De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard SLOTJE GRAAG [GIVE-AWAY] Agent Carter en Star Trek blu-ray's

    Om in de kerstsfeer te blijven, heb ik hier een give-away.

    De titels zijn:

    Agent Carter seizoen 2
    Het laatste seizoen van deze Marvel serie met Hayley Atwell.
    Door een foutje van amazon dubbel ontvangen, natuurlijk gemeld bij ze, maar ik mocht 'm houden. Iemand anders heeft dus geluk .

    Star Trek: the Next Generation - Unification (US uitgave maar wel regiovrij)
    De legendarische delen met Leonard Nimoy als Mr. Spock.

    Wellicht komt er nog wat bij, moet ik eerst even in de kast kijken .

    Ik betaal zelf de verzendkosten wel, dus het is geheel gratis!

    Het enige wat je hoeft te doen, is je top 5 van aangeschafte blu-ray's van het afgelopen jaar op te geven, met motivatie. Dat hoeven dus niet perse blu-ray's te zijn die in 2016 zijn uitgekomen.

    De winnaar wordt in de eerste week van het nieuwe jaar bekendgemaakt!

    Let op: om het een beetje aan te moedigen: give-away gaat pas door bij minimaal 10 reacties met hun top 5 .
    Laatst aangepast door rogue : 30-12-2016 om 11:33

  2. #2

    Standaard

    Gezien de overweldigende reacties in een paar dagen tijd voor deze volledig gratis (zonder verzendkosten!) titels (waarvan Agent Carter toch net uit is en nieuw 20 pond kost), mag dit topic wel weer dicht.
    Helaas, zijn blijkbaar geen titels die mensen aanspreken, geen probleem. Wel de laatste give-away van mij denk ik .

  3. #3
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Misschien moeten we dat voortaan wat beter uitlichten. Op de homepage of via Facebook of zo. Aangezien we binnenkort toch een verfrissende vernieuwde weg in gaan slaan...

    Maar ik begrijp dat je niet vrolijk wordt van het animo. Ik had hem net gekocht toen ik je bericht las. Anders had ik zeker meegedaan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #4

    Standaard

    Misschien ligt het ook een beetje aan de tijdsperiode (kerst/nieuwjaar, veel mensen op vakantie) en het feit dat deze na amper 3 dagen alweer wordt gesloten. Had het even wat meer tijd gegeven, dan waren er vast wat reacties gekomen.

  5. #5

    Standaard

    Ik had graag willen meedoen maar las dat er minstens 10 reacties geplaatst moesten worden voordat de give away door zou gaan.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

    Standaard

    Ik had ook wel wilen meedoen, maar ik zie het pas nu er * MAG DICHT * op staat. Ik ben inderdaad vijf dagen er tussenuit geweest, waarschijnlijk is het de periode van het jaar.

    Om toch even in de sfeer te blijven: mijn vijf leukste BR-aanwinsten dit jaar:

    1. The X-Files Complete Collection
    Kostte net geen arm en een been, en ik ben niet heel blij dat de Nederlandse ondertiteling achterwege is gelaten, maar deze double dip is zijn prijs waard, alleen al voor de verbetering van de beeldkwaliteit!

    2. Deadpool
    Verschafte dit jaar een nieuwe dimensie aan het begrip 'van de pot gerukt'.

    3. Supergirl seizoen 1
    De moeder aller guilty pleasures.

    4. The Peanuts Movie
    16 jaar na de dood van Charles Schultz blijken zijn creaties bestand tegen de tand des tijds. Het was overigens een gouden jaar voor Peanuts-fans, want in Duitsland is de nieuwe TV-reeks op BR verschenen (7 delen and counting) en in de Verenigde Staten verschenen ook de eerste twee 'oude' films in HD, na een schabouwelijke opgerekte versie in Australië technisch in ere hersteld.

    5. Zootropolis
    Zelden zo gelachen dit jaar...
    Laatst aangepast door Werner : 31-12-2016 om 10:29
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Bedankt voor de reacties, het is zoals het is. er kan nu wel een slotje op .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •