Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 80 worden weergegeven.

Discussie: The Expanse

  1. #51

    Standaard

    Hier ook weer genoten van seizoen 5 in 4K HDR
    Ben op zoek naar een soortgelijke goede serie?

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hereistom Bekijk bericht
    Hier ook weer genoten van seizoen 5 in 4K HDR
    Ben op zoek naar een soortgelijke goede serie?
    Lastig om een sci-fi serie met een doorlopend verhaal aan te geven met hetzelfde hoog niveau. Uit het verleden natuurlijk Battlestar Galactica (remake), Babylon 5 en DS9 (Dominion War), maar van hedendaagse series is het lastiger. Onlangs heb ik Killjoys gezien, die was ook heel aardig.

  3. #53

    Standaard

    Ik heb het laatste seizoen lang uitgesteld, wilde eigenlijk niet dat het tot een einde kwam, maar nu toch gekeken. Prachtige afsluiting van deze geweldige serie, Zo goed als het werkelijke magistrale eerste seizoen is het daarna niet geweest, maar het kwam wel heel dichtbij....zeer, zeer de moeite waard voor wie het nog niet gezien heeft.

    En nu maar hopen dat de laatste 2 seizoenen ook nog op blu-ray uitkomen.

  4. #54

    Standaard

    Net begonnen met te zien via Amazon prime. S1 aflevering 1 en 2 gezien. Top alvast
    Iemand een idee of er een BR box komt met alle seizoenen ?

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Net begonnen met te zien via Amazon prime. S1 aflevering 1 en 2 gezien. Top alvast
    Iemand een idee of er een BR box komt met alle seizoenen ?
    Waarschijnlijk niet, in VS zijn regiovrij seizoen 1 t/m 3 verschenen en later locked seizoen 4 en daarna niet meer. In UK en Duitsland alleen de eerste drie seizoenen.

  6. #56

    Standaard

    Ja, dat is wel erg jammer dat er geen complete box van is...echt een serie die dat wel verdient.

  7. #57

    Standaard

    Heeft denk ik veel te maken met het feit dat SyFy de serie na drie seizoenen cancelde en het gered werd door Jeff Bezos.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Heeft denk ik veel te maken met het feit dat SyFy de serie na drie seizoenen cancelde en het gered werd door Jeff Bezos.
    jammer om te horen, want ik weet op voorhand dat ik niet eeuwig prime-lid blijf. De prime-prijzen voor NL en BE zijn momenteel nog laag, maar omliggende landen zijn al serieus gestegen.
    Ik ga dan alvast de eerste 4 seizoen op BR aanschaffen, dan heb ik die al.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    jammer om te horen, want ik weet op voorhand dat ik niet eeuwig prime-lid blijf. De prime-prijzen voor NL en BE zijn momenteel nog laag, maar omliggende landen zijn al serieus gestegen.
    Ik ga dan alvast de eerste 4 seizoen op BR aanschaffen, dan heb ik die al.
    Let er wel op dat de BR voor seizoen 4 Regio A is, dus dan heb je een regiovrije speler nodig.
    Laatst aangepast door tmvde : 12-05-2023 om 09:56

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Let er wel op dat de BR voor seizoen 4 Regio A is, dus dan heb je een regiovrije speler nodig.
    ok, bedankt voor de tip.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ja, dat is wel erg jammer dat er geen complete box van is...echt een serie die dat wel verdient.
    Er komt in de VS een complete box. Ik hoop nog steeds op regio B vriendelijke releases van seizoen 4 t/m 6.

    https://www.blu-ray.com/movies/The-E...lu-ray/347759/

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Er komt in de VS een complete box. Ik hoop nog steeds op regio B vriendelijke releases van seizoen 4 t/m 6.

    https://www.blu-ray.com/movies/The-E...lu-ray/347759/
    ik hoop alvast mee voor s4 tm s6 regio B box.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Er komt in de VS een complete box. Ik hoop nog steeds op regio B vriendelijke releases van seizoen 4 t/m 6.

    https://www.blu-ray.com/movies/The-E...lu-ray/347759/
    Natuurlijk, net als ik een maand seizoen 4 uit de VS binnen heb...

    Maar toch: wel blij mee. Ook ik hoop op losse seizoenen trouwens.

  14. #64

    Standaard

    Seizoen 5 en 6 zijn ook los uitgekomen in de VS. Alleen: de prijs per seizoen is $29,95 terwijl de complete serie voor $79,95 te koop is, dus voor $20 meer.
    Tsja. Even nadenken wat ik doe....

  15. #65

    Standaard

    Maar goed nieuws voor degene die een regio B release afwachten, zie hier posts 334 en verder:

    My copy actually turned up earlier than expected. Checked Seasons 4-6 on my multiregion UB820. Season 4 is unfortunately region locked A like the individual release a few years ago but Seasons 5 & 6 are B compatible. Haven't checked 1-3 yet but i imagine it's the same region coding as their past releases which were region free"
    That ... is incredibly annoying. Does the UB820 Stop -> Top Menu trick work at all?
    Thanks for the suggestion, the top menu trick does work
    Slecht nieuws is dat geen extra's zijn, dus ook niet de podcasts.

  16. #66

    Standaard

    Ik heb Seizoen 1 t/m 3 gewoon in de Nederlandse uitgave, het is toch wel heel erg dat ze seizoenen 4, 5 en 6 hier niet uitbrengen. Ik vind het zo erg dat ik nadenk om ze gewoon illegaal te gaan downloaden die laatste 3.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb Seizoen 1 t/m 3 gewoon in de Nederlandse uitgave, het is toch wel heel erg dat ze seizoenen 4, 5 en 6 hier niet uitbrengen. Ik vind het zo erg dat ik nadenk om ze gewoon illegaal te gaan downloaden die laatste 3.
    Dat is helaas bij meer series het geval dat latere seizoenen niet uitkomen in Nederland....als je afhankelijk bent van Nederlandse ondertiteling is dat inderdaad echt niet leuk.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb Seizoen 1 t/m 3 gewoon in de Nederlandse uitgave, het is toch wel heel erg dat ze seizoenen 4, 5 en 6 hier niet uitbrengen. Ik vind het zo erg dat ik nadenk om ze gewoon illegaal te gaan downloaden die laatste 3.
    Welke NL uitgave? Volgens mij is er geen NL blu-ray uitgave geweest. Of bedoel je een UK of DU uitgave?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar goed nieuws voor degene die een regio B release afwachten, zie hier posts 334 en verder:

    That ... is incredibly annoying. Does the UB820 Stop -> Top Menu trick work at all?

    Thanks for the suggestion, the top menu trick does work
    Wat is die truc precies? Dat je door op top menu te drukken voorbij de Region Lock kunt komen?

    Ik heb nu wel wat hoop dat er in UK of Duitsland nog een Europese release gaat komen.
    Laatst aangepast door tmvde : 27-11-2023 om 16:01

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Welke NL uitgave?
    Ik denk dat Driekus dvd bedoelt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik denk dat Driekus dvd bedoelt.
    Ja ik heb de dvd uitgave inderdaad.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Wat is die truc precies? Dat je door op top menu te drukken voorbij de Region Lock kunt komen?

    Ik heb nu wel wat hoop dat er in UK of Duitsland nog een Europese release gaat komen.
    Dat is inderdaad het truukje. Werkt vaker dan je denkt.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is inderdaad het truukje. Werkt vaker dan je denkt.
    Dan misschien toch een gokje wagen met seizoen 4. Hopelijk werkt het ook met Sony spelers.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dan misschien toch een gokje wagen met seizoen 4. Hopelijk werkt het ook met Sony spelers.
    Oei, dat weet ik niet....dacht dat het specifiek een Panasonic dingetje was...

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Oei, dat weet ik niet....dacht dat het specifiek een Panasonic dingetje was...
    Ah, dan wacht ik nog even of er misschien niet toch ook een Regio B release komt.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Seizoen 5 en 6 zijn ook los uitgekomen in de VS. Alleen: de prijs per seizoen is $29,95 terwijl de complete serie voor $79,95 te koop is, dus voor $20 meer.
    Tsja. Even nadenken wat ik doe....
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dan misschien toch een gokje wagen met seizoen 4. Hopelijk werkt het ook met Sony spelers.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ah, dan wacht ik nog even of er misschien niet toch ook een Regio B release komt.
    Ik ga misschien toch een gokje wagen, want de complete series is nu voor $ 82,60 inclusief BTW en verzendkosten te koop bij Amazon US.

    https://www.amazon.com/The-Expanse-T...=ATVPDKIKX0DER

    Dat is goedkoper dan seizoen 5 en 6 los ($ 88,14).

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •