De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard films legaal downloaden

    Ik zoek site's waar ik films legaal (betaald) kan downloaden.
    Zoekt alleen films met Nederlandse ondertiteling die nooit hier zijn uitgebracht op dvd of blu-ray.
    Vooral films uit de jaren50 en 60 zoals The nun's story, Wait until dark, The counterfeit
    traitor, Cheyenne Autumm etc. (als ze er zijn uiteraard).

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door navarone Bekijk bericht
    Ik zoek site's waar ik films legaal (betaald) kan downloaden.
    Zoekt alleen films met Nederlandse ondertiteling die nooit hier zijn uitgebracht op dvd of blu-ray.
    Vooral films uit de jaren50 en 60 zoals The nun's story, Wait until dark, The counterfeit
    traitor, Cheyenne Autumm etc. (als ze er zijn uiteraard).
    Binnenkort heb je hier wellicht wat aan?: http://www.film.nl/

    Tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van de Nederlandse filmsector van afgelopen dinsdag heeft voorzitter Hajo Binsbergen namens de Nederlandse filmsector de campagne 'Kijk niet zo moeilijk' aangekondigd. Het wordt een groots opgezette campagne om 'legaal film kijken onder de aandacht brengen.'

    Uiteraard heeft de filmsector voor ogen om op deze manier piraterij en downloaden tegen te gaan. Hiermee steunt de sector op een wat commerciëlere manier de aanpak van waakhond Brein. Via de website Film.nl kunnen mensen binnenkort heel snel achterhalen of en zo ja waar films en series legaal te zien zijn. Binnen 20 dagen zou Film.nl actief moeten zijn. Neem alvast een kijkje op de site en verneem het volgende:

    Moeite met waar je nou die ene film of serie moet kijken? Gedoe met downloaden? Film.nl is de enige plek waar je het volledige aanbod van bioscopen, on-demand, winkels en Tv kan vinden!

    Er komen ook tv-spotjes en posters. Aan deze zichtbare campgane werken onder meer de bekende Nederlandse acteurs Barry Atsma (The Hitman's Bodyguard, Michiel de Ruyter) en Rutger Hauer (Valerian and the City of a Thousand Planets, De Heineken ontvoering) mee.

    De FDN, de brancheorganisatie van Nederlands filmdistributeurs, heeft de campagne ontwikkeld in samenwerking met de overheid. Het motto van de campagne wordt dus: Kijk niet zo moeilijk!

    Bron: Filmtotaal.nl

  3. #3

    Standaard

    Tegelijkertijd vind ik dat zo'n platform er al 10-15 jaar geleden had moeten komen. Ze hebben heel erg de memo gemist en vissen nu achter het net. Nu is zelfs het domme, simpele volk op de hoogte van hoe Spotnet, Usenet, Torrents en PopcornTime werkt en die ben je nu gewoon kwijt. Als je dan met één lullige website aankomt waar je écht geen films uit de jaren '50/'60 op gaat terugvinden, behalve de grootste klappers uit die tijd (En volgens de NL-filmdivisie is dat onder andere Casablanca! ...En dat was 't.), ja, dan ben je gewoon een stom op trends inspelende branche.

    Waarom ik zo negatief ben? Vanwege dit.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door navarone Bekijk bericht
    Zoekt alleen films met Nederlandse ondertiteling die nooit hier zijn uitgebracht op dvd of blu-ray.
    Dit ga je dus niet vinden op internet. Alles wat al online on demand wordt aangeboden is ook op dvd/bluray uitgekomen in Nederland. Niet fysiek hier, dan niet digitaal hier (óf het moet elders fysiek met NL Subs zijn uitgebracht zijn). En dan hebben we het nog niet over de jaren 50/60-films, wat het al helemaal moeilijk maakt.
    Laatst aangepast door Samba-boy : 13-01-2017 om 01:39

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •