Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 80 worden weergegeven.

Discussie: The Expanse

  1. #26

    Standaard

    Goed nieuws! Ik kan mij wel voorstellen dat post-production lamg duurt, maar wellicht dan eind van het jaar?

  2. #27

  3. #28

    Standaard

    Yes! Her we go again ... 16 december!


  4. #29

    Standaard

    Goed nieuws voor de verzamelaars, seizoen 4 komt uit op blu-ray.

    https://www.blu-ray.com/movies/The-E...lu-ray/278597/

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Yes! Her we go again ... 16 december!
    Gezien de blu-ray release van seizoen 4, moet ik nog een jaartje extra wachten op seizoen 5
    Laatst aangepast door tmvde : 09-10-2020 om 21:50

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Gezien de blu-ray release van seizoen 4, moet ik nog een jaartje extra wachten op seizoen 5
    Je kunt ook een gratis abo nemen als alle afleveringen erop staan, kost je niets .

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je kunt ook een gratis abo nemen als alle afleveringen erop staan, kost je niets .
    Een verzamelaar verzamelt

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Een verzamelaar verzamelt
    Haha, dat snap ik heel goed. Je kunt natuurlijk ook kijken en dan (een jaar later) kopen .

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Haha, dat snap ik heel goed. Je kunt natuurlijk ook kijken en dan (een jaar later) kopen .
    Zou een optie zijn, maar zoals zovelen hier op het forum, heb ik zoveel te kijken (en te spelen en te lezen) dat ik het wachten niet erg vind. Was juist erg blij dat de blu-ray alsnog verschijnt

  10. #35

  11. #36

    Standaard

    Mooi, ben alweer benieuwd naar het 5e seizoen. Is nog steeds 1 van de meest verrassende series, omdat je niet weet waar het zich nu weer gaat afspelen.

  12. #37

    Standaard

    Moet je niet de boeken gelezen hebben Ik niet, dus voor mij ook een verrassing.

  13. #38

    Standaard

    Zo, ik wist dit helemaal niet, maar Alex zal het komend seizoen er nog wel zijn, maar daarna niet meer.

  14. #39

    Standaard

    Dit is een serie die ik zou willen aankopen met NL subs.
    Er zijn een aantal seizoenen beschikbaar op DVD maar ik vrees dat we nooit de volledige reeks op DVD gaan zien verschijnen ...met NL subs.

  15. #40

    Standaard

    Iemand al begonnen met seizoen 5, ik zie dat de eerst 3 afleveringen op Prime Video staan?

  16. #41

    Standaard

    Nee, ik wacht wel weer tot het bijna compleet is. Dan blijf je veel meer in het verhaal zitten en kun je lekker doorkijken .

  17. #42

    Standaard

    Ja ik wacht ook meestal totdat het hele seizoen klaar is om te kijken, maar ben nieuwsgierig of het weer zo goed is

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hereistom Bekijk bericht
    Iemand al begonnen met seizoen 5, ik zie dat de eerst 3 afleveringen op Prime Video staan?
    Dit seizoen is ook in de 2160p UHD kwaliteit te zien met HDR10+.
    "A man's got to know his limitations", ...

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Dit seizoen is ook in de 2160p UHD kwaliteit te zien met HDR10+.
    Oh das mooi, dat had ik nog niet gezien

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Goed nieuws voor de verzamelaars, seizoen 4 komt uit op blu-ray.

    https://www.blu-ray.com/movies/The-E...lu-ray/278597/
    Lees net op blu-ray.com dat de release dit keer alleen Regio A is en ik heb geen regiovrije speler. Hopen dan maar op een regio B release en anders als ook seizoen 6 er is, dan maar op Prime kijken.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Lees net op blu-ray.com dat de release dit keer alleen Regio A is en ik heb geen regiovrije speler. Hopen dan maar op een regio B release en anders als ook seizoen 6 er is, dan maar op Prime kijken.
    De UK is meestal later met uitbrengen dacht ik?

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De UK is meestal later met uitbrengen dacht ik?
    Ja, zowel de UK als Duitse releases waren flink na de US release. Dus ik blijf hopen
    En anders is er altijd nog Prime, zijn ook nog wel andere series die mijn interesse hebben zoals The Man in the HIgh Castle en Picard.

  24. #49

    Standaard

    En het 5e seizoen is ook weer van hoog niveau. Blijft toch best bijzonder, een serie die al 5 seizoenen lang niet in kakt. Ook een heel sterk einde met een schokkende dood....we wisten al dat Anvar eruit moest wegens zijn problemen met de beschuldigingen, maar ik had gedacht dat ze in seizoen 6 iets aan het begin daarop zouden vinden. Voor het karakter vind ik wel erg jammer, Alex was toch een essentieel onderdeel van het team en werd goed neergezet door Anvar. .

    Het wordt ongetwijfeld een prachtig 6e seizoen. En dan alles een keer achter elkaar kijken....

  25. #50
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Inderdaad blijft een héél sterke serie, en kijk nu reeds uit naar seizoen 6, helaas het laatste.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •