De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Too Old To Die Young (Amazon)

    Project van Amazon waar ik persoonlijk erg naar uitkijk, betreft een serie van Nicolas Winding Refn over de onder wereld van Los Angeles in de stijl van zijn Pusher trilogie. Hij heeft (mee) geschreven, geproduceerd en gaat ook alle afleveringen regisseren. Nog wel even wachten, lijkt erop dat de serie in 2018 gaat verschijnen.

    Nieuwsbericht IndieWire

    IMDB (nog bijna lege pagina).

  2. #2

    Standaard

    Eindelijk gezien en moet het nog even allemaal laten bezinken. Het is een serie die je wel moet liggen, het tempo ligt erg laag en de meeste afleveringen duren bijna anderhalf uur (enkel de laatste een half uurtje).

    Helaas vond ik wel dat er een aanzienlijk niveauverschil zat tussen de verschillende afleveringen. Inhoudelijk dan, want in alle afleveringen zijn de acteerprestaties van hoog niveau en weet Winding Refn je te betoveren met zijn prachtig geschoten beelden.

    Episode 5: The Fool springt er wat mij betreft echt bovenuit. Een superspannende aflevering die echt onder je huid kruipt. Soms ongemakkelijk, maar wel fascinerend.
    Zo heel veel van die ongemakkelijke momenten laat Nicolas Winding Refn niet eens echt zien in de aflevering. Hij laat het vooral over aan je eigen verbeelding, wat het misschien alleen nog maar heftiger maakt. Daarnaast nog een prachtige car chase. Deze aflevering valt ook best los te bekijken, bijna als een op zichzelf staande film, dus dat ga ik ook zeker nog eens doen.

    Maar dan helaas met name ook de laatste twee afleveringen... op een enkele scene met The High Priestess of Death na vielen die mij enorm tegen. Het personage Diana wist mij sowieso niet te bekoren en die komt in de afleveringen relatief veel aan bod.

    Ondanks dit einde voor mij toch een dikke 8 voor de serie als geheel, met schommelingen tussen de 6 en 10 voor de afzonderlijke afleveringen. En daarmee toch ook echt wel een aanrader!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •