De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Zinvol om oudere blu ray speler te kopen????

    Kan voor een redelijke prijs een Oppo bdp 83SE kopen
    Is een oude blu ray speler. Heb zelf geen 3d nodig.
    Maar kan deze speler nog titels die dit jaar uitkomen nog afspelen?

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Discspelers zijn wel onderhevig aan slijtage. Oppo is daarentegen wel degelijk spul, maar je weet nooit wat zo'n speler gedraaid heeft. Meeste titels zullen geen probleem zijn, maar over het algemeen stopt de ondersteuning wel naar de verplichte paar jaar. Als een nieuwe titel niet goed afspeelt is de kans klein dat er nog een oplossing komt, maar heel vaak maak ik dat niet meer mee.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Let wel, de speler is in 2009 geïntroduceerd. Kan dus al 8 jaar oud zijn. Is er nog een aankoopbon aanwezig?

    De mijne heeft het een paar jaar geleden begeven.

  4. #4

    Standaard

    Gezien de leeftijd van de speler zou ik het persoonlijk niet doen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #5

    Standaard

    Ik zou het in principe ook niet doen. Heb deze Oppo zelf gehad, maar ben toen overgestapt op de BDP-103 omdat die wel 3D ondersteunt en bovendien een stuk sneller is. Mag ik vragen wat je een 'redelijke' prijs noemt? Want rond de 300-400 euro heb je al voortreffelijke nieuwe Blu-ray spelers van met name Panasonic, die in beeld- en geluidskwaliteit niets voor de Oppo onderdoen. De meerwaarde van een Oppo zit hem voornamelijk in de betere bouwkwailteit, afwerking en het bedieningsgemak.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #6

    Standaard

    Bedankt voor de opmerkingen.
    Ik ga voor een nieuwere versie!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •