Pagina 23 van 23 EersteEerste ... 131920212223
De resultaten 551 tot 561 van 561 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Deze Franse UHD heeft NL-se subs:
    Casablanca (bron: in bezit van member)

  2. #552

    Standaard

    Jurassic World: Dominion UHD (UK) heeft Nederlandse subs

  3. #553

    Standaard

    Iemand misschien al iets gehoord / gezien van een UHD versie van "The Woman King" met NL ondertitels ?

  4. #554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Iemand misschien al iets gehoord / gezien van een UHD versie van "The Woman King" met NL ondertitels ?
    Voorlopig lijkt het er op dat Duitsland geen 4k disc release krijgt en in de UK er alleen Engelse subs op staan.
    Franse release is op 1 Februari maar zover ik daar kan zien ook geen NL subs.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mav Bekijk bericht
    Usa:
    Maniac cop 3 zowel 4k als blu ray GEEN nl subs.
    Shooter 4k 15 anniversary edition 4k heeft nl subs.
    Van helsing 4k heeft nl subs.
    Snake eyes 4k heeft ned subs.
    Alles in bezit
    Bijgewerkt tot deze, dus er is een flinke achterstand. Is er toevallig iemand die belangstelling heeft om dit over te nemen?
    Het kost mij best wat tijd (ook omdat ik het gewoon niet goed bijhoud) en ik heb er zelf geen belang meer bij (kinderen hebben genoeg aan Engelse subs). Dan hoor ik het graag, anders zal het steeds wel even duren tot het bijgewerkt is, helaas.

  6. #556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bijgewerkt tot deze, dus er is een flinke achterstand. Is er toevallig iemand die belangstelling heeft om dit over te nemen?
    Het kost mij best wat tijd (ook omdat ik het gewoon niet goed bijhoud) en ik heb er zelf geen belang meer bij (kinderen hebben genoeg aan Engelse subs). Dan hoor ik het graag, anders zal het steeds wel even duren tot het bijgewerkt is, helaas.
    Sowieso, en met alle respect voor jouw inzet JP, maar wat voor zin heeft om een topic bij te houden van titels die wel en geen NL subs bevatten? Vaak wil je juist of NL subs of het maakt je niet uit en dan is vaak Engels wel het gewenste. Maar zo kan je wel een hele lange lijst maken van alle titels die er worden uitgebracht, en dat lijkt me ondoenlijk (en dat blijkt ook wel een beetje). En er zijn genoeg andere bronnen: www.dvdcompare.net, www.bluray.com en ook https://bluray-disc.de/ voor Duitse titels.

  7. #557

    Standaard

    Ik wil eventueel je werk wel voortzetten, ik vind dit een belangrijk topic dat ik vaak raadpleeg. Eventueel maken we er alleen een lijst MET NL ondertiteling van, om op Rogiers antwoord te reageren.

    Rogier, kan je het "eigendom" van die beginposts aanpassen of moet ik een nieuwe thread aanmaken?
    Laatst aangepast door Werner : 16-01-2023 om 15:32
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Sowieso, en met alle respect voor jouw inzet JP, maar wat voor zin heeft om een topic bij te houden van titels die wel en geen NL subs bevatten? Vaak wil je juist of NL subs of het maakt je niet uit en dan is vaak Engels wel het gewenste. Maar zo kan je wel een hele lange lijst maken van alle titels die er worden uitgebracht, en dat lijkt me ondoenlijk (en dat blijkt ook wel een beetje). En er zijn genoeg andere bronnen: www.dvdcompare.net, www.bluray.com en ook https://bluray-disc.de/ voor Duitse titels.
    Dat is ontstaan omdat je dan kan zien of iemand anders de UHD gecheckt heeft. Je kan er namelijk niet vanuit gaan dat een UHD geen NL subs heeft als hij niet in de 'lijst met NL subs' staat, voor hetzelfde geld heeft niemand 'm nog bekeken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik wil eventueel je werk wel voortzetten, ik vind dit een belangrijk topic dat ik vaak raadpleeg. Eventueel maken we er alleen een lijst MET NL ondertiteling van, om op Rogiers antwoord te reageren.

    Rogier, kan je het "eigendom" van die beginposts aanpassen of moet ik een nieuwe thread aanmaken?
    Dat zou fijn zijn Werner!

  9. #559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Rogier, kan je het "eigendom" van die beginposts aanpassen of moet ik een nieuwe thread aanmaken?
    Ik kan niet het eigenaarsschap van een post aanpassen. Dus dan zou ik een nieuwe thread aanmaken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je kan er namelijk niet vanuit gaan dat een UHD geen NL subs heeft als hij niet in de 'lijst met NL subs' staat, voor hetzelfde geld heeft niemand 'm nog bekeken.
    Ja, maar dat is toch altijd zo met dit soort lijsten? Als iets ergens niet in een lijst staat, dan kan je toch niet concluderen of iets daar wel toe behoort of niet, al naar gelang het is gecheckt of niet? Het ging mij er meer om dat het zowel lijsten waren met en zonder NL subs en dan ook nog eens lijsten met en zonder Engelse subs. Dat is wel heel veel werk.

  10. #560

    Standaard

    Goed, ik zal me morgen tussen twee examens door eens bezighouden met het aanmaken van een nieuw topic en daar dat van JP in copy-pasten, en vervolgens de laatste updates doen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #561
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Als je voor mij een oud bericht van jezelf opzoekt - op datum van net voor de beginpost van rogue - kan ik die in het topic plaatsen en wordt jij topicstarter. Moet je voor de vorm je eerste post hernoemen als de titel van de beginpost en kun je daar de lijst van rogue in kopiëren. Dan haal ik later zijn dan opeens 'tweede' post weer weg.

    Of... Je maakt een nieuw topic aan...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 23 van 23 EersteEerste ... 131920212223

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •