Pagina 11 van 23 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 561 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    4K Cantonese, Danish, Dutch, English, Finnish, French, German, Italian, Mandarin (Traditional), Norwegian, Spanish (Castilian), Swedish
    Blu-ray Danish, Dutch, English, Finnish, French, German, Italian, Japanese, Norwegian, Swedish

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    4K Cantonese, Danish, Dutch, English, Finnish, French, German, Italian, Mandarin (Traditional), Norwegian, Spanish (Castilian), Swedish
    Blu-ray Danish, Dutch, English, Finnish, French, German, Italian, Japanese, Norwegian, Swedish
    Aleen de blu ray de 4K niet heb hem hier liggen ga er toch niet voor liegen

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eddy12 Bekijk bericht
    Aleen de blu ray de 4K niet heb hem hier liggen ga er toch niet voor liegen
    Ik heb hier de Duitse uhd, met nl en Italiaanse ondertiteling. Het schijfje heeft een cijfercode: F2-64009-UHD-SE. Op het schijfje staat ook een zin startend met 'prodatto', ofwel Italiaans woord. Als je met de afstandsbediening de subs selecteert, zie je dan nog steeds geen nl-ot? De UHD schijnt een pan-europese release te zijn.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ik heb hier de Duitse uhd, met nl en Italiaanse ondertiteling. Het schijfje heeft een cijfercode: F2-64009-UHD-SE. Op het schijfje staat ook een zin startend met 'prodatto', ofwel Italiaans woord. Als je met de afstandsbediening de subs selecteert, zie je dan nog steeds geen nl-ot? De UHD schijnt een pan-europese release te zijn.
    Ter verdediging van eddy12 mijn nichtje heeft ooit zoiets vergelijkbaars gehad met een dvd-box van Buffy of Angel. Zij kreeg bij 1 seizoen of 1 schijfje gewoon geen NL-ondertitels, terwijl ik op mijn speler wel NL-ondertitels kreeg. Hoe verklaart iedereen dit dan ? Persoonlijk dnek ik dat het gewoon een krom vonkje in de software is en dat iedereen gelijk heeft, maar dat eddy12 gewoon domme pech heeft.

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ik heb hier de Duitse uhd, met nl en Italiaanse ondertiteling. Het schijfje heeft een cijfercode: F2-64009-UHD-SE. Op het schijfje staat ook een zin startend met 'prodatto', ofwel Italiaans woord. Als je met de afstandsbediening de subs selecteert, zie je dan nog steeds geen nl-ot? De UHD schijnt een pan-europese release te zijn.
    Ja heeft cijfercode F2-64009-UHD-SE

    Heeft geen nl subs niet met mijn oppo en niet op mijn sony

    Ook niet met afstandsbediening
    Wat ik raar vindt staat ook geen Italiaanse subs op

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eddy12 Bekijk bericht
    Ja heeft cijfercode F2-64009-UHD-SE

    Heeft geen nl subs niet met mijn oppo en niet op mijn sony

    Ook niet met afstandsbediening
    Wat ik raar vindt staat ook geen Italiaanse subs op
    Je kunt op amazon.it schijfje aanbieden voor terugzending, omdat specs niet zijn volgens info site (aanwezigheid Italiaanse subs). Kans dat je dan gewoon aankoop bedrag terug krijgt, en niet schijfje hoeft op te sturen. Heb ik ook eens gehad. NB ik heb mijn Deadpool van amazon.de. Blijft wel vreemd dit alles.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eddy12 Bekijk bericht
    Deadpool Italië binnen HEEFT GEEN NL ONDERTITELING
    Merci lgWo voor niks gekocht
    Deadpool UHD uit Italië heeft wel degelijk NL subs, heb deze namelijk twee weken geleden nog gekeken en ik controleer elke UHD voordat ik deze hier post. Mijn Oppo start zelfs automatisch met NL ondertiteling. Ook de cijfercode is hetzelfde: F2-64009-UHD-SE. Dus nog maar eens proberen zou ik zeggen.
    LG OLED65E6V - Oppo UDP203 - Marantz SR8012 - Marantz UD7007 - Marantz SA8005 - Tannoy Precision6.2 - Tannoy Revolution XT C - Tannoy TS2.12 - B&W CDM1

  8. #258

    Standaard

    Misschien de instelling van de speler anders zetten...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #259

    Standaard

    Maar gaat ook nie op mijne sony
    Heb mail gestuurd naar amazon dat er geen Nederlandse ondertitel opstaat hebben nu een andere opgestuurd

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eddy12 Bekijk bericht
    Maar gaat ook nie op mijne sony
    Heb mail gestuurd naar amazon dat er geen Nederlandse ondertitel opstaat hebben nu een andere opgestuurd
    Ben benieuwd of de nieuwe versie het wel doet. Jouw huidige schijfje is mogelijk productiefout.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #261

    Standaard

    Ik heb ander blu ray ontvangen juist het zelfde ik heb ook op mijn xbox one probeert maar zelfde niks Italiaanse audio of Italiaanse subs en geen nl subs staat aleen maar Engels Frans en Spaans op snap er niks van

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eddy12 Bekijk bericht
    Ik heb ander blu ray ontvangen juist het zelfde ik heb ook op mijn xbox one probeert maar zelfde niks Italiaanse audio of Italiaanse subs en geen nl subs staat aleen maar Engels Frans en Spaans op snap er niks van
    wat is het ean nummer op de cover?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #263

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eddy12 Bekijk bericht
    8010312120442
    is Italiaanse uhd. Daar zou geen Spaans op moeten zitten. Lijkt er op dat je de usa uhd hebt. Productiefout in fabriek? Zou nog eens Amazon. IT mailen, met foto van overzicht ot die je via menu op tv kunt zien.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    is Italiaanse uhd. Daar zou geen Spaans op moeten zitten. Lijkt er op dat je de usa uhd hebt. Productiefout in fabriek? Zou nog eens Amazon. IT mailen, met foto van overzicht ot die je via menu op tv kunt zien.
    je bent niet de enige. Lees commentaar op Amazon.it van een Andrea die ook klaagt over ontbrekende Italiaanse ot. Denk steeds meer aan productiefout.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #266

    Standaard

    Ik moet ze allebei terug sturen dan krijg ik mijn geld terug

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eddy12 Bekijk bericht
    Ik moet ze allebei terug sturen dan krijg ik mijn geld terug
    Bij amazon.de is hij te koop voor zo'n 20 euro + verzendkosten. Deze heeft ook nl-ot.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #268

    Standaard

    DE : the nun uhd 4k & blu ray disc ned. ondertiteld in bezit

  19. #269

    Standaard

    Weet er iemand of The Predator 4K uit Engeland Nederlandse ondertiteling op zowel de 4K als de Blu Ray heeft?

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BluRay4Life Bekijk bericht
    Weet er iemand of The Predator 4K uit Engeland Nederlandse ondertiteling op zowel de 4K als de Blu Ray heeft?
    De 4K in ieder geval wel, die heb ik vorige week nog gekeken.

  21. #271

  22. #272

    Standaard

    De Amerikaanse UHD versie van:
    Crazy Rich Asians
    heeft in ieder geval geen NL-subs.
    De bijgeleverde Blu-Ray ook niet.

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mav Bekijk bericht
    DE : the nun uhd 4k & blu ray disc ned. ondertiteld in bezit
    Via Amazon.de gekocht ?
    Staat er Engelse Dolby Atmos op ?

  24. #274

    Standaard

    Italië:

    Salvate il soldato Ryan (Edizione 20 anniversario)
    4k en de Blu-ray hebben nl subs.

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yello Bekijk bericht
    Volgende UHD's en bijhorende Bluray's hebben NL ondertitels

    UK: Greatest Showman (the) (bron: in bezit van member)
    UK: Forrest Gump (bron: in bezit van member)
    Bijgewerkt tot deze....volgende keer weer verder.

Pagina 11 van 23 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •