Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 129 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je zal ongetwijfeld gelijk hebben tmvde, het ging inderdaad allemaal erg snel. De UHD is al aangekondigd trouwens, ik zie bij de Franse release helaas geen 3D zoals het vorig deel .
    Was te verwachten geen 3D, want er is in de bios ook geen 3D release.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Was te verwachten geen 3D, want er is in de bios ook geen 3D release.
    Aha, ik wist niet dat er helemaal geen 3D release was, dacht dat we in Nederland weer achtergesteld werden...

    Ik zal voor de eenheid waarschijnlijk weer (net als deel 1) de steelbook halen, wat ik normaal gesproken niet doe.


  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Aha, ik wist niet dat er helemaal geen 3D release was, dacht dat we in Nederland weer achtergesteld werden...

    Ik zal voor de eenheid waarschijnlijk weer (net als deel 1) de steelbook halen, wat ik normaal gesproken niet doe.

    Kans is groot dat ik dat ook ga doen. Ben ook geen fan van steelbooks.

  4. #104

    Standaard

    Ik denk dat ik voor deze cover ga; vind ik toch iets mooier/rustiger.



    Even afwachten welke versies waar gaan verschijnen.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 01-03-2024 om 16:47
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #105

    Standaard

    Wat een ervaring, heerlijk dit tweede deel!
    Na hem deze week twee keer op het grote doek te hebben gezien (helaas geen IMAX, maar wel met ATMOS), hoop ik nu toch echt dat het derde deel, Dune Messiah, ook doorgaat Kan me niet voorstellen dat die er niet gaat komen. Dit deel van Dune doet het wereldwijd namelijk niet slecht in de theaters als ik dat mag geloven.

    Nu al zin in!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #106

    Standaard

    3 keer kort in slaap gedommeld....
    Visueel vaak prachtig, dat wel, en Butler was geweldig.
    Christopher Walken (geweldige acteur) totaal misbruikt als Emperor, Zendaya kan alleen nors kijken zo leek het. En net als bij 1 vreselijke "muziek".

    Lynch's versie blijft imho superieur; qua cast, muziek en design.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    3 keer kort in slaap gedommeld....
    Visueel vaak prachtig, dat wel, en Butler was geweldig.
    Christopher Walken (geweldige acteur) totaal misbruikt als Emperor, Zendaya kan alleen nors kijken zo leek het. En net als bij 1 vreselijke "muziek".

    Lynch's versie blijft imho superieur; qua cast, muziek en design.
    Beide films (1984 vs 2021/2024) hebben hun eigen voordelen en kunnen wat mij betreft prima naast elkaar bestaan. Vergelijken is dan ook erg lastig.
    Ik snap alleen niet dat je in slaap kan vallen bij de film, maar goed.

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    3 keer kort in slaap gedommeld....
    Visueel vaak prachtig, dat wel, en Butler was geweldig.
    Christopher Walken (geweldige acteur) totaal misbruikt als Emperor, Zendaya kan alleen nors kijken zo leek het. En net als bij 1 vreselijke "muziek".

    Lynch's versie blijft imho superieur; qua cast, muziek en design.
    Ik kan me in niets vinden van wat hier staat. Dat Christopher Walken en als een zoutzak bij stond is ook wel gewoon hem zelf aan te rekenen. Waarom staat muziek tussen aanhalingstekens? Vorm de volgende keer maar een mening als je een hele film gezien hebt en kijk daarvoor de volgende keer maar een film als je fit en wakker bent.
    The future is Blu

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik kan me in niets vinden van wat hier staat. Dat Christopher Walken en als een zoutzak bij stond is ook wel gewoon hem zelf aan te rekenen. Waarom staat muziek tussen aanhalingstekens? Vorm de volgende keer maar een mening als je een hele film gezien hebt en kijk daarvoor de volgende keer maar een film als je fit en wakker bent.

    Prima jongen!

  10. #110

    Standaard

    En er komt een deel 3??



  11. #111

    Standaard

    Voor zover ik weet is Villeneuve nog bezig met het script omdat hij er ook een trilogie in ziet. Maar het derde deel is niet zeker en nog ver eg, dus dit zal een fanmade poster zijn.

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    En er komt een deel 3??
    Dat lijkt mij wel, maar dit oogt aan alle kanten fanmade. Daarnaast is februari 2026 aardig vroeg. Ik schat eerder het najaar van 2026 of wellicht later in.
    The future is Blu

  13. #113

    Standaard

    Part Two heeft inmiddels bijna $ 500 miljoen opgebracht en is daarmee Part One voorbij

    Dune: Part Two - Box Office Mojo
    Dune - Box Office Mojo

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Part Two heeft inmiddels bijna $ 500 miljoen opgebracht en is daarmee Part One voorbij

    Dune: Part Two - Box Office Mojo
    Dune - Box Office Mojo
    Vergeet niet dat Dune in 2021 in Coronatijd uitkwam en simultaan op HBO Max gereleased werd.
    The future is Blu

  15. #115

    Standaard

    Goede deal als het doorgaat: de Italiaanse steelbooks.

    Het is alleen nog niet bekend welke welke is, dus ik heb ze even alle drie besteld, dan cancel ik er straks 2. Eentje is maar €20+.

  16. #116

    Standaard

    Die ene van 20 euro is geen steelbook zo te zien? En releases staan op 31 december 2024. Nog alle tijd om te wachten tot de afbeeldingen geplaatst zijn

    Toch heb ik ze ook maar alledrie even in pre-order gezet, de prijs is mooi. De Franse steelbook.kan ik nu wel cancelen, maar ik wacht nog even...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Die ene van 20 euro is geen steelbook zo te zien? En releases staan op 31 december 2024. Nog alle tijd om te wachten tot de afbeeldingen geplaatst zijn

    Toch heb ik ze ook maar alledrie even in pre-order gezet, de prijs is mooi. De Franse steelbook.kan ik nu wel cancelen, maar ik wacht nog even...
    Heel scherp! Even opnieuw besteld.

  18. #118

    Standaard

    Ik vond deel 1 al goed, maar deel 2 nog beter. En ik ben normaliter geen fan van ellenlange science fictionfilms (muv 2001).
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Goede deal als het doorgaat: de Italiaanse steelbooks.

    Het is alleen nog niet bekend welke welke is, dus ik heb ze even alle drie besteld, dan cancel ik er straks 2. Eentje is maar €20+.
    Prijs is inmiddels aangepast naar 29,99 euro per stuk, maar dat is nog steeds goedkoper dan de rest.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #120

    Standaard

    Blu-ray.com heeft nu wel plaatjes bij de verschillende Italiaanse versies, maar ik wacht nog even met annuleren totdat het ook op amazon zelf te zien is. Die ene met die cloes-up van Chalamet hoef ik niet, 1 van de anderen is prima.

  21. #121

    Standaard

    Op de plaatjes zelf staat de tekst: (visuel non officiel). Dit lijken me dan ook geen correcte afbeeldingen van de steelbooks. Ik verwacht nog een aanpassing.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #122

    Standaard

    De Italiaanse steelbooks zijn toch wat gewijzigd. Denk dat ik voor de eerste of tweede ga.

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De Italiaanse steelbooks zijn toch wat gewijzigd. Denk dat ik voor de eerste of tweede ga.
    Gelukkig hoef ik niet te kiezen ik ga voor de NL versie.

  24. #124

    Standaard

    Ik heb momenteel de NL versie bij Bol besteld voor €40, de FR versie bij Amazon.fr voor €35 en de IT versie bij Amazon.it voor een klein €25. Ik vrees echter dat de laatste geen NL-ondertitels zal hebben, dus wacht nog even.
    The future is Blu

  25. #125

    Standaard

    Artwork voor de Italiaanse steelbooks zijn bekend gemaakt.

    Versie 1:


    Versie 2:


    Versie 3:


    Voor mij wordt het versie 1
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •