Pagina 10 van 23 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 561 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Wat de box van Jack Ryan betreft : klopt dit wel dat alle 4K-films Nederlandse ondertiteling hebben? Vooral voor de Sum Of All Fears vind ik informatie dat deze geen Nederlandse ondertiteling zou hebben evenmin voor Shadow Recruit: 'Jack Ryan. Kan er iemand dit bevestigen? En hebben ook alle Blu Rays Nederlandse ondertiteling?

  2. #227

    Standaard

    En weet er iemand of de X-men box in de UK met de eerste 3 X-Menfilms Nederlandse ondertiteling heeft op de 4K's en de Blu Ray's?

  3. #228

    Unhappy

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BluRay4Life Bekijk bericht
    En weet er iemand of de X-men box in de UK met de eerste 3 X-Menfilms Nederlandse ondertiteling heeft op de 4K's en de Blu Ray's?
    Volgens mij geen van allen.....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  4. #229

    Standaard

    Frankrijk: Mamma Mia! - Here we go again (bron: in bezit member) [UHD en blu-ray NL subs]
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #230

    Standaard

    Deze Spaanse UHD heeft geen NL-se subs:
    The Big Lebowski

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BluRay4Life Bekijk bericht
    Wat de box van Jack Ryan betreft : klopt dit wel dat alle 4K-films Nederlandse ondertiteling hebben? Vooral voor de Sum Of All Fears vind ik informatie dat deze geen Nederlandse ondertiteling zou hebben evenmin voor Shadow Recruit: 'Jack Ryan. Kan er iemand dit bevestigen? En hebben ook alle Blu Rays Nederlandse ondertiteling?
    https://www.blu-ray.com/movies/Jack-...lu-ray/213048/
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #232

    Standaard

    Duitsland Braveheart (bron: backcover in dvd profiler) [UHD NL subs] Blu-ray subs is vraagteken. Kan dit eind december 2018 bevestigen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #233

    Standaard

    DE: a quiet place uhd+blu ray nl ondertiteld in bezit

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BluRay4Life Bekijk bericht
    Wat de box van Jack Ryan betreft : klopt dit wel dat alle 4K-films Nederlandse ondertiteling hebben? Vooral voor de Sum Of All Fears vind ik informatie dat deze geen Nederlandse ondertiteling zou hebben evenmin voor Shadow Recruit: 'Jack Ryan. Kan er iemand dit bevestigen? En hebben ook alle Blu Rays Nederlandse ondertiteling?
    Uitgezonderd de blu-ray Sum of al Fears hebben alle films nl-ot. Volgens de cove. Sum of Alle fear gecheckt en idd geen nl-ot.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #235

    Standaard

    Skyscraper UK : zowel het 4K-schijfje als de Blu Ray hebben Nederlandse ondertiteling.

  11. #236

    Standaard

    Deze Amerikaanse UHD's hebben NL-se ondertitels:
    The Darkest Minds
    Ant-Man & The Wasp (ja echt een Marvel titel met subs!)
    Laatst aangepast door rvvnr1 : 24-12-2018 om 12:29

  12. #237

    Standaard

    Deze Spaanse UHD & Blu-Ray hebben NL-se ondertitels:
    The Meg
    Het lijkt overigens op een wereldwijde release gezien de hoeveelheid ondertitels (op de UHD).

  13. #238

    Standaard

    UK:

    Jurassic World: UHD en Blu Ray hebben NL subs
    Cloverfield: UHD en Blu Ray hebben NL subs
    10 Cloverfield Lane; UHD en Blu Ray hebben NL subs
    X-Men 3-film collection: X-Men, X-Men 2 en X-Men: The Last Stand; de UHD's hebben NL subs en de Blu Rays niet

    Italië:

    Grease: UHD en Blu Ray hebben NL subs
    Heart of the Sea: UHD heeft NL subs en de Blu Ray niet

    Spanje:

    Murder on the Oriënt Express: UHD en Blu Ray hebben NL subs
    A Quiet Place: UHD en Blu Ray hebben NL subs
    Maze Runner The Death Cure: UHD heeft NL subs en de Blu Ray niet
    Christine: UHD heeft NL subs en de Blu Ray niet
    LG OLED65E6V - Oppo UDP203 - Marantz SR8012 - Marantz UD7007 - Marantz SA8005 - Tannoy Precision6.2 - Tannoy Revolution XT C - Tannoy TS2.12 - B&W CDM1

  14. #239

    Standaard

    Duitsland: Westworld Staffel Zwei (Bron: in bezit van member) [UHD wel sub's, bluray geen NL sub's]
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 04-01-2019 om 10:16
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #240

    Standaard

    Duitsland: Braveheart (Bron: in bezit van member) [UHD en bluray NL sub's]
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #241

    Standaard

    Italië:

    Deadpool: UHD en Blu Ray hebben NL subs
    Red Sparrow: UHD en Blu Ray hebben NL subs
    Braveheart: UHD heeft NL subs en de Blu Ray's niet

    De UHD schijf van Braveheart speelde niet af in mijn Oppo UDP-203. Het scherm werd zwart en de speler bevroor, alleen door de speler uit te zetten en daarna op eject te drukken kon ik de schijf verwijderen. Na research op internet gelezen dat dit in Europa meer voorkomt met name bij spelers van Oppo, Sony en LG. Via de customercare van Fox inmiddels een vervangende schijf mogen ontvangen die wel goed werkt. Op deze schijf staat een toevoeging aan het nummer dus dat is een herziene versie. Deze schijf zeer snel ontvangen, dinsdag een mail gestuurd en binnen 10 minuten een reactie, woensdag een mail van Fox dat de vervangende schijf verstuurd is en op zaterdag de schijf ontvangen!
    LG OLED65E6V - Oppo UDP203 - Marantz SR8012 - Marantz UD7007 - Marantz SA8005 - Tannoy Precision6.2 - Tannoy Revolution XT C - Tannoy TS2.12 - B&W CDM1

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door IgWo Bekijk bericht
    Italië:

    Deadpool: UHD en Blu Ray hebben NL subs
    Red Sparrow: UHD en Blu Ray hebben NL subs
    Braveheart: UHD heeft NL subs en de Blu Ray's niet

    De UHD schijf van Braveheart speelde niet af in mijn Oppo UDP-203. Het scherm werd zwart en de speler bevroor, alleen door de speler uit te zetten en daarna op eject te drukken kon ik de schijf verwijderen. Na research op internet gelezen dat dit in Europa meer voorkomt met name bij spelers van Oppo, Sony en LG. Via de customercare van Fox inmiddels een vervangende schijf mogen ontvangen die wel goed werkt. Op deze schijf staat een toevoeging aan het nummer dus dat is een herziene versie. Deze schijf zeer snel ontvangen, dinsdag een mail gestuurd en binnen 10 minuten een reactie, woensdag een mail van Fox dat de vervangende schijf verstuurd is en op zaterdag de schijf ontvangen!
    Mijn Duitse uhd is al een verbetert exemplaar, want geen afspeelproblemen. Heeft de Italiaanse uhd ook dolby vision?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #243

    Standaard

    Nee, de Italiaanse UHD heeft geen dolby vision net zoals de andere Europese uitgaves, de schijf is in heel Europa hetzelfde.
    Alleen de Amerikaanse uitgave heeft dolby vision, deze is dan ook van Paramount terwijl de Europese uitgave van Fox is.
    LG OLED65E6V - Oppo UDP203 - Marantz SR8012 - Marantz UD7007 - Marantz SA8005 - Tannoy Precision6.2 - Tannoy Revolution XT C - Tannoy TS2.12 - B&W CDM1

  19. #244

    Standaard

    Italië:

    The hunt for Red October: UHD en blu ray hebben NL subs
    Patriot games: UHD en blu ray hebben NL subs
    Clear and present danger: UHD en blu ray hebben NL subs
    The sum of all fears: UHD en blu ray hebben NL subs
    Jack Ryan Shadow Recruit: UHD en blu ray hebben NL subs
    Jack Reacher: UHD en blu ray hebben NL subs
    LG OLED65E6V - Oppo UDP203 - Marantz SR8012 - Marantz UD7007 - Marantz SA8005 - Tannoy Precision6.2 - Tannoy Revolution XT C - Tannoy TS2.12 - B&W CDM1

  20. #245

    Standaard

    USA uitgave:

    Castle Rock: Season 1: UHD & Blu-ray (regiovrij) hebben NL ondertiteling (bron: eigen bezit, zelf gecheckt).
    Laatst aangepast door Wim S. : 26-01-2019 om 19:27

  21. #246

    Standaard

    Braveheart 4K uit de UK heeft zowel op het 4K schijfje als op de Blu Ray Nederlandse ondertiteling.

  22. #247

    Standaard

    Deadpool Italië binnen HEEFT GEEN NL ONDERTITELING
    Merci lgWo voor niks gekocht

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eddy12 Bekijk bericht
    Deadpool Italië binnen HEEFT GEEN NL ONDERTITELING
    Merci lgWo voor niks gekocht
    Volgens dvdcompare zouden er toch nederlandse ondertitels op moeten zitten.

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Volgens dvdcompare zouden er toch nederlandse ondertitels op moeten zitten.
    Op de blu ray wel maar niet op de 4K

  25. #250

    Standaard

    Volgens dvd compare op de uhd en op de blu-ray.

Pagina 10 van 23 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •