De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Trek: Deep Space Nine - What we left behind - documentaire

    Ben zelf een grote DS9 fan, vind dit dus heel interessant, misschien dat anderen dit ook interest vinden. Ira Steven Behr, die aan het roer stond van DS9 wil een documentaire maken zoals met dezelfde makers die ook For the love of Spock hebben gemaakt! CBS is akkoord en dus heeft Ira Steven Behr een Indiegogo campagne begonnen die na 1 dag al "funded" was. Nu hebben ze aantal stretch goals toegevoegd, de eerst volgende om de documentaire niet 60 maar 90+ minuten te laten duren.

    Indien je interesse hebt, het twitter account: @DS9doc - Hier de Indiegogo pagina. Goal was $148.000, momenteel, dag 3, staat de teller op $224.261

    What's the story:
    Star Trek: Deep Space Nine first aired in January, 1993 well over a year after the death of Star Trek creator Gene Roddenberry. When compared to The Original Series and The Next Generation, Deep Space Nine was written off as too “dark,” “edgy,” and “the black sheep” of the Star Trek family, a show that did not fit Roddenberry’s vision of the future. But someone was still watching as the show lasted seven seasons. Now, over twenty years later, fans all over the world are rediscovering Deep Space Nine and embracing the show with an enthusiasm rivaling the affection they feel for any other Star Trek series. Critics are even calling the show the Jewel in the Crown and the best of the Star Trek franchise. A devoted sci-fi fan might rightly ask themselves; “What the hell happened?”
    Our documentary film, What We Left Behind: Looking Back at Star Trek: Deep Space Nine, will take a detailed look at this historic series and consider the reasons Deep Space Nine went from a family outcast to a Star Trek mainstay. The film will also contain a “what if” segment in which the original writers brainstorm a theoretical 8th season of the show.
    Spearheaded by original show-runner Ira Steven Behr, directed by Adam Nimoy (For the Love of Spock), and with a handful of key interviews already 'in the bag,' the #DS9Doc now needs YOUR HELP to reach completion by finishing filming, editing, and post-production.
    I Love My Sci-Fi

  2. #2

    Standaard

    Misschien is voor de fans van DS9 en Voyager interessant.

    Geeft ook een verontrustend blik op de fysieke media en het verdwijnen in de toekomst van extra's en speciale edities als DC e.d.

    Why Deep Space Nine and Voyager May Never Get the HD Remaster They Deserve
    http://www.treknews.net/2017/02/02/w...on-blu-ray-hd/
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Misschien is voor de fans van DS9 en Voyager interessant.

    Geeft ook een verontrustend blik op de fysieke media en het verdwijnen in de toekomst van extra's en speciale edities als DC e.d.

    Why Deep Space Nine and Voyager May Never Get the HD Remaster They Deserve
    http://www.treknews.net/2017/02/02/w...on-blu-ray-hd/
    Was hier http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...r-Netflix-deal al gemeld.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Ben zelf een grote DS9 fan, vind dit dus heel interessant, misschien dat anderen dit ook interest vinden. Ira Steven Behr, die aan het roer stond van DS9 wil een documentaire maken zoals met dezelfde makers die ook For the love of Spock hebben gemaakt! CBS is akkoord en dus heeft Ira Steven Behr een Indiegogo campagne begonnen die na 1 dag al "funded" was. Nu hebben ze aantal stretch goals toegevoegd, de eerst volgende om de documentaire niet 60 maar 90+ minuten te laten duren.

    Indien je interesse hebt, het twitter account: @DS9doc - Hier de Indiegogo pagina. Goal was $148.000, momenteel, dag 3, staat de teller op $224.261
    Ziet er leuk uit, maar 35 dollar + shipping for BD/DVD...betwijfel of het 45/50 euro waard is (dollar is bijna 1 op 1 met de euro). Ben niet van de streaming.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  5. #5

    Standaard

    Ja maar zoals jij er nu tegenaan kijkt wil jij geen bijdragen doen, alleen de blu-ray kopen, die kun je over anderhalf jaar waarschijnlijk wel voor 15-20 euro aanschaffen. Maar mede door deze campagne kan die 90+ minuten worden ipv 60 minuten. In totaal heb ik nu $41 betaald (BD/DVD + $6 verzendkosten). Ik heb er dat graag voor over omdat dit mijn favoriete series is.
    Laatst aangepast door MarcelS1 : 12-02-2017 om 19:19
    I Love My Sci-Fi

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Ja maar zoals jij er nu tegenaan kijkt wil jij geen bijdragen doen, alleen de blu-ray kopen, die kun je over anderhalf jaar waarschijnlijk wel voor 15-20 euro aanschaffen. Maar mede door deze campagne kan die 90+ minuten worden ipv 60 minuten. In totaal heb ik nu $41 betaald (BD/DVD + $6 verzendkosten). Ik heb er dat graag voor over omdat dit mijn favoriete series is.
    Voor een fan kan ik de prijs nog ergens begrijpen, maar bij de laatste SW docu die ik steunde was de dvd 25, ex. verzenden. Dus die 35 vind ik hoog, laat staan dat ik 3-4/7de van DS9 niet leuk vond. Dus wellicht ga ik eens zoeken naarde BD als de docu uit is.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  7. #7

    Standaard

    Ik zag de actie al staan, geloof via denofgeek. Ziet er goed uit hoor, Star Trek extra's hebben op mij altijd wel een aantrekkingskracht. Niet voor niets heb ik al die blu-ray's van de dubbele afleveringen van TNG nog los gekocht...
    Ik denk er even over na, het duurt nog een maand.

  8. #8

    Standaard

    Toch maar gedaan en de blu-ray besteld. Campagne is afgelopen, maar je kon nog enkele items bestellen.
    Ik ben DS9 wederom aan het kijken (zit nu in seizoen 4) en hoewel het 1ste seizoen erg wisselend is qua kwaliteit, is het nu genieten. En dan komt de Dominion War er zo nog aan .
    Er zijn genoeg docu's die over TOS of TNG gaan, maar van DS9 niet genoeg. Vandaar de (late) bijdrage.

    Moet wel bijna een jaar wachten voordat er iets binnenkomt, maar dat is dan een leuke verrassing tegen die tijd.

  9. #9

    Standaard

    Nou, nog 3 delen en het zit er weer op. Toch weer redelijk snel door de 7 seizoenen heen gekomen (ik dacht voor de 4e of 5e keer).
    Het is qua karakters en relaties toch 1 van de betere series hoor. Odo, Garak, Quark, Dax, Dukat, Kira en nog veel meer, teveel op te noemen. Het klopt gewoon en past allemaal goed in elkaar.
    Ach ja, misschien even een Trek-break nemen en dan door met Voyager .

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nou, nog 3 delen en het zit er weer op. Toch weer redelijk snel door de 7 seizoenen heen gekomen (ik dacht voor de 4e of 5e keer).
    Het is qua karakters en relaties toch 1 van de betere series hoor. Odo, Garak, Quark, Dax, Dukat, Kira en nog veel meer, teveel op te noemen. Het klopt gewoon en past allemaal goed in elkaar.
    Ach ja, misschien even een Trek-break nemen en dan door met Voyager .
    En hopelijk snel Discovery. DS9 mijn favo Star Trek.

  11. #11

    Standaard

    Meer dan 2 jaar later en die van mij is eindelijk verzonden!
    Zeer benieuwd.

  12. #12

    Standaard

    Laat weten hoe de docu is. Ben benieuwd.

    Ik zit nu midden in een binge-watch van DS9. Zit nu op S04E19. Via Netflix, Dvd's staan gewoon lekker in de kast. Het was al weer jaren geleden dat ik de serie gekeken had.
    De karakters Garak en Dukat zijn wel erg goed in DS9. Avery Brooks en het acteren van emoties blijft tot nu moeilijk om naar te kijken.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  13. #13

    Standaard

    Hij is binnen. Tot mijn verbazing zitten er ook Nederlandse ondertiteling op.
    Nu nog een mooi moment vinden om deze rustig te bekijken.

  14. #14

    Standaard

    Oh, dit is interessant. Na TNG is dit mijn favoriete Star Trek serie. En de blu ray/dvd komt al bijna uit. Nederlandse ondertiteling, is dat voor de blu ray en/of dvd?

  15. #15

    Standaard

    Iig voor de blu-ray volgens de hoes. Maakt het uit voor de DVD, ga je die kijken als je de blu-ray hebt?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •