De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TKG/TRG: Ultraviolet codes

    Gevraagd: ultraviolet codes van NL releases. Ik ben een streaming bibliotheek aan het opzetten en van buitenlandse releases lukt het me niet om deze in te wisselen.

    Mocht je deze hebben en je doet er niks mee: ik ontvang ze graag!

    Ik heb er al een aantal, maar heb je ze bijvoorbeeld van Harry Potter, dan hou ik me graag aanbevolen!
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 31-12-2016 om 22:45

  2. #2

    Standaard

    Zal zo even kijken , heb alle 3 de titels maar weet niet of de uv codes er nog bij zitten. Gewoon nl releases toch?

  3. #3

    Standaard

    PB verstuurd met codes van Batman v Superman en San Andreas, ik doe daar toch niks mee.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    PM voor Mad Max.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door videlleke Bekijk bericht
    Zal zo even kijken , heb alle 3 de titels maar weet niet of de uv codes er nog bij zitten. Gewoon nl releases toch?
    Ja, alleen de NL releases kan je hier inwisselen (ik heb van alle drie de UK versies ivm de audiotrack). Van Werner heb ik er reeds twee gekregen, waarvoor nogmaals mijn dank! Als je Mad Max zou hebben dan zou ik daar superblij mee zijn!

  6. #6

    Standaard

    nog de code nodig voor mad max fury road?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    nog de code nodig voor mad max fury road?
    Ja graag!

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Topper!

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door videlleke Bekijk bericht
    En toen was je al voorzien!
    Ja, nog bedankt voor je aanbod!

  12. #12

    Standaard

    Mocht je nog andere zoeken , laat het gerust weten

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door videlleke Bekijk bericht
    Mocht je nog andere zoeken , laat het gerust weten
    Jazeker, ik zoek nog Ted 1 en 2, Conjuring 1 en 2, alle Harry Potters, de Nolan Batman films en alle andeen met een NL UV code.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Jazeker, ik zoek nog Ted 1 en 2, Conjuring 1 en 2, alle Harry Potters, de Nolan Batman films en alle andeen met een NL UV code.
    PM Verstuurd , mocht je er nog meer weten en willen hoor ik het wel . Mijn HP collectie heeft helaas geen uv codes!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door videlleke Bekijk bericht
    PM Verstuurd , mocht je er nog meer weten en willen hoor ik het wel . Mijn HP collectie heeft helaas geen uv codes!
    Nogmaals bedankt hoor! Die oudere geel/blauwe vouchers met Digital Copy codes doen het ook nog.

  16. #16

    Standaard

    Ted 1 en 2 codes zijn idd al verlopen #Jammer

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik ben een streaming bibliotheek aan het opzetten
    Een streaming bibliotheek....je bent wel 100% gedraaid sinds de tijd van onze Netflix discussie .
    Ik kan ook weleens kijken of ik wat voor je heb, doe er niets mee. Zijn het bepaalde uitgevers die ze hebben?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Een streaming bibliotheek....je bent wel 100% gedraaid sinds de tijd van onze Netflix discussie .
    Ik kan ook weleens kijken of ik wat voor je heb, doe er niets mee. Zijn het bepaalde uitgevers die ze hebben?
    Haha, het is puur voor op de iPad als we een weekend weg zijn, vakantie oid. Beneden op mn HT komt er nog steeds alleen BD in. De uitgevers die eraan meedoen zijn Warner, Universal en Sony. Tenminste, vwb de NL titels.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Haha, het is puur voor op de iPad als we een weekend weg zijn, vakantie oid. Beneden op mn HT komt er nog steeds alleen BD in. De uitgevers die eraan meedoen zijn Warner, Universal en Sony. Tenminste, vwb de NL titels.
    Ok! Heb je nog specifieke titels behalve degene die je genoemd hebt?

  20. #20

    Standaard

    Ja, de Bourne titels zijn ook beschikbaar (behalve de laatste die heb ik al). Verder The Town, Huisdiergeheimen, Bad Neighbours 1 & 2, Oblivion, Snowwhite & The Huntsman 1 en 2, Money Monster, Creed, The Walk, Straight Outta Compton, The Visit, Run all Night, Jurassic Park 1 en 2, Interstellar, American Sniper, The Judge, 300, BTTF 1-3, Godzilla, Lego Movie, Hangover trilogie.

  21. #21

    Standaard

    Hou me nog steeds aanbevolen!

  22. #22

    Standaard

    Jullie weten het vast al, maar als je een engelse UV code hebt (heb ik vaak want ik koop mijn films meestal in de UK) dan kun je die inwisselen door even tijdelijk een engels IP adres te gebruiken. Alleen tijdens het Redeem process hoeft dat en daarna staat hij ook gewoon in NL in je Library.
    Vindt het erg lullig dat het nodig is, maar het werkt wel.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dromer Bekijk bericht
    Hoi allemaal.
    Ik heb van de week deze site ontdekt. Ook ik had graag redeem codes.
    Dus als Rogier de film al in zijn bieb heeft of niet wil hebben dan meld ik mij bij deze.
    Het gaat dan om films in het Engels.
    Duitse films zijn ook welkom als het geen nagesynchroniseerde films zijn.
    Dan moet je wel even zelf een topic aanmaken, lijkt mij niet de bedoeling om dit in andermans topic te vragen .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •