De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hij is er weer: de DVD.nl Nieuwjaarsquiz - Editie 2017

    Hij is er weer: de DVD.nl Nieuwjaarsquiz - Editie 2017

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Het was weer een leuke quiz. Mooie mix tussen bekende en wat minder bekende titels. Krijgen we dit jaar na de deadline nog wel de antwoorden, want die heb ik volgens mij bij de editie van vorig jaar niet meer gezien.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Het was weer een leuke quiz. Mooie mix tussen bekende en wat minder bekende titels. Krijgen we dit jaar na de deadline nog wel de antwoorden, want die heb ik volgens mij bij de editie van vorig jaar niet meer gezien.
    De nieuwjaarsquiz in afgesloten. De winnaars krijgen binnenkort hun prijzen in de bus.
    Bij deze de antwoorden:

    1 Land of Mine
    2 Fantastic Beasts
    3 Krampus
    4 The Lady in the Van
    5 The Infiltrator
    6 Triple 9
    7 The Neon Demon
    8 Risen
    9 Testament of Youth
    10 The Revenant
    11 Rogue One A Star Wars Story
    12 Spotlight
    13 Rokjesdag
    14 Stranger Things
    15 Ben-Hur
    16 Self/Less
    17 Popoz
    18 Captain America Civil War
    19 Bon Bini Holland
    20 Batman Vs Superman

    Hieronder nog de video, zodat je het nog eens kunt nakijken of je zelf alles goed had.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Bedankt voor de antwoorden. Ik heb ze allemaal gevonden. Bij land of mine heb ik de originele titel ook genoemd welke ook in de titel van de recensie genoemd is, maar ik neem aan dat dat geen probleem op zal leveren.

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Humphries Bekijk bericht
    Wie hebben gewonnen?
    Nog maar eens melden: namen van prijswinnaars maken we om privacy redenen al geruime tijd niet meer bekend.
    Winnaars krijgen hun prijs automatisch thuisgestuurd.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •