Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 121 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik heb ook nog geen wow-gevoel, maar heb er alle vertrouwen in. Trailers vertekenen steeds vaker heb ik de indruk. Dune moet het meer van verhaal dan van actie hebben, en dat is lastiger te verkopen.
    Dune is imo na LotR hét boek.
    Daar waar ik bij de eerste LotR trailer 20 jaar geleden overdonderd was had ik dat nu (nog) niet.
    In mn hoofd zit ook nog eens de vergelijking met de 84 versie (waarvan ik de sets, cast, muziek echt fantastisch vind).
    Ik hoop vooral dat men overwegend trouw aan het boek blijft. Als het een loeidure arthouse wordt zoals Blade Runner 2049 is het goed.
    Kijkend naar social media trekken Zendaya (nooit wat van gezien/gehoord) en Chalamet hordes pubers....die mogelijk een of andere Twilight/Reylo lovestory verwachten en het boek niet kennen. Wordt leuk als Vladimir Harkonnen zijn kunsten gaat vertonen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ben zeer benieuwd. Ik zag gisteren trouwens op blu-ray.com dat Polytechnique op 7 december in de UK op blu-ray uit gaat komen.

    https://www.amazon.co.uk/dp/B08HBKJY44/
    Ik had serieus verwacht dat er (om mee te varen met deze nieuwe verfilming) een nieuwe, verbeterde BR van Lynch's Dune zou verschijnen. Helaas is het stil.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik had serieus verwacht dat er (om mee te varen met deze nieuwe verfilming) een nieuwe, verbeterde BR van Lynch's Dune zou verschijnen. Helaas is het stil.
    Schijnt er wel te komen:

    https://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=329719

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Compleet gemist.
    Van Arrow zie ik. Mooi.

  4. #29

    Standaard

    Wonder Woman 1984 uitgesteld naar kerst, benieuwd wat dat voor Dune gaat betekenen.

    https://collider.com/wonder-woman-19...ase-date-dune/

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Uitgesteld tot oktober 2021 volgens dit account
    https://twitter.com/DuneNews/status/...666157574?s=19
    2020 is over als filmjaar.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    2020 is over als filmjaar.
    Met flink wat corona pech zal 2021 niet heel veel beter worden ben ik bang.Nou ja slechter dan 2020 kan bijna niet.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Uitgesteld tot oktober 2021 volgens dit account
    https://twitter.com/DuneNews/status/...666157574?s=19
    De nieuwe datum, 1 oktober 2021, staat ook op Imdb. Het lijkt me dus wel officiëel.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    De nieuwe datum, 1 oktober 2021, staat ook op Imdb. Het lijkt me dus wel officiëel.
    Kort nadat ik dit hier postte zag ik dat Variety ook al met dit nieuws kwam.

    Het boek 'The Art & Soul of Dune' dat ik in bestelling had staan zal vast ook wel worden uitgesteld

  10. #35

    Standaard

    Wel teleurstellend maar begrijpelijk. Sw film zou bij lange na niet opleveren wat mogelijk is. Afwachten dan maar.

  11. #36

    Standaard

    Trailer 2:

    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Trailer 2:

    Dé twee meest epische boeken zijn voor mij Lord of the Rings en Dune.
    Toen ik destijds de eerste LotR trailer zag heb ik deze 'tig' keer bekeken. Die ene shot van The Fellowship; het zag er exact uit zoals ik me dik 10 jaar daarvoor had ingebeeld toen ik het boek voor het eerst las.

    Deze trailer doet me eigenlijk weinig. Villeneuve fans zullen me voor gek verklaren maar ik vind de Lynch versie visueel sterker en mooier overkomen.

  13. #38

    Standaard

    Zoveel zin in, IMAX kom maar op.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dé twee meest epische boeken zijn voor mij Lord of the Rings en Dune.
    Toen ik destijds de eerste LotR trailer zag heb ik deze 'tig' keer bekeken. Die ene shot van The Fellowship; het zag er exact uit zoals ik me dik 10 jaar daarvoor had ingebeeld toen ik het boek voor het eerst las.

    Deze trailer doet me eigenlijk weinig. Villeneuve fans zullen me voor gek verklaren maar ik vind de Lynch versie visueel sterker en mooier overkomen.
    Ik ben beslist een groot liefhebber van Villeneuve en ook Dune heeft mijn bijzondere interesse, maar ik ben het wel met je eens...deze trailer doet ook mij nog vrij weinig. En tóch wil ik hem per se in de bios gaan zien. Trailers vind ik wel vaker de plank mis slaan, dus hopelijk is dat hierbij ook het geval. Fingers crossed.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik ben beslist een groot liefhebber van Villeneuve en ook Dune heeft mijn bijzondere interesse, maar ik ben het wel met je eens...deze trailer doet ook mij nog vrij weinig. En tóch wil ik hem per se in de bios gaan zien. Trailers vind ik wel vaker de plank mis slaan, dus hopelijk is dat hierbij ook het geval. Fingers crossed.
    Dat is zeker waar. Als je het boek niet kent zou je haast gaan denken dat Zendaya de hoofdrol heeft.
    Ik ga deze ook direct kijken als 'ie uit is maar tot die tijd blijf ik voorzichtig. Ook zeer benieuwd hoe ze het verhaal gaan tackelen en welke vrijheden men (naast de onnodige 'Liet Keynes-swap') gaat nemen. Dat diverse rollen (nog) niet gecast zijn vind ik opvallend bijvoorbeeld.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dat is zeker waar. Als je het boek niet kent zou je haast gaan denken dat Zendaya de hoofdrol heeft.
    Ik ga deze ook direct kijken als 'ie uit is maar tot die tijd blijf ik voorzichtig. Ook zeer benieuwd hoe ze het verhaal gaan tackelen en welke vrijheden men (naast de onnodige 'Liet Keynes-swap') gaat nemen. Dat diverse rollen (nog) niet gecast zijn vind ik opvallend bijvoorbeeld.
    Geen spoiler, maar deze film vertelt alleen het verhaal van de eerste helft van het boek, dus dat er nu nog karakters missen, is dan ook niet zo gek.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Geen spoiler, maar deze film vertelt alleen het verhaal van de eerste helft van het boek, dus dat er nu nog karakters missen, is dan ook niet zo gek.
    Weet ik.
    Een voorbeeld: voor Feyd is nog niemand gecast dus het is vrij aannemelijk dat hij niet in deze film zit terwijl hij wel in de eerste helft van het boek voorkomt.

  18. #43

    Standaard

    5 sterren van Empire en wat indrukken op Collider. Zin in, ik heb mijn kaartje voor de IMAX al gekocht. De score van Zimmer wordt ook weer geprezen, hopelijk ook een mooie cd release.

  19. #44

    Standaard

    THR, Variety en IGN heb ik minder positief gezien. Mijn excitement is wel verminderd.
    The future is Blu

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    THR, Variety en IGN heb ik minder positief gezien. Mijn excitement is wel verminderd.
    8,4 gemiddeld bij RT en 85% positief.

  21. #46

    Standaard

    Komende dinsdag dan eindelijk hier naar toe, eerder lukt helaas niet.....

  22. #47

    Standaard

    Dune kreeg ook viersterrenrecensies in de Volkskrant en NRC. Ik ga hem morgen zien, ben benieuwd. De Lynchfilm vond ik niet door te komen zo slecht.

  23. #48

    Standaard

    Het AD is minder enthousiast:

    "Magere drie sterren voor langverwacht epos: Alles en iedereen verzuipt in de grandeur van Dune".
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #49

    Standaard

    Ik ken het boek niet maar ga ervan uit dat het verhaal flinterdun is, maar dat is bij LotR en Star Wars ook, en van de goede films in die reeksen kan ik ook genieten.

  25. #50

    Standaard

    Nou nou nou, LOTR heeft echt geen flinterdun verhaal hoor, al hebben ze het voor de films wel wat versimpeld.

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •