Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 80 worden weergegeven.

Discussie: The Expanse

  1. #1

    Standaard The Expanse

    Heeft deze serie echt nog geen eigen topic?

    Na the OA was dit de beste nieuwe nieuwe serie in 2016 voor mij. Seizoen 1 staat volgens mij nog op netflix (helaas alleen in de VS en Canada op blu-ray uitgekomen).

    Seizoen 2 begint op 1 februari. Ik denk dat ik zelf de delen even opspaar; dit is wel een serie die (in seizoen 1 iig) je het beste achter elkaar kunt kijken.





  2. #2

    Standaard

    En de trailer van seizoen 2.


  3. #3

    Standaard

    Heb laatst de eerste aflevering gekeken. Vond het niet slecht, maar het wist mij ook niet direct te grijpen. Parkeer hem zelf eerst even omdat ik nog vrij veel in te halen heb. Children of Men is wel een film die ik erg kan waarderen, maar die sfeer zag ik er helaas nog niet echt in terug.

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Kijk niet zo gek veel series, maar seizoen 1 van The Expanse afgelopen jaar wel gekeken en van genoten. Laat seizoen 2 dus maar snel van start gaan.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #5

    Standaard

    De blu-ray van seizoen 2 komt 18 juli in de VS uit, en nu staan er wel special features op volgens amazon!

    Disc 1 - The Expanse Season Two:
    Includes UltraViolet (Subject to expiration. Go to NBCUCodes.com for details.)
    The Expanse: Season 2 Trailer
    The Expanse: Season 2 Preview
    A New Mission
    "Safe" Commentary with Show Runner/Executive Producer/Writer Naran Shankar, Executive Producer/Writer Mark Fergus, Director Breck Eisner, and Cast Members Steven Strait and Dominique Tipper
    "Doors & Corners" Commentary with Supervising Producer/Writer Ty Franck, Supervising Producer/Writer Daniel Abraham, and Cast Member Cas Anvar


    Disc 2 - The Expanse Season Two:
    "Home" Commentary with Executive Producer/Writer Mark Fergus, Senior Visual Effects Supervisor Bob Munroe, and Cast Member Florence Faivre
    "Paradigm Shift" Commentary with Show Runner/Executive Producer/Writer Naren Shankar and Supervising Producer/Writer Daniel Abraham
    "The Seventh Man" Commentary with Executive Producer/Writer Mark Fergus and Cast Member Frankie Adams
    "Pyre" Commentary with Executive Producer Show Runner/Executive Producer/Writer Naren Shankar and Cast Member Wes Chatham


    Disc 3 - The Expanse Season Two:
    Top 9 Job Requirements
    The Powerful Women of The Expanse
    We Love Our Fans
    "The Monster and the Rocket" Commentary with Executive Producer/Writer Mark Fergus and Cast Members Steven Strait and Shohreh Aghdashloo
    "Caliban's War" Commentary with Show Runner/Executive Producer/Writer Naren Shankar, Supervising Producer/Writer Ty Franck, and Cast Member Dominique Tipper

  6. #6

    Standaard

    Als opwarmertje voor seizoen 2 nogmaals seizoen 1 gekeken, en ook bij de tweede kijkbeurt is de serie enorm goed bevallen.

    De combinatie noir/sci-fi is niet nieuw, maar het is hier heel goed uitgewerkt, niet in de laatste plaats door het geweldige acteerwerk van Thomas Jane.
    Wat knap is van de serie, is dat het universum waarin het zich afspeelt in korte tijd geloofwaardig en duidelijk neergezet wordt. De planeten en de onderlinge verhoudingen, het klopt allemaal. En de (toch wel wat complexe plot) blijft ook de tweede keer dat ik het kijk ook makkelijk overeind.
    Visueel blijft het ook genieten. Heel veel budget hebben ze (in vergelijking met bijvoorbeeld netflix of HBO) niet bij SyFy, en dan ziet het er toch prachtig uit.

    Ik heb sterk het gevoel dat als de serie zo uitgekomen was bij HBO, er meer waardering (en zeker meer kijkers) zou zijn; deze serie verdient het.

    Seizoen 2 begin ik z.s.m. mee.

  7. #7

    Standaard

    Seizoen 2 staat sinds vandaag op netflix.

  8. #8

    Standaard

    Heb ook de boeken gelezen. Een van de betere SF series van dit moment. Kan niet wachten op seizoen 3.

  9. #9

    Standaard

    En seizoen 3 is woensdag begonnen......


  10. #10
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Geen idee maar kunnen jullie in Nederland seizoen 3 zien via Netflix? In België momenteel nog altijd enkel de eerste twee seizoenen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #11

    Standaard

    Ik zie alleen S1 en S2 Stefaan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #12

    Standaard

    Dit is niet een serie waarvan Netflix Syfy wekelijks volgt. Komt in z’n geheel erop nadat alle afleveringen op Syfy zijn geweest.

  13. #13

    Standaard

    Met mijn post bedoelde ik ook inderdaad Syfy en niet netflix Stefaan.

  14. #14
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    OK duidelijk nu, bedankt voor de uitleg Peptalk, tmvde en rogue
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #15

    Standaard

    Dit weekend de blu-ray van seizoen 3 gekeken, beste tot nu toe, en dat zegt veel, want ook seizoen 1 en 2 waren geweldig. Als er geen blu-rays meer komen nu Amazon de serie gered heeft, misschien straks toch een keer een maandje een Prime abo nemen.

  16. #16
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Blijkbaar worden seizoenen 1 & 2 nogmaals gereleased in november. Iemand een idee wat het verschil is met de eerdere releases?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Blijkbaar worden seizoenen 1 & 2 nogmaals gereleased in november. Iemand een idee wat het verschil is met de eerdere releases?
    Zo te zien gewoon heruitgaves met exact dezelfde specs.

  18. #18
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    OK bedankt. Niet dat het zoveel uitmaakt want eerste twee seizoenen hier reeds in bezit op BD, nu nog wat wachten tot de prijs van seizoen 3 wat schappelijker is
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Heel goed nieuws, wat dat betreft is het een zegen dat zo'n serie naar amazon is gegaan die wat meer financiële armslag heeft.
    Eind december maar eerst seizoen 4 kijken .

  21. #21

    Standaard

    Amazon Prime wordt steeds interessanter zo.

  22. #22

    Standaard

    Voor de liefhebbers onder ons: er komt een Art and Making Of The Expanse boek uit. Die van mij staat al in pre-order. Prijs was toen ik bestelde toch wel een stuk lager, zo'n 21 pond.


  23. #23

    Standaard

    Nieuwe trailer ziet er heel goed uit, Amazon $$$'s.


  24. #24

    Standaard

    Seizoen 4 was het minste seizoen tot nu toe, maar dat betekent bij The Expanse nog dat het beter is dan 9 van de 10 series die uitkomen . Volgend seizoen hoop ik dat ze weer wat mobieler zijn. Special effects zijn wederom echt van hoog niveau, ik verbaas mij daar nog steeds over. Het zal wel weer een jaar duren voordat het volgend seizoen er komt, vermoed ik.

  25. #25

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •