Pagina 12 van 23 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 561 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    USA
    Bohemian Rhapsody uhd ned subs blu ray niet

  2. #277

    Standaard

    Ik heb juist de volgende films op retour gedaan:

    Avengers Infinity War
    Black Panther
    Thor Ragnarok

    Gekocht op 4K Blu Ray van hun site omdat in de beschrijving stond dat de 4K discs met NL subs kwamen. Dit bleek dus niet het geval te zijn Enkel de gewone Blu Ray

    Iemand enig idee waar ik Infinity War in 4K met NL subs kan krijgen?

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door elazz Bekijk bericht
    Ik heb juist de volgende films op retour gedaan:

    Avengers Infinity War
    Black Panther
    Thor Ragnarok

    Gekocht op 4K Blu Ray van hun site omdat in de beschrijving stond dat de 4K discs met NL subs kwamen. Dit bleek dus niet het geval te zijn Enkel de gewone Blu Ray

    Iemand enig idee waar ik Infinity War in 4K met NL subs kan krijgen?
    Die is niet te verkrijgen. Alle 4K films uit het MCU die uitgegeven zijn door Disney hebben geen Nederlandse ondertiteling, uitgezonderd de laatste film, Ant-Man & The Wasp. Verder dus alleen The Incredible Hulk (Universal) en Spider-Man: Homecoming (Sony). Onbegrijpelijk waarom Disney ook niet gewoon Nederlandse ondertiteling toegevoegd heeft, maar helaas is het niet anders.

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Die is niet te verkrijgen. Alle 4K films uit het MCU die uitgegeven zijn door Disney hebben geen Nederlandse ondertiteling, uitgezonderd de laatste film, Ant-Man & The Wasp. Verder dus alleen The Incredible Hulk (Universal) en Spider-Man: Homecoming (Sony). Onbegrijpelijk waarom Disney ook niet gewoon Nederlandse ondertiteling toegevoegd heeft, maar helaas is het niet anders.
    Dit is toch wel schandalig. Hoe kunnen ze Noors wel ondersteunen maar Nederlands wat 2x zoveel mensen spreken dan weer niet. Is er geen persbericht waarom het zo moet? Ik wil ze allemaal kopen als je ze nl subs hebben en vele anderen ook. Ik zal eens zien of ik iemand aan de lijn bij Disney kan krijgen voor Benelux.

  5. #280

    Standaard

    Pet Semetary: 30th Anniversary 4K UHD ( UK zal waarschijnlijk ook NL subs hebben, bron Zavvi) ik heb deze zelf ook besteld en zal het nogeens bevestigen als ik deze heb getest.

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door elazz Bekijk bericht
    Dit is toch wel schandalig. Hoe kunnen ze Noors wel ondersteunen maar Nederlands wat 2x zoveel mensen spreken dan weer niet. Is er geen persbericht waarom het zo moet? Ik wil ze allemaal kopen als je ze nl subs hebben en vele anderen ook. Ik zal eens zien of ik iemand aan de lijn bij Disney kan krijgen voor Benelux.
    ik denk niet dat je met telefoontje naar Disney veel zal bereiken...

  7. #282

    Standaard

    Duitsland:
    Bad times at El Royale - 4K UHD en bluray NL subs (zelf in bezit)

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Soxbro Bekijk bericht
    Via Amazon.de gekocht ?
    Staat er Engelse Dolby Atmos op ?
    The Nun 4k uhd DE
    Ja en dolby atmos voor Engelse versie

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    ik denk niet dat je met telefoontje naar Disney veel zal bereiken...
    Ik weet exact hoeveel hij daar mee gaat bereiken. 0,000 ??

    Hopelijk alle films vanaf ant-man 2 wel met nl subs

  10. #285

    Standaard

    UK Halloween(2018) 4k uhd & blu ray ned subs in bezit

  11. #286

    Standaard

    Uk : Overlord uhd 4k & blu ray ned subs (in bezit)

  12. #287

    Standaard

    IT
    FANTASTIC BEASTS: THE CRIMES OF GRINDELWALD 4K ned subs blu ray niet in bezit

  13. #288

    Standaard

    Usa
    Pet Semetary: 30th Anniversary 4K
    4k disc ned subs + blu ray ook ned subs in bezit

  14. #289

    Standaard

    Frankrijk: Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (Les Animaux fantastiques : Les Crimes de Grindelwald) UHD, blu-ray 3d,blu-ray 2d, bluy-ray 2d Extended version, geheel nl ondertiteld.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #290

    Standaard

    Usa
    Bumblebee UHD 4K en blu ray ned subs in bezit

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    Usa
    Bumblebee UHD 4K en blu ray ned subs in bezit
    Weet je zeker dat het om de USA versie gaat? De afbeeldingen die ik op de case bij de Seibertron description had gezien heeft geen melding van Dutch? Wil deze ook nog aankopen.

  17. #292

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door elazz Bekijk bericht
    Weet je zeker dat het om de USA versie gaat? De afbeeldingen die ik op de case bij de Seibertron description had gezien heeft geen melding van Dutch? Wil deze ook nog aankopen.
    Bluray.com meldt ook NL subs, dus defour zal gelijk hebben.

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Bluray.com meldt ook NL subs, dus defour zal gelijk hebben.
    En toch heeft een vriend van me deze foto uit target getrokken. IMG-20190413-WA0016.jpg

    Dan ben ik benieuwd waar hij die heeft gehaald. Uiteindelijk komt die toch in een paar weken hier maar alsnog nieuwsgierig.

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Bluray.com meldt ook NL subs, dus defour zal gelijk hebben.
    En toch heeft een vriend van me deze foto uit target getrokken. IMG-20190413-WA0016.jpg

    Dan ben ik benieuwd waar hij die heeft gehaald. Uiteindelijk komt die toch in een paar weken hier maar alsnog nieuwsgierig.

  21. #296

    Standaard

    Vreemde discussie boven. Defour melde toch echt de 4 k Bumblebee USA in zijn bezit te hebben en dat deze nl-ot heeft. Vanwaar dan die vragen over de ot?

    NB Ook dvdprofiler bevestigt nl-ot, plus dat de specs ot gelijk zijn aan die van de Franse 4k, ook met nl-ot.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 13-04-2019 om 23:52
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door elazz Bekijk bericht
    En toch heeft een vriend van me deze foto uit target getrokken. IMG-20190413-WA0016.jpg

    Dan ben ik benieuwd waar hij die heeft gehaald. Uiteindelijk komt die toch in een paar weken hier maar alsnog nieuwsgierig.
    Is zeker de usa versie zit zelfs een Comic bij besteld via eBay

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Vreemde discussie boven. Defour melde toch echt de 4 k Bumblebee USA in zijn bezit te hebben en dat deze nl-ot heeft. Vanwaar dan die vragen over de ot?

    NB Ook dvdprofiler bevestigt nl-ot, plus dat de specs ot gelijk zijn aan die van de Franse 4k, ook met nl-ot.
    Heb die in bezit er zit zelfs een comic boekje erbij

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door elazz Bekijk bericht
    Weet je zeker dat het om de USA versie gaat? De afbeeldingen die ik op de case bij de Seibertron description had gezien heeft geen melding van Dutch? Wil deze ook nog aankopen.
    Als ik vijf euro had gehad voor elke Blu-ray waar 'Dutch' niet op staat terwijl er toch Nederlandse ondertiteling op staat, dan kon ik gaan rentenieren op Hawaii.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #300

    Standaard

    Bij deze menu BumbleBee USA 4K UHD om alle twijfel weg te nemen, zou die er nog zijn..

    B8D19EB9-2554-430E-8BF5-9DF76C934880.jpg

    Dus gewoon met NL ondertiteling!

Pagina 12 van 23 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •