Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Trek The Motion Picture Directors Edition 4K uitgave

    Op 16 September 2022 komt in Nederland de 4K uitgave van Star Trek The Motion Picture Directors Editions. Ik verheug me erg op deze release en heb hem dan ook al gereserveerd zo dat ik hem op dag 1 binnen heb. Ik denk dat Paramount kijkt hoe succesvol deze uitgave is aangezien er geen andere Star Trek 4K uitgaves zijn die zijn te bestellen in Nederland. In Engeland zijn wel alle losse delen en boxsets te bestellen. Ik hoop echt dat ze hier in Nederland alle 6 Star Trek 4K films uitbrengen.

  2. #2

    Standaard

    Er is in de UK (en de US) een uitgave waar veel op staat, o.a. de 3 verschillende versies van de film, de Director's Cut, de Theatrical Cut en de “Special Longer Version”: The Directors Cut complete edition
    Dus als je de film echt heel mooi vindt of gewoon een Trekkie bent, dan is deze misschien iets voor jou.

  3. #3

    Standaard

    Ik weet welke je bedoelt. Ik heb een unboxing video hiervan bekeken op Youtube. Helaas is de kwaliteit niet erg goed en ook dat de schijfjes in het karton zitten vind ik niks. Je moet dus deze eruit schuiven en dat geeft op den duur gewoon krassen. Snap niet dat ze nog zulke constructies gebruiken. Ook zie je gewoon dat Paramount weer de stap voor stap releases doet. Eerst had je alleen de eerste 4 films in een boxset, nu de zes stuks. De boxset ziet er niet uit en er komt ongetwijfeld een andere boxset over 2 jaar. Daarbij gaan ze ook de TNG films in 4K uitbrengen dus daar komen ook weer boxsets voor uit. Ik hoop dat genoeg mensen de NL versie kopen van Star Trek I zodat ze ook de andere uitbrengen. Persoonlijk vind ik het toch fijner als er gewoon Nederlandse taal op de achterkant van het hoesje staat i.p.v. alleen Engels of Duits.

  4. #4

    Standaard

    De meningen zijn dan verdeeld want de SLV is alleen op die versie beschikbaar. Het is dus net waar je prioriteit ligt. Ikzelf wilde perse deze hebben. En ik heb al de boxset van de eerste 4 films, dus de 5e en de 6e koop ik gewoon los.

  5. #5

    Standaard

    Of de verkoop van deze ene titel wat zal uitmaken betwijfel ik.
    Voorlopig zitten we nog vast aan de ruk overeenkomst tussen Dutch Fubar Works en Paramount Dutch FilmWorks gaat Paramount-Films in de Benelux distribueren op 4K ULTRA HD, Blu-Ray™ en DVD (dfw.nl) Geen idee hoe lang nog, maar dan is het kwaad al geschied.

    Want nu merk je al dat NL (en de Benelux) als land door Paramount word overgeslagen met 4K uitgaven voor zowel recent content als back catalogus.
    Toch zijn er wel EU uitgaven met NL subs te vinden, maar de logica daarbij is erg ver te zoeken (bv geen deel 1, maar wel deel 2/sequel).
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    maar de logica daarbij is erg ver te zoeken (bv geen deel 1, maar wel deel 2/sequel).
    Laat me raden. Jij hebt het over Beverly Hills Cop.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Ik ben al lang blij dat er een Nederlandse uitgave komt! Ik denk dat ze wel degelijk kjjken hoe de verkoop gaat. Bij voldoende afname zullen dan ook de andere delen een officiele Nederlandse uitgave krijgen. Ik heb hier trouwens ook nog de DVD versie liggen met de unieke slipcover die toen alleen in Nederland was uitgegeven! Dat waren nog eens mooie tijden!
    LG 2021 tv. Panasonic DP-UB824 met Sonos earc, Sonos Gen3 subwoofer, Sonos SL One (2×)

  8. #8

    Standaard

    Ik ben deze keer maar voor de itunes gegaan met dolby vision en dolby atmos voor 4,99. De eerste 6 zijn samen nu 17,99.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ZoekenDVD Bekijk bericht
    Dat waren nog eens mooie tijden!
    Het aantal keren dat ik speciaal naar Nederland ben gereden om deze of gene editie te kopen, kan ik zelfs niet meer tellen... Inderdaad, vol nostalgie...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Het aantal keren dat ik speciaal naar Nederland ben gereden om deze of gene editie te kopen, kan ik zelfs niet meer tellen... Inderdaad, vol nostalgie...
    Mee eens. Op zaterdag een rondje door eindhoven centrum om leuke dvd's te scoren.

    Willemstraat (ben naam even kwijt), Bart Smit, V&D, van Leest, FRS, ECI, etc. En dan mooie uitgaves scoren.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  11. #11

    Standaard

    Aangezien dit even het meest actuele Star Trek draadje is:

    Zijn er hier meer die over 2 weken naar Destination Star Trek gaan?
    https://www.destinationstartrekgermany.com/

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Mee eens. Op zaterdag een rondje door eindhoven centrum om leuke dvd's te scoren.

    Willemstraat (ben naam even kwijt), Bart Smit, V&D, van Leest, FRS, ECI, etc. En dan mooie uitgaves scoren.
    Op de Willemstraat zat Ro-Disc (later MovieStore) waar ik kind aan huis was. Elke vrijdagavond te vinden voor filmpraat met Kok-Sing, Rutger, Robert etc. Een vriend van me is daar ook nog gaan werken.

    Je vergeet Meerview op de Grote Berg (verkocht regio 1 onder de toonbank omdat het op een gegeven moment niet meer mocht) en de Cinematheek op de Kleine Berg (die vooral verhuur waren maar ook koop DVD hadden. Toen regio 1 werd "verboden" (dit was rond 2000/2001) gingen ze klikken. Meerview boog, Ro-Disc ging vrolijk door)

    Heerlijke tijden!

  13. #13

    Standaard

    Is regio 1 ooit verboden geweest? Ik bedoel, er is toch vrijheid van verkeer en goederen? Natuurlijk, je betaalt importtaks, maar dan nog...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Is regio 1 ooit verboden geweest? Ik bedoel, er is toch vrijheid van verkeer en goederen? Natuurlijk, je betaalt importtaks, maar dan nog...
    Rond 2000/2001 was er in NL meen ik een regel (of wet) dat regio 1 niet verkocht/verhuurd mocht worden.
    Reden was volgens mij dat nederlandse uitgevers benadeeld werden omdat films op regio 1 eerder uitkwamen, al kan BTW wellicht ook een dinetje geweest zijn.
    Vrijwel elke nieuwe film verscheen op regio 1 maanden voordat de r2 uitgave te koop was. Daarnaast kwam het zelfs voor dat een film al op regio 1 uit was terwijl hij hier nog in de bios draaide. Zo had ik destijds bv American Psycho al thuis voor de biosrelease.

    In een van de oude nieuwsbrieven van Ro-Disc stond dit destijds helemaal uitgelegd. Is dik 20 jaar geleden, dus exacte details weet ik niet meer. Wél weet ik dat hier in Eindhoven er toen spanningen kwamen. Cinematheek haalde direct alle R1 uit de schappen. Ze kwamen er achter dat Ro-Disc nog wel R1 verkocht en hebben toen ergens geklikt. Gevolg was een behoorlijk fel relaas in een nieuwsbrief van Ro-Disc, die na een tijdje alleen nog maar op bestelling R1 verkochten.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Laat me raden. Jij hebt het over Beverly Hills Cop.
    Heel goed geraden, een pluim

    Maar ik baal ook dat bv de UHD Event Horizon geen NL subs heeft

    Overigens is dit wel een hele sublieme uitgave en de DC is een groot verschil in beeld en geluid met de Theatrical uit de 4-movie box.
    "A man's got to know his limitations", ...

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Overigens is dit wel een hele sublieme uitgave en de DC is een groot verschil in beeld en geluid met de Theatrical uit de 4-movie box.
    Kun je dat aantonen? Want daar geloof ik dus helemaal niets van.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Heel goed geraden, een pluim

    Maar ik baal ook dat bv de UHD Event Horizon geen NL subs heeft
    Alle 4k uitgaves wereldwijd hebben NL subs
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  18. #18

    Standaard

    Ik heb beide in mijn bezit, maar gezien jou vaak afwijkende meningen m.b.t. beeld lijkt me het onbegonnen.
    Maar ik zou zeggen kijk een rond op het net dan vindt je meningen als deze: Star Trek: The Motion Picture The Director's Edition - 4K Ultra HD Blu-ray Ultra HD Review | High Def Digest "I honestly can’t imagine this film looking any better than this. It’s genuinely marvelous."

    Of all the films of this franchise to hit 4K Ultra HD Blu-ray, the Director’s Edition received the most love and attention. In order for Robert Wise’s cut to come to the format, it required a complete ground-up restoration and reconstruction from the original 35mm negative elements as well as the original large format visual effects elements and the results are simply extraordinary. From small details in facial features and makeup to the incredible models used for the huge effects shots, this is some genuine restoration magic at work. Film grain appears to have undergone a little bit of management per Paramount’s usual workings, but nothing too intrusive or severe. It’s not the waxy mess of the original 2009 Theatrical Cut Blu-ray, there’s an actual grain structure to appreciate. Some of the original optical effects still appear a little dodgy, but others look tighter and clearer than ever before.
    This version of the film also underwent a new color grading for Dolby Vision (and HDR10) that leaves the film looking vibrant and lush without over-saturating primaries or skin tones. Black levels are deep and inky and some of those grand visual effects shots against that vast starfield lend some impressive depth to the image. It may be slow and indulgent, but Scotty delivering Kirk to the Enterprise is simply glorious. The new CGI effects also blend much better and barely draw any attention to themselves, this isn’t at all like that other space franchise's "Special Editions." The biggest visual gain here is we now have a sense of scale to the inside of V’GR and it’s quite impressive in 2160p with HDR. Whites in those dentist smock uniforms are also much more vivid and crisp.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Heel goed geraden, een pluim

    Maar ik baal ook dat bv de UHD Event Horizon geen NL subs heeft

    Overigens is dit wel een hele sublieme uitgave en de DC is een groot verschil in beeld en geluid met de Theatrical uit de 4-movie box.
    "A man's got to know his limitations", ...

  19. #19

    Standaard

    Ik heb beide in mijn bezit, maar gezien jou vaak afwijkende meningen m.b.t. beeld lijkt me het onbegonnen.
    Maar ik zou zeggen kijk een rond op het net dan vindt je meningen als deze: Star Trek: The Motion Picture The Director's Edition - 4K Ultra HD Blu-ray Ultra HD Review | High Def Digest "I honestly can’t imagine this film looking any better than this. It’s genuinely marvelous."

    Of all the films of this franchise to hit 4K Ultra HD Blu-ray, the Director’s Edition received the most love and attention. In order for Robert Wise’s cut to come to the format, it required a complete ground-up restoration and reconstruction from the original 35mm negative elements as well as the original large format visual effects elements and the results are simply extraordinary. From small details in facial features and makeup to the incredible models used for the huge effects shots, this is some genuine restoration magic at work. Film grain appears to have undergone a little bit of management per Paramount’s usual workings, but nothing too intrusive or severe. It’s not the waxy mess of the original 2009 Theatrical Cut Blu-ray, there’s an actual grain structure to appreciate. Some of the original optical effects still appear a little dodgy, but others look tighter and clearer than ever before.
    This version of the film also underwent a new color grading for Dolby Vision (and HDR10) that leaves the film looking vibrant and lush without over-saturating primaries or skin tones. Black levels are deep and inky and some of those grand visual effects shots against that vast starfield lend some impressive depth to the image. It may be slow and indulgent, but Scotty delivering Kirk to the Enterprise is simply glorious. The new CGI effects also blend much better and barely draw any attention to themselves, this isn’t at all like that other space franchise's "Special Editions." The biggest visual gain here is we now have a sense of scale to the inside of V’GR and it’s quite impressive in 2160p with HDR. Whites in those dentist smock uniforms are also much more vivid and crisp.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kun je dat aantonen? Want daar geloof ik dus helemaal niets van.
    "A man's got to know his limitations", ...

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ik heb beide in mijn bezit, maar gezien jou vaak afwijkende meningen m.b.t. beeld (????) lijkt me het onbegonnen

    (...) It’s not the waxy mess of the original 2009 Theatrical Cut Blu-ray, there’s an actual grain structure to appreciate. Some of the original optical effects still appear a little dodgy, but others look tighter and clearer than ever before (...).
    Ik heb nergens een vergelijking gezien of gelezen tussen de 4K-uitgave van de Theatrical Cut uit de 4K-box die een half jaar geleden verschenen is (en waarvan ik de Duitse versie bezit) en de 4K-uitgave van de Director's Cut, waaruit zou blijken dat de 4K Theatrical Cut qua beeld- en geluidskwaliteit inferieur zou zijn aan die van de 4K-uitgave van de Director's Cut die onlangs op de markt is gebracht. In de review van HighDefDigest wordt verwezen naar een Blu-ray-uitgave van de Director's Cut uit 2009 (!). Haal je de koekoek dat deze van mindere kwaliteit is dan de recent uitgebrachte 4K-versie. Maar de in 2021 uitgebrachte 4K-versie van de Theatrical Cut verschilt hoogstens inhoudelijk van de 4K-versie van de Director's Cut die dit jaar verschenen is, maar zeker niet in beeld- en geluidskwaliteit. Want dat zou toch wel heel vreemd zijn.

    Star Trek 4-Movie Collection (boxset) (A).jpg
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #21

    Standaard

    Van Highdefdigest over de complete adventure van ST: TMP.
    The Theatrical Cut and The Longer Version share virtually the same 2160p Dolby Vision transfer. Packed on the same disc together, the Longer Version scenes slip in and out via seamless branching and I am quite impressed to say that you don't notice a change in visual quality. Overall this is a very impressive transfer. However, these two cuts of the film didn’t enjoy the complete ground-up restoration and reconstruction efforts of the Director’s Edition and comparing them, these are a slight step down in overall quality. They’re still very good, they both feel big and cinematic but that Director’s Edition is just that good.

  22. #22

    Standaard

    Zucht....!!!!!

    Je hebt helemaal gelijk, het DC restauratie team heeft er 1 jaar over gedaan om de DC versie van de grond af opnieuw op te bouwen en die hebben onnodig werk verricht. Maakt geen enkel verschil (op jou hardware).
    Ze hadden gewoon de TC moeten nemen en alleen de DC scenes/veranderingen moeten toevoegen en die nieuwe Atmos track is gewoon het zelfde als oude 7.1 track uit 2009, klaar. En die (nieuwe) encodering hadden ze ook beter niet kunnen doen en gewoon die BD66 kunnen gebruiken i.p.v. die overbodige BD100



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb nergens een vergelijking gezien of gelezen tussen de 4K-uitgave van de Theatrical Cut uit de 4K-box die een half jaar geleden verschenen is (en waarvan ik de Duitse versie bezit) en de 4K-uitgave van de Director's Cut, waaruit zou blijken dat de 4K Theatrical Cut qua beeld- en geluidskwaliteit inferieur zou zijn aan die van de 4K-uitgave van de Director's Cut die onlangs op de markt is gebracht. In de review van HighDefDigest wordt verwezen naar een Blu-ray-uitgave van de Director's Cut uit 2009 (!). Haal je de koekoek dat deze van mindere kwaliteit is dan de recent uitgebrachte 4K-versie. Maar de in 2021 uitgebrachte 4K-versie van de Theatrical Cut verschilt hoogstens inhoudelijk van de 4K-versie van de Director's Cut die dit jaar verschenen is, maar zeker niet in beeld- en geluidskwaliteit. Want dat zou toch wel heel vreemd zijn.

    Star Trek 4-Movie Collection (boxset) (A).jpg
    "A man's got to know his limitations", ...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Alle 4k uitgaves wereldwijd hebben NL subs
    Fout! Zie onderstaande scan.
    Echter de BD heeft wel NL ondertitels, maar die heb ik al.

    DISC INFO:


    Disc Title: Event Horizon - Remastered
    Disc Label: EVENT HORIZON - REMASTERED
    Disc Size: 65,116,975,294 bytes
    Protection: AACS2
    Extras: Ultra HD, BD-Java
    BDInfo: 0.7.5.5


    PLAYLIST REPORT:
    Name: 00100.MPLS
    Length: 1:35:54.331 (h:m:s.ms)
    Size: 64,767,651,840 bytes
    Total Bitrate: 90.04 Mbps


    (*) Indicates included stream hidden by this playlist.


    VIDEO:
    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    MPEG-H HEVC Video 60797 kbps 2160p / 23.976 fps / 16:9 / Main 10 @ Level 5.1 @ High / 10 bits / HDR10 / BT.2020
    * MPEG-H HEVC Video 15274 kbps 1080p / 23.976 fps / 16:9 / Main 10 @ Level 5.1 @ High / 10 bits / Dolby Vision / BT.2020


    AUDIO:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Dolby TrueHD Audio English 5464 kbps 5.1 / 48 kHz / 4824 kbps / 24-bit (AC3 Embedded: 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -23dB)
    Dolby Digital Audio French 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -27dB
    Dolby Digital Audio German 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -26dB
    Dolby Digital Audio Italian 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -27dB
    Dolby Digital Audio Japanese 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -24dB
    Dolby Digital Audio Spanish 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -25dB


    SUBTITLES:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics English 35.297 kbps
    Presentation Graphics English 31.134 kbps
    Presentation Graphics French 26.833 kbps
    Presentation Graphics French 0.605 kbps
    Presentation Graphics German 31.688 kbps
    Presentation Graphics German 0.625 kbps
    Presentation Graphics Italian 28.300 kbps
    Presentation Graphics Italian 0.570 kbps
    Presentation Graphics Japanese 14.169 kbps
    Presentation Graphics Japanese 0.377 kbps
    Presentation Graphics Spanish 30.101 kbps
    Presentation Graphics Spanish 0.907 kbps

    NB zo zijn er helaas nog een aantal Paramount titels en komen er aan (Double Jeopardy) zonder NL subs.
    "A man's got to know his limitations", ...

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Fout! Zie onderstaande scan.
    Echter de BD heeft wel NL ondertitels, maar die heb ik al.

    DISC INFO:


    Disc Title: Event Horizon - Remastered
    Disc Label: EVENT HORIZON - REMASTERED
    Disc Size: 65,116,975,294 bytes
    Protection: AACS2
    Extras: Ultra HD, BD-Java
    BDInfo: 0.7.5.5


    PLAYLIST REPORT:
    Name: 00100.MPLS
    Length: 1:35:54.331 (h:m:s.ms)
    Size: 64,767,651,840 bytes
    Total Bitrate: 90.04 Mbps


    (*) Indicates included stream hidden by this playlist.


    VIDEO:
    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    MPEG-H HEVC Video 60797 kbps 2160p / 23.976 fps / 16:9 / Main 10 @ Level 5.1 @ High / 10 bits / HDR10 / BT.2020
    * MPEG-H HEVC Video 15274 kbps 1080p / 23.976 fps / 16:9 / Main 10 @ Level 5.1 @ High / 10 bits / Dolby Vision / BT.2020


    AUDIO:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Dolby TrueHD Audio English 5464 kbps 5.1 / 48 kHz / 4824 kbps / 24-bit (AC3 Embedded: 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -23dB)
    Dolby Digital Audio French 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -27dB
    Dolby Digital Audio German 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -26dB
    Dolby Digital Audio Italian 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -27dB
    Dolby Digital Audio Japanese 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -24dB
    Dolby Digital Audio Spanish 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -25dB


    SUBTITLES:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics English 35.297 kbps
    Presentation Graphics English 31.134 kbps
    Presentation Graphics French 26.833 kbps
    Presentation Graphics French 0.605 kbps
    Presentation Graphics German 31.688 kbps
    Presentation Graphics German 0.625 kbps
    Presentation Graphics Italian 28.300 kbps
    Presentation Graphics Italian 0.570 kbps
    Presentation Graphics Japanese 14.169 kbps
    Presentation Graphics Japanese 0.377 kbps
    Presentation Graphics Spanish 30.101 kbps
    Presentation Graphics Spanish 0.907 kbps

    NB zo zijn er helaas nog een aantal Paramount titels en komen er aan (Double Jeopardy) zonder NL subs.
    Hmm, volgens dvdcompare hebben alle 4k wel nl subs. Die zitten eigelijk altijd goed....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Hmm, volgens dvdcompare hebben alle 4k wel nl subs. Die zitten eigelijk altijd goed....
    Dit gaat over Event Horizon, niet over Star Trek.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •