De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Samsung UBD K8500

  1. #1

    Question Samsung UBD K8500

    Ik ga over een paar maanden mijn eerste 4K TV kopen en komende weken wil ik alvast de Blu Ray speler erbij halen. Nu vroeg ik me af of iemand hier ervaring heeft met de Samsung UBD K8500 en of je deze zou aanbevelen. OP het internet lees ik zowel positieve dingen als negatief, en dan vooral handshake problemen.

  2. #2

    Standaard

    Ik zou het nog niet doen. Wat ik gelezen heb, is deze speler qua beeld minder dan de Pana en de Oppo (ook goedkoper natuurlijk). Welke tv ga je kopen? Bij mijn aankoop werd de Samsung zelfs afgeraden wegens handshake problemen met de LG OLED.
    Daarbij, vanaf volgende maand en daarna, komen de 2017 modellen uit van andere merken zoals Sony en LG, die vast verbeteringen hebben (en naar verwachting goedkoper zijn) t.o.v. de introductieprijzen van de 2016 modellen. En je kan makkelijk wachten hierop als je de tv nog net hebt.

    Ikzelf wacht in ieder geval eerst de nieuwe modellen af.

  3. #3

    Standaard

    Ik weet nog niet precies welke TV ik ga kopen. Zou graag een Sony model hebben aangezien die naar mijn idee vaak de mooiste panelen hebben, zoals de Sony KD-49XD8305. Ook ben ik geïnteresseerd in de LG 49UH850V, vooral omdat deze compleet is met 3D HDR en Dolby Vision en dan nog voor een redelijke prijs. Momenteel heb ik de Sony BDP s7200 als Blu Ray speler
    Laatst aangepast door Bram96 : 10-02-2017 om 08:11

  4. #4

    Standaard

    Zonet de Panasonic Ub700 gekocht, nu alleen nog op zoek naar een mooie 4K TV

  5. #5

    Standaard

    Goede keus, heb de speler gehad en heb er geen positieve ervaringen mee. Ik zou voor de Samsung KS7000 serie gaan. Geweldige 4K tv. Ik heb hem met de btw dagen voor 980 kunnen scoren. En deze tv is voor het oog echt helemaal zwart. Tis dat het geen oled is, maar ik zou bijna zeggen van wel.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Goede keus, heb de speler gehad en heb er geen positieve ervaringen mee. Ik zou voor de Samsung KS7000 serie gaan. Geweldige 4K tv. Ik heb hem met de btw dagen voor 980 kunnen scoren. En deze tv is voor het oog echt helemaal zwart. Tis dat het geen oled is, maar ik zou bijna zeggen van wel.
    Dat spreekt elkaar tegen ....

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat spreekt elkaar tegen ....
    Nee, de "Goede keus" slaat op de gekochte Pana, de "heb er geen positieve ervaringen mee" slaat op de Samsung .
    Maar een beetje krom beschreven is het wel, dat klopt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #8

    Standaard

    Van de UHD spelers die er zijn, staat deze ondertussen wel bekend als 1 van minste trouwens.

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •