De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Onkyo TX NR 656 of TX RZ 710/718

    Ik ben mij op dit moment aan het oriënteren voor de aanschaf van een nieuwe receiver van Onkyo.
    Op dit moment heb ik de TX-NR 636 en ben er nog steeds niet uit welke ik nu zou moeten aanschaffen.

    Ik ben zeer tevreden met de TX-NR 636 maar ben op zoek naar een receiver met DTS:X, en dat heeft de TX-NR 656, maar misschien kan iemand mij helpen bij de keuze want ik kan niet echt zien wat de meerwaarde is van de andere (nieuwere) TX-RZ modellen.

    Is het de moeite waard om € 300,- tot € 500,- meer te betalen voor de TX-RZ 710 of TX-RZ 810 t.o.v. de TX-NR 656.
    Heeft iemand ervaring met de TX-RZ modellen?

    Vanuit de verkoper werd verteld dat Onkyo niet meer het merk is wat het ooit was en probeerde een (veel) duurdere Marantz of Yamaha te verkopen.

    Alvast bedankt.

  2. #2

    Standaard

    Tja ik heb de rz 900 van onkyo en dit is een beest
    stel altijd hoge eisen maar ben er zeer tevreden mee
    je krijgt nu zeker wel reacties over brakke HDMI poorten dit is zo n standaard verhaal wat steeds weerkomt bla bla bla
    doe wat jezelf het beste lijkt anders word je alleen maar denon en oppo aangepraat
    ik ben zeer tevreden met de rz 900

  3. #3

    Standaard

    Ziet er goed uit, had ik nog niet gezien.
    Ik heb de specs gelezen en die zien er goed uit, inderdaad een bakbeest.
    Is wel een iets oudere versie, maar de prijs is
    Even vergelijken en dan neem ik morgen de beslissing.

  4. #4
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    HDMI boards problemen zijn nu niet meer aan de orde denk ik in de huidige modellen van Onkyo. Daar heeft Onkyo nu wel van geleerd. De service van Onkyo is ook top kan ik vertellen uit eigen ervaring.
    Marantz en Denon (wat eigenlijk 1 en dezelfde is) profiteren natuurlijk van de deuk die Onkyo heeft opgelopen. Zo heeft ieder merk wel weer zijn mankementen. Voel je je goed bij Onkyo, ga ervoor..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •