeien. En dan vind ik een afwisseling, zoas bijv. The X Files, totaal niet erg.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 14-12-2016 om 21:29

  9. #9

    Standaard

    Dus dan vinden jullie series als Person Of Interest, The Black List, Lost e.d. dus ook niks? Die werken allemaal volgens hetzelfde principe: vaak op zich zelf staande afleveringen, maar wel met een rode draad door de gehele serie (seizoen) heen, die langzamerhand ontrafeld wordt. Nee, ik kan daar niet mee zitten. En de genoemde series zijn bepaald niet 'cheap' of slecht geacteerd. Ik vind juist Game of Thrones overhyped en steeds vaker teleurstellend (en veel van hetzelfde), vooral ook omdat het per seizoen maar een lullige 10 afleveringen van 1 uur bestaat.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dus dan vinden jullie series als Person Of Interest, The Black List, Lost e.d. dus ook niks? Die werken allemaal volgens hetzelfde principe: vaak op zich zelf staande afleveringen, maar wel met een rode draad door de gehele serie (seizoen) heen, die langzamerhand ontrafeld wordt. Nee, ik kan daar niet mee zitten. En de genoemde series zijn bepaald niet 'cheap' of slecht geacteerd. Ik vind juist Game of Thrones overhyped en steeds vaker teleurstellend (en veel van hetzelfde), vooral ook omdat het per seizoen maar een lullige 10 afleveringen van 1 uur bestaat.
    Ja ik ben begonnen aan Person of Interest maar als ik aan zo'n serie begin, denk ik waar gaat dit eindigen dit gaat te lang duren. The Blacklist al na 1 aflevering gestopt, vreselijk. Ook ben ik bij dit soort series nooit geneigd om de volgende aflevering te kijken. Er mag dan een rode draad zijn doorheen die 20 afleveringen. Het duurt gewoon te lang en er is teveel bullshit tussendoor die vaak niet boeiend en naast de kwestie is. Heb liever een serie die korter is per seizoen en een verhaal heeft met een duidelijk doel voor ogen. Velen mogen graag naar dit lange serie concept kijken ik heb teveel andere betere series om te kijken.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 15-12-2016 om 10:55
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dus dan vinden jullie series als Person Of Interest, The Black List, Lost e.d. dus ook niks? Die werken allemaal volgens hetzelfde principe: vaak op zich zelf staande afleveringen, maar wel met een rode draad door de gehele serie (seizoen) heen, die langzamerhand ontrafeld wordt. Nee, ik kan daar niet mee zitten. En de genoemde series zijn bepaald niet 'cheap' of slecht geacteerd. Ik vind juist Game of Thrones overhyped en steeds vaker teleurstellend (en veel van hetzelfde), vooral ook omdat het per seizoen maar een lullige 10 afleveringen van 1 uur bestaat.
    Ik voel me hierin niet aangesproken hoor, want ik heb dezelfde mening als jij. Lolst vond ik ook geweldig (behalve het einde), de andere twee kijk ik niet. Game of Thrones trekt me eerlijk gezegd ook niet zo. Blindspot ben ik begonnen met volgen op TV, maar afgemaakt op BD. Dat was puur toeval trouwens.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •