De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mega Chart DVD Top 30 - nummer 10

    Mega Chart DVD Top 30 - nummer 10



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Het gaat nu in hoog tempo met die ranglijsten. Volgens mij was er gisteren ook al een nieuwe?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jesus Nava
    Het gaat nu in hoog tempo met die ranglijsten. Volgens mij was er gisteren ook al een nieuwe?
    Die van gisteren was verlaat. Deze is ruimschoots op tijd!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Die van gisteren was verlaat. Deze is ruimschoots op tijd!
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  5. #5

    Standaard

    Misschien nog een kleine aanpassing in het bijschrift?

    "De in het rood gemarkeerde titels zijn voor het eerst binnengekomen in de ranglijst."

    Zo zie ik namelijk ook andere nieuwkomers zoals "Donnie Brasco" en "Gone In 60 Seconds (Original)". Maar daarbij blijkt uit het aantal genoteerde weken dat ze al eerder een plaatsje in de ranglijst hadden...

  6. #6

    Standaard

    Kruimeltje op één. Hiermee is dus weer duidelijk te zien dat men eerder voor de prijs gaat, dan voor de kwaliteit. Ik blijf dit een slechte ontwikkeling vinden, waar wij dvd se, ce en le -liefhebbers de dupe van zullen blijven worden.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Kruimeltje op één. Hiermee is dus weer duidelijk te zien dat men eerder voor de prijs gaat, dan voor de kwaliteit.
    De re-release van Kruimeltje, nu wel in anamorf breedbeeld!, ligt voor 4,99 Euro in de winkels. Echt verrassend is het dus niet. Daarbij is de uitgave een verbetering t.o.v. de eerste versie.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Zo zie ik namelijk ook andere nieuwkomers zoals "Donnie Brasco" en "Gone In 60 Seconds (Original)". Maar daarbij blijkt uit het aantal genoteerde weken dat ze al eerder een plaatsje in de ranglijst hadden...
    Klopt, en daarom zijn ze inderdaad niet rood gekleurd! Het zijn dus ook geen nieuwkomers maar hebben door acties e.d. opnieuw de Top 30 gehaald. Met de begeleidende zin is dus niets mis!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    De re-release van Kruimeltje, nu wel in anamorf breedbeeld!, ligt voor 4,99 Euro in de winkels. Echt verrassend is het dus niet. Daarbij is de uitgave een verbetering t.o.v. de eerste versie.
    En dit is nou precies waar ik ook zo'n hekel aan heb. Eerst een mank produkt op de markt brengen en later met een aantal "verbeteringen" de mensen opnieuw geld uit de zak kloppen. Maar goed, beter voor € 5, dan voor € 30 wat bij die hollywoodfilms vaak het geval is.

  10. #10

    Standaard Mega top 30

    Kruimeltje wahahaha dikke mik
    daar ken toch nooit wat van kloppen mensen
    "We're Running out of Time"

  11. #11

    Standaard Re: Mega top 30

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr Para
    Kruimeltje wahahaha dikke mik
    daar ken toch nooit wat van kloppen mensen
    Je ziet toch dat het klopt

  12. #12

    Standaard

    De top van deze week.
    Wat me dat even verbazen na 5 dagen afwezigheid.
    Terug in Nederland viel mij meteen het niveau op.
    Kruimelwerk, kruimelwerk, helaas!!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •