Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 121 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Vreemd genoeg heb ik deel 1 nog steeds niet herbekeken nadat ik 'm in de bios had gezien, terwijl ik toch de 4K/3D heb. Komt misschien omdat ik ook rond die tijd de Lynch film had gezien, dan had ik het verhaal wel even gezien.

    Toch maar eens uit de kast halen dan.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    alvast benieuwd. Zeker eentje om in de cinema te zien. Hopelijk minstens evenveel succes zodat part 3 kan gemaakt worden.
    Je bedoelt dat het boek Dune Messiah verfilmd kan worden. Dune part 2 is de verfilming van het eerste boek. Een uitstekende keuze om 2 films te maken, want zo komt de boekverfilming meer op zijn recht.

  3. #78

    Standaard

    klopt, de dune messiah als part 3.

  4. #79

  5. #80

  6. #81

    Standaard

    ‘Dune: Part Two’ Delayed to 2024 Amid Strikes

    Bron: variety.com https://variety.com/2023/film/news/d...es-1235703991/

  7. #82

    Standaard

    Balen, keek er echt naar uit. Dat wordt wat langer wachten.

  8. #83

    Standaard

    Jammer om te horen ivm de uitstel.

  9. #84

    Standaard

    Net kaartjes voor Dune 2 gekocht, ga naar de IMAX. Geen 3D dit keer, maar dat vind ik niet zo erg.

    Laatst aangepast door tmvde : 08-02-2024 om 13:15

  10. #85

    Standaard

    Zojuist ook IMAX kaartjes besteld voor zaterdagochtend in Arnhem. Die projectie was bij de laatste Bond bijzonder onscherp en teleurstellend, maar inmiddels heeft het grootste IMAX scherm van Nederland daar eindelijk ook 4K laser projectie. Ben benieuwd!
    The future is Blu

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Zojuist ook IMAX kaartjes besteld voor zaterdagochtend in Arnhem...
    Zaterdagochtend? Wat is dat voor een aparte tijd? Is dat dan inclusief ontbijt en koffie?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zaterdagochtend? Wat is dat voor een aparte tijd? Is dat dan inclusief ontbijt en koffie?
    Dat is met daarna speciaalbiertjes en de eerste F1 race in een Ierse pub in Nijmegen. Bij Dune ben ik graag 100% nuchter.
    The future is Blu

  13. #88

    Standaard

    Bedankt voor de tip dat bestellen mogelijk was. Meteen woensdagmiddag gedaan, kan niet snel genoeg zijn. Wel even de eerste zo snel herkijken, wel in 3d....

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip dat bestellen mogelijk was. Meteen woensdagmiddag gedaan, kan niet snel genoeg zijn. Wel even de eerste zo snel herkijken, wel in 3d....
    Je kunt hiervoor een alert aanzetten bij bijvoorbeeld Pathé. Zij laten dan per mail weten dat de verkoop is getart. Zo ben ik er hierbij ook achter gekomen.
    The future is Blu

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip dat bestellen mogelijk was. Meteen woensdagmiddag gedaan, kan niet snel genoeg zijn. Wel even de eerste zo snel herkijken, wel in 3d....
    Graag gedaan, net als Juvefan had ik ook een mailtje van Pathé, omdat deze in mijn watchlist stond.

  16. #91

    Standaard

    Ik heb deel 1 nog steeds niet gezien, dus ga ik die binnenkort eindelijk bekijken in 3D of 4K... ik denk 3D.

  17. #92

    Standaard

    De eerste reacties moet je altijd met een korreltje zout nemen, maar ze zijn lyrisch. Heel veel zin in!

    'Dune 2' Reactions Call It "Spectacular" and Compare it to 'Lord of the Rings' (collider.com)

  18. #93

    Standaard

    Voor wat het waard is, certified fresh op Rotten tomatoes na 115 recensies 97% met een gemiddelde van 8,6.

    Visually thrilling and narratively epic, Dune: Part Two continues Denis Villeneuve's adaptation of the beloved sci-fi series in spectacular form.

    Dune: Part Two | Rotten Tomatoes

  19. #94

    Standaard

    Dit bericht zag ik op X/Twitter voorbijkomen. Kan interessant zijn!

    Dune.jpg

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dit bericht zag ik op X/Twitter voorbijkomen. Kan interessant zijn!

    Dune.jpg
    Nogal! Ook voor deel 2 graag.

    En Sony met de 4K's van Infinity War en Endgame, nu ze toch de Disney uitgaves doen.
    The future is Blu

  21. #96

    Standaard

    Morgen dan D-day (oftewel Dune day ??).
    's Ochtends deel 1 in 3D kijken en dan 's middags deel 2!

  22. #97

    Standaard

    Ik heb zondag part one gekeken en ga ook morgenmiddag naar part two

  23. #98

    Standaard

    Episch. Groots. Magnifiek. Indrukwekkend.

    En een perfect vervolg van deel 1; het loopt nadeloos over ('s ochtends deel 1 gezien in 3D: erg mooi).

    Hij is wel lang, maar op zich vloog het voorbij. Het is echt een film die je in de.bios gezien moet hebben. Die soundtrack...oef, wat goed.

    Als ik 1 ding moet noemen (maar dan ga ik een beetje zoeken): net als bij deel 1 mis ik het gevoel dat het echt heet was in de woestijn. Ze.benoemen het wel steeds, maar ik 'voel' het niet.
    Ben wel benieuwd naar 1 ding met het messengevecht op het eind had ik het idee dat het mes rechts in Paul gestoken werd maar hij het links eruut trok. Zal vast niet zo zijn, anders zou het een flinke fout zijn.

    Austin Butler is trouwens wel erg goed hoor...daar kan Sting nog een puntje aan zuigen .

  24. #99

    Standaard

    Wat een ervaring, de 166 minuten vlogen voorbij. Nu maar hopen dat er een vervolg komt. Natuurlijk sowieso de prequel serie eind dit jaar op HBO Max.

    PS IMAX is aan te raden!

    @rogue het mes werd in Paul z’n linkerzij gestoken (voor de kijker rechts), maar omdat het op het eind van het gevecht nogal chaotisch was, zie ik dat niet als iets wat verkeerd ging/was
    Laatst aangepast door tmvde : 28-02-2024 om 21:16

  25. #100

    Standaard

    Je zal ongetwijfeld gelijk hebben tmvde, het ging inderdaad allemaal erg snel. De UHD is al aangekondigd trouwens, ik zie bij de Franse release helaas geen 3D zoals het vorig deel .

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •