De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard advies gevraagd nieuwe tv: LG 65UH950V of Samsung 65KS7000/8000?

    Hoi,

    Ik wil een nieuwe 65 inch tv gaan kopen maar twijfel eigenlijk tussen 2 modellen, t.w.:
    - LG 65UH950V
    - Samsung 65KS7000 / KS8000

    Ik was afgelopen weekend bij de MM om de 2 toestellen nog even te bekijken en beiden gaven een mooi plaatje (Ja ik weet dat ze in dat soort winkels altijd niet echt de juiste instellingen erop hebben (zoals te hoog contrast etc.).
    De medewerker wist te vertellen dat de LG de betere zou zijn en ik het meeste plezier aan zou beleven, maar adviezen van medewerkers van de MM neem ik altijd maar even met een korreltje zout zeg maar.

    Als je even niet naar de prijs kijkt, welke kan ik dan het beste kiezen?

    Alvast bedankt voor de adviezen/tips.
    Maurice

  2. #2

    Standaard

    Ik denk dat je hier vooral te horen gaat krijgen om een LG OLED te kopen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Oled vind ik nog veel te duur. Dat is misschien voor over een paar jaar.

  4. #4

    Standaard

    Volgens mij scheelt het niet zoveel meer, zeker niet met die duurste Samsung.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Wel als je naar de 65 inch kijkt. 55 inch oled zit je idd rond hetzelfde bedrag, maar ik wil juist 65 inch.

  6. #6

    Standaard

    Ik zal dan wel de curved prijzen hebben gezien.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    Dit is een geweldig toestel dat ik nog maar een paar maanden heb:http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...ung-UE43KS7500

    Ook voor een groot recht model[KS7000] heeft plattetv.nl nette prijzen als ik dat zo zie.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-01-2017 om 20:17

  8. #8

    Standaard

    Dat is een curved tv en ik wil juist een platte .

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mausman Bekijk bericht
    Dat is een curved tv en ik wil juist een platte .
    Ja dat snap ! Ik geef die link puur omdat dit verder het zelfde toestel is als de KS7000.

    Of je hem scheef krom of recht wil dat zoek je zelf maar uit.Ik was ook niet op zoek naar een Curved maar voor te gamen wilde ik gewoon een 43.

    Wilde in mijn eerste post alleen maar duidelijk maken dat dit een prima serie is.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-01-2017 om 22:19

  10. #10

    Standaard

    Nou de kogel is door de kerk hoor. Binnenkort ben ik de gelukkige bezitter van een LG oled 65E6V

    Kreeg een aanbieding die ik eigenlijk niet kon weigeren. Heb er uiteraard wel heel erg over getwijfeld, want het is tenslotte best een bak geld voor een tv. Maar goed....je leeft maar 1x, ik heb geen kinderen (die kosten denk wel meer per jaar dan deze tv), rij een autootje van de zaak.....So why not...
    Ben zeer beniewd.

  11. #11

    Standaard

    Ik kreeg ook al een erg goede aanbieding bij plattetv.nl met inruil, maar ben net werkeloos geworden dus leek me verstandig het toch maar niet te doen Veel plezier met je nieuwe TV, geniet ze!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mausman Bekijk bericht
    Nou de kogel is door de kerk hoor. Binnenkort ben ik de gelukkige bezitter van een LG oled 65E6V

    Kreeg een aanbieding die ik eigenlijk niet kon weigeren. Heb er uiteraard wel heel erg over getwijfeld, want het is tenslotte best een bak geld voor een tv. Maar goed....je leeft maar 1x, ik heb geen kinderen (die kosten denk wel meer per jaar dan deze tv), rij een autootje van de zaak.....So why not...
    Ben zeer beniewd.
    Gelukkig heb je die 65UH950V van LG niet gekocht. Vreselijke tv, nog nooit zo'n slecht scherm gehad. Edge Bleeding, vertical banding en 3D werkte zelfs niet op dit scherm door slechte polarisatie.
    Had die als goedkoop alternatief gekocht ipv de E6, maar na 3 dagen kon ik het niet meer aanzien. Teruggestuurd en toch de E6 gekocht.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 01-02-2017 om 13:08
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  13. #13
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mausman Bekijk bericht
    Nou de kogel is door de kerk hoor. Binnenkort ben ik de gelukkige bezitter van een LG oled 65E6V

    Kreeg een aanbieding die ik eigenlijk niet kon weigeren. Heb er uiteraard wel heel erg over getwijfeld, want het is tenslotte best een bak geld voor een tv. Maar goed....je leeft maar 1x, ik heb geen kinderen (die kosten denk wel meer per jaar dan deze tv), rij een autootje van de zaak.....So why not...
    Ben zeer beniewd.

    Ook via hier even van harte gefeliciteerd. Je moest er even over denken, maar spijt ga je niet krijgen. Natuurlijk geef je nog steeds aardig wat Euro's uit, maar ik denk dik en wars waard. Enjoy straks!
    Ik heb hem al bijna driekwart jaar en ik geniet nog elke dag, zeker als je ook met UHD BD aan de slag gaat. Een nieuwe auto - hoe luxe ook - is sneller gewend ( lees: gewoon).
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #14

    Standaard

    Ja bedankt hoor, ga er idd vast veel plezier aan beleven. Binnenkort maar ff kijken waar ik avatar 3D en the hobbit trilogie 3D goedkoop kan scoren

  15. #15

    Standaard

    Inmiddels foto's geplaats in mijn topic in 'mijn thuisbioscoop'.

    Avatar 3D en Hobbit trilogie 3D ook aangeschaft, dus kan gaan genieten. Overigens was de Hobbit bij de ene MM 10,- duurder dan bij de andere MM vlak in de buurt.
    Het loont dus wel ff de moeite om te vergelijken als je meerdere MM in de buurt hebt zitten.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •